Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1580
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1578

Følg bodybuilding.dk på

Træningsrelaterede drømme?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Da der ikk har været et lign. Emne syntes jeg næsten det er på tide at få startet et :). Har i nogensinde haft nogen træningsrelaterede drømme. F.eks. at i er i super god form, super dårlig form, hvorn i vil se ud i fremtiden. Mareridt, gode drømme, osv.

Jeg kan selv starte ud: Jeg spiste mig en burger igår, imens jeg cutter. Det er jo lidt noget møg, men jeg havde sådan lyst til en burger. Og så drømte jeg i nat, at jeg så mig selv i spejlet, og jeg var SMÆK fed, vi taler om 40-50 kilos overvægt her. Fandme den mest modbydelige drøm jeg nogensinde har haft :shock:.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Mike2468 skrev:Da der ikk har været et lign. Emne syntes jeg næsten det er på tide at få startet et :). Har i nogensinde haft nogen træningsrelaterede drømme. F.eks. at i er i super god form, super dårlig form, hvorn i vil se ud i fremtiden. Mareridt, gode drømme, osv.

Jeg kan selv starte ud: Jeg spiste mig en burger igår, imens jeg cutter. Det er jo lidt noget møg, men jeg havde sådan lyst til en burger. Og så drømte jeg i nat, at jeg så mig selv i spejlet, og jeg var SMÆK fed, vi taler om 40-50 kilos overvægt her. Fandme den mest modbydelige drøm jeg nogensinde har haft :shock:.

Det lyder nu Meget Uhyggeligt :D
- Kender dog ikke til de drømme ;)
"Heldigvis" :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland

Logbog: Vis logbog

Sweet Dreams Made by Machine:
http://www.wired.com/news/gizmos/0,1452,62004,00.html?tw=wn_story_related

\Kan du ikke finde ud af Lucid dreaming ? :twisted:
Billede
Brugeravatar

Sejt! Gad vide om den virker... Det er vel lidt ligesom hypnose, hvor man får fortalt hvordan man føler/eller at man fx er i himlen? :D
Min Logbog:http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=11043&postorder=asc&start=0#168952
Status; Fullbody for fuld tryk
"If you put a snake and a mouse in a cage, with beer, you may expect they will have sex" Doug Heffernan
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 101.00

Kostplan: Vis kostplan

Når jeg drømmer, så er jeg stadig den lille person jeg var før jeg løftede jern :shock:
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

Det er du jo os ? :lol:
Min Logbog:http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=11043&postorder=asc&start=0#168952
Status; Fullbody for fuld tryk
"If you put a snake and a mouse in a cage, with beer, you may expect they will have sex" Doug Heffernan
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 101.00

hehe - havde faktisk sådan en drøm for et par dage siden.. Jeg drømte at jeg havde den vildeste 6-pack, uden sammenligning!! Bagsiden af medaljen var så, at jeg var mega bleg :? ved ikke hvorfor jeg kan huske det...

Virkelig den fedeste drøm. Det var så bare en kæmpe skuffelse at vågne op og se min......ja, mave.. :(
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 106.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 145.00

Bimmer skrev:Sejt! Gad vide om den virker... Det er vel lidt ligesom hypnose, hvor man får fortalt hvordan man føler/eller at man fx er i himlen? :D

Problemet er nu bare hvis i al hemmelighed andre installer denne form for manipulerne drømme maskine i dit hjem plus et par wireless spycams. Du ikke har nogen som helst ide, der er nogen der manipuler dig imens du sover. Giver dig mareridt om at du har myrdet, haft sex med din søster og mor, du er blevet homoseksuel osv. blot for at terroriser og manipuler dig imens du sover.
Billede
Brugeravatar

Nr.13 skrev:
Bimmer skrev:Sejt! Gad vide om den virker... Det er vel lidt ligesom hypnose, hvor man får fortalt hvordan man føler/eller at man fx er i himlen? :D

Problemet er nu bare hvis i al hemmelighed andre installer denne form for manipulerne drømme maskine i dit hjem plus et par wireless spycams. Du ikke har nogen som helst ide, der er nogen der manipuler dig imens du sover. Giver dig mareridt om at du har myrdet, haft sex med din søster og mor, du er blevet homoseksuel osv. blot for at terroriser og manipuler dig imens du sover.

That's some scary shit :lol:

Det hænder faktisk at jeg har drømme der involverer træning, og det giver som regel udtryk i at jeg kan løfte helt vildt meget uden at jeg rigtig mærker modstand. Her den anden dag tog jeg fx 30+ chinups (svjh) i en drøm. Det sker dog også at jeg ikke kan løfte en skid, som regel i bænkpres.

Har også engang drømt jeg spillede med i Rammstein. Shit en fed drøm det var :8
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Drømmer næsten aldrig? Ved ikke hvorfor

Kun nogen gange men det er meget meget sjællent og så er det sådan noget mærkeligt noget uden betydning..
Vil du være Stor Så gør noget ved det!
Uden mad og drikke duer helten ikke
-----------------------

Geografisk sted: Gudme

Træner her: Forever Fitness

Moth skrev:Drømmer næsten aldrig? Ved ikke hvorfor

Kun nogen gange men det er meget meget sjællent og så er det sådan noget mærkeligt noget uden betydning..

