Forleden drømte jeg at vi flyttede på landet, jeg var imod det osv. (
Personligt vil jeg ikke kunne overleve i mere end en uge på landet, så drømmen var lidt af et mareridt) – Når. Men vi flyttede derud osv.- Min bror og jeg fik hele første salen som mindede om en stor lejlighed.
Dog var jeg stadigvæk træt af vi var endt ude på landet, indtil jeg samme dag som vi var flyttet derud finder en gammel håndvægt ude i et skab. ” Jeg stiller håndvægten ind på mit værelse på en kommode hvor den får lov at stå." Da jeg på et tidspunkt tager fat omkring stangen, bliver stangen rødglødende men ikke varm. En gennemsigtig dør kommer frem i væggen ved siden af kommoden, hvor håndvægten står.
Jeg går så derind, hvor det viser sig at være et træningscenter fra GTA SAN ANDREAS (
Det der kinesiske et) Hvor der er ALT.- Der er den ene maskine efter den anden, der er håndvægte i stakkevis og alt Hva’ hjertet begær

boksering osv.
Imens jeg går rundt og beundre mit nye fund, kommer der en herre hen til mig der siger han vil lære mig alt inden for styrketræning og kampsport. - (
Hvem manden er, husker jeg ikke)
imens Ham Masteren fortæller kommer der en ung pige på omkring min egen alder hen og står og kigger på mig. Men det ser ud som om manden ikke kan se hende. Også går strømmen ud, så alt lys og fakler og stearinlys der har lyst det hele op før.-
Jeg vågner så af min mor der ringer hjem og spørg om jeg er stået op. (
Skulle hente en pakke sammen morgen inden jeg tog i skole )
Mere Husker jeg ikk.-