Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

moller1885 skrev:har bare ikke lært at lave dødløft, og squat, og er bange for at ødelægge ryggen.

kuglen skrev:hej discopumper![]()
hvorfor vil du ikke træne ordenligt?

moller1885 skrev:Har kigget alle de gamle artikler igennem, og fandt ud af en masse brugbart.
Vil hovessageligt fokusere på basisøvelserne, istedet for de andre, og dermed løre et fullbody program, da jeg tror det er det jeg får mest ud af.
Nu har jeg også lagt en nogenlunde fornuftig kostplan, i forhold til min vægt osv.
Mht. at lære squat, og dødløft tror jeg jeg kigger forbi et center i Aalborg, og kigger hvordan folk lavetr dem rigtigt, så jeg slipper for skader.
Konklussuin: Jeg følger mit kostprogram, og kører fullbody program med bænkpres, squat, dødløft, military press, behind neck, incliners, samt crunches til maven.
Træner cardiotræning hver morgen inden jeg spiser, og fodbold tirsdag og torsdag.
Overvejer forresten at få et abonnoment på et center i Aalborg, istedet for at træne herhjemme. Der er lidt bedre stemning til at træne, så man bedre tager sig sammen, samtidig med, at man kan se hvordan de "store" træner.
-Skulle jo nødig klassificeres som diskopumper!

moller1885 skrev:Overvejer forresten at få et abonnoment på et center i Aalborg, istedet for at træne herhjemme. Der er lidt bedre stemning til at træne, så man bedre tager sig sammen, samtidig med, at man kan se hvordan de "store" træner.
-Skulle jo nødig klassificeres som diskopumper!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster