Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1167
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1164

Følg bodybuilding.dk på

træningsdage

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg er ved at sætte træningsskema sammen.... det virker lidt svært. Jeg vil igang med dette program:
http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics

problemet er bare at jeg synes min torsdag bliver rimelig hård, og min træningsmakker kører samme program og har ikke tid i weekenden. Udover programmet er min træning sammensat på denne måde, og jeg kan ikke flytte hverken boksning eller idræt:

Mandag- Boksning
Tirsdag- Idræt
Onsdag- Boksning
Torsdag- Boksning og idræt
Fredag- 0
Lørdag- Fri
Søndag- Løb

Ifølge programmet skal jeg træne mandag, tirsdag, torsdag, fredag.

Oveni skal jeg løbe 3 dage om ugen.

HJÆLP!!! jeg vil nødig overbelaste noget.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hurup Thy

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du må lære at prioritere. Hvad er vigtigst for dig? Hvis træningen ikke er så vigtig for dig kan du bare køre et simpelt fullbody 2-3 dage om ugen.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Du kan jo bare køre programmet tirsdag, onsdag, fredag og lørdag. Evt flytte dit løb søndag til fredag eller lørdag, og så have fridag søndag :)

Geografisk sted: København

Almond skrev:Du må lære at prioritere. Hvad er vigtigst for dig? Hvis træningen ikke er så vigtig for dig kan du bare køre et simpelt fullbody 2-3 dage om ugen.

Boksning er yderst vigtigt for mig, men idræt kan jeg ikke vælge fra da det er på mit skoleskema....
jeg er fast besluttet på at køre det program siden af.... problemet er bare at min torsdag er riglig hård så jeg vil gerne flytte fitness den dag. Bliver det for slemt for kroppen at træne fitness 3 dage i træk??? for så kunne jeg jo flytte den til onsdag. Altså så jeg træner fitness mandag, tirsdag, onsdag, fredag. jeg har ikke andet end boksning på onsdag, så det ville passe mig rigtig godt.
Brugeravatar

Angelina skrev:Du kan jo bare køre programmet tirsdag, onsdag, fredag og lørdag. Evt flytte dit løb søndag til fredag eller lørdag, og så have fridag søndag :)

Mange tak :) Så tror jeg at jeg vil flytte lidt på det :)
Brugeravatar

Træn fullbody fredag og søndag. Eller bare kun lørdag. Boksning rykker tænder ud, og din træner ønsker sikkert du har energi der også. Fordelen med fullbody er at du kan træne det når du har huller i skemaet og ekstra energi.

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Hansen1402 skrev:Træn fullbody fredag og søndag. Eller bare kun lørdag. Boksning rykker tænder ud, og din træner ønsker sikkert du har energi der også. Fordelen med fullbody er at du kan træne det når du har huller i skemaet og ekstra energi.

Jeg går ikke ind for fullbody, og har under ingen omstændigheder tænkt mig at træne det. Det er langt fra ligeså godt for musklerne som at træne en eller få muskelgrupper af gangen. Derfor har jeg sat mig på en back to basic. Du har ret i at min træner ønsker at jeg yder 100% til træningen. Det mener jeg heller ikke skulle være noget problem, da jeg i forvejen er vant til træning af både fitness og boksning på samme dag, dog i omvendt rækkefølge. (for det meste).

Ellers mange tak for hjælpen.
Brugeravatar

anit1298 skrev:Jeg går ikke ind for fullbody, og har under ingen omstændigheder tænkt mig at træne det. Det er langt fra ligeså godt for musklerne som at træne en eller få muskelgrupper af gangen.

Billede

Reputation point: 65

I come here for the luls.

Fullbody er skam lige så potent, som det split du har valgt. Måske endda bedre pga. dine andre træninger.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Tilbage til Begynder forum

Brugere online