Àlle drømme er mærkelige, især når du kun kan huske det halve . Så undrer man sig over hvordan fanden man kom til USA uden fly eller skib :P

Geografisk sted: Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 76.00

Galleri: Vis galleri (1)

Alle drømmer. Det sker bare ofte at man ikke kan huske hvad man har drømt. Hvilket også gælder i dit tilfølde og især os mit.
Det sker langt fra hver måned, at jeg kan huske hvad jeg har drømt.

BTW Nr.13 du kommer virkelig med de underligste indlæg nogle gange :D
Brugeravatar

Geografisk sted: SønderJylland

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 141.00
- Dødløft: 155.00

Lau skrev:

Alle drømmer. Det sker bare ofte at man ikke kan huske hvad man har drømt. Hvilket også gælder i dit tilfølde og især os mit.
Det sker langt fra hver måned, at jeg kan huske hvad jeg har drømt.

BTW Nr.13 du kommer virkelig med de underligste indlæg nogle gange :D

Jeg kan huske at for et par uger siden drømte jeg hver nat, og så er det altså træls at stå op :P

Styrkeliste

Har ikke noget imod ikke at kunne huske drømme. Bare jeg selv synes jeg har fået noget ud af min søvn synes jeg det er fint :D
Men nu er det vidst gået hen og blevet lidt off topic alligevel
Brugeravatar

Styrkeliste

Den sygeste drøm jeg har haft er ikke trænings relateret men jeg vil fortælle den alligevel

Den handlede om at jeg var inde i World trade center da det blev bombet, jeg havde valget mellem at brænde ihjel eller springe i døden. Jeg vælger nr.2 og hopper ud over, på vejen ned tænker jeg det ville være en god ide at tage billeder, så jeg tager min mobil frem og tager en masse billeder.. Kan ikke huske mere, da jeg blev vækket. Men fuck min puls var høj da jeg vågnede .

Styrkeliste

Alle drømmer, man kan bare kun huske det hvis den enkelte drøm så at sige bliver drøm bliver afbrudt.

jeg havde selv den sygeste her forleden:

Jeg gik rundt på Bar Street i Beijing, og ville så købe nogen bukser, så jeg fandt et sted der havde natåbent. Så gik jeg derind, men besluttede mig for at gå ovenpå til en slags supermarked, hvor der var en ung fyr, der muligvis var en gut, der freakede mig ud forrige dag, der ville sælge mig et eller andet og talte dansk.

Jeg ville ikke snakke med ham, men han blev ved, så jeg flygtede videre ovenpå, og det lignede efterhånden en slags jungletempel/labyrint. Øverst var der et vandrehjem hvor jeg satte mig og snakkede med en 30-årig dame med et barn (og ja, hun var vist lækker nok).

Så kom ham gutten satame med en kop kaffe, som jeg ikke ville have, og da han blev sur over at jeg intet ville have med ham at gøre, blev vi uvenner. Og nu kommer det sygeste: han opgradede sig så på samme måde man gør i civilization 4, og havde cityattack level ni og alt muligt vildt, og så endte det med at jeg slog ham ihjel med en 10kg vægtskive (det er muligt at nogen holdt ham ).

Derefter muterede jeg ligepludselig og fik alle hans kræfter, hvorefter jeg så straffede hende damen med min schlonng, der nu var blevet promoted til en halv meter!

Det var en af de drømme hvor man må sætte sig og mumle "shit" når man vågner.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Smeden skrev:Alle drømmer, man kan bare kun huske det hvis den enkelte drøm så at sige bliver drøm bliver afbrudt.

På en måde kan jeg ikke rigtig få det til at give mening. Altså som sagt før er det ikke hver måned jeg får en drøm som jeg kan huske. Og kan ikke se hvordan det skulle være muligt at alle mine drømme er færdige når jeg vågner. Altså sover mellem 5-7 timer hver nat og bliver vækket af mit vækkeur. Og så sover jeg ca 40 min i bus den ene vej stort set hver dag. Kan umuligt tro på at mine drømme stortset aldrig bliver afbrudt
Brugeravatar

Styrkeliste

Smeden skrev:Alle drømmer, man kan bare kun huske det hvis den enkelte drøm så at sige bliver drøm bliver afbrudt.

jeg havde selv den sygeste her forleden:

Jeg gik rundt på Bar Street i Beijing, og ville så købe nogen bukser, så jeg fandt et sted der havde natåbent. Så gik jeg derind, men besluttede mig for at gå ovenpå til en slags supermarked, hvor der var en ung fyr, der muligvis var en gut, der freakede mig ud forrige dag, der ville sælge mig et eller andet og talte dansk.

Jeg ville ikke snakke med ham, men han blev ved, så jeg flygtede videre ovenpå, og det lignede efterhånden en slags jungletempel/labyrint. Øverst var der et vandrehjem hvor jeg satte mig og snakkede med en 30-årig dame med et barn (og ja, hun var vist lækker nok).

Så kom ham gutten satame med en kop kaffe, som jeg ikke ville have, og da han blev sur over at jeg intet ville have med ham at gøre, blev vi uvenner. Og nu kommer det sygeste: han opgradede sig så på samme måde man gør i civilization 4, og havde cityattack level ni og alt muligt vildt, og så endte det med at jeg slog ham ihjel med en 10kg vægtskive (det er muligt at nogen holdt ham ).

Derefter muterede jeg ligepludselig og fik alle hans kræfter, hvorefter jeg så straffede hende damen med min schlonng, der nu var blevet promoted til en halv meter!

Det var en af de drømme hvor man må sætte sig og mumle "shit" når man vågner.

Du slog nogen ihjel med en vægtskive? :? :shock: :lol:

Forleden nat drømte jeg, jeg var til et bodybuilder stævne/arrangement, hvor jeg vandt en drømmeseng og en af konkurrencerne var blinde-død/fodbold.
Om lørdagen drak alle sig pisse stive i en vinmark (den var flot.)
og så søndag skulle vi holde et afslutningsshow, hvor min farmor o.l familiemedlemmer var kommet for at heppe.
- alle bodybuilderne tog hinanden i hånden og dansede rundt på stadion.

- om jeg kan huske drømme, er meget i perioder.
for kort tid siden, kunne jeg huske mine drømme hver 2. nat.
det begyndte at blive lidt fucked' til slut :)

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Det så løgn fordi jeg har ikke drømt noget i flere måneder.. jeg er bare helt sort for øjnene når jeg sover..

Jeg falder i søvn og vågner næste morgen.. færdig ?
Vil du være Stor Så gør noget ved det!
Uden mad og drikke duer helten ikke
-----------------------

Geografisk sted: Gudme

Træner her: Forever Fitness

Nu drømmer man jo kun 2 timer hver nat, og kun under ganske bestemte faser i søvnen, så det kan jo godt være at i bare ikke rammer en af de faser når i vågner.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Vis galleri (4)

Smeden skrev:Nu drømmer man jo kun 2 timer hver nat, og kun under ganske bestemte faser i søvnen, så det kan jo godt være at i bare ikke rammer en af de faser når i vågner.

Ah okay :) Det gav lidt bedre klarhed så. altså så er det jo til at forstå!

Edit: Nu lyder det som om du ved lidt omkring det? Så ved du hvad man så laver de andre timer man sover? er det bare sort eller hvordan?
Brugeravatar

Styrkeliste

Er jeg den eneste, eller er der nogle der har prøver ZMA før?
Da jeg havde det. Der havde jeg de mest virkelige drømme, og når jeg så vågnede op igen, var jeg mega frisk.
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

Forleden drømte jeg at vi flyttede på landet, jeg var imod det osv. (Personligt vil jeg ikke kunne overleve i mere end en uge på landet, så drømmen var lidt af et mareridt) – Når. Men vi flyttede derud osv.- Min bror og jeg fik hele første salen som mindede om en stor lejlighed.

Dog var jeg stadigvæk træt af vi var endt ude på landet, indtil jeg samme dag som vi var flyttet derud finder en gammel håndvægt ude i et skab. ” Jeg stiller håndvægten ind på mit værelse på en kommode hvor den får lov at stå." Da jeg på et tidspunkt tager fat omkring stangen, bliver stangen rødglødende men ikke varm. En gennemsigtig dør kommer frem i væggen ved siden af kommoden, hvor håndvægten står.

Jeg går så derind, hvor det viser sig at være et træningscenter fra GTA SAN ANDREAS (Det der kinesiske et) Hvor der er ALT.- Der er den ene maskine efter den anden, der er håndvægte i stakkevis og alt Hva’ hjertet begær :D :twisted: boksering osv.

Imens jeg går rundt og beundre mit nye fund, kommer der en herre hen til mig der siger han vil lære mig alt inden for styrketræning og kampsport. - (Hvem manden er, husker jeg ikke)

imens Ham Masteren fortæller kommer der en ung pige på omkring min egen alder hen og står og kigger på mig. Men det ser ud som om manden ikke kan se hende. Også går strømmen ud, så alt lys og fakler og stearinlys der har lyst det hele op før.- Jeg vågner så af min mor der ringer hjem og spørg om jeg er stået op. ( Skulle hente en pakke sammen morgen inden jeg tog i skole )

Mere Husker jeg ikk.-
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland

R0mme1 skrev:Er jeg den eneste, eller er der nogle der har prøver ZMA før?
Da jeg havde det. Der havde jeg de mest virkelige drømme, og når jeg så vågnede op igen, var jeg mega frisk.

ZMA?

Her i nat drømte jeg, at jeg sad i Idols dommerpanel (musikprogrammet), og at Arnold & Hulk Hogan stod og sang.

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster