Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rambo-Ringsted skrev:nu spurgte jeg om der var flere som er trætte af harry potter du

Rades skrev:hver mand sine lyster.
synes filmene er meget spændende, men bøgerne er for store til jeg gider læse dem

)

´Karl Æg skrev:Jer der er så trætte af HP: Har I rent faktisk læst bøgerne, eller er jeres reaktion bare udtryk for en frustration over den eksponering bøgerne får i medierne?

MC skrev:´Karl Æg skrev:Jer der er så trætte af HP: Har I rent faktisk læst bøgerne, eller er jeres reaktion bare udtryk for en frustration over den eksponering bøgerne får i medierne?
Jeg har en anelse om at det godt kunne være en del af svaret
Vil dog også sige at når man i tv-avisen ser en reportage om en ordblind dreng som lærte at læse Harry Potter bøger, og dermed er blevet så stor fan af ham at han simpelthen er nødt til at klæde sig ud som ham når han skalu d og købe bogen - der går grænsen sku

Karl Æg skrev: Jer der er så trætte af HP: Har I rent faktisk læst bøgerne, eller er jeres reaktion bare udtryk for en frustration over den eksponering bøgerne får i medierne?

Mista Chipmunk skrev: PS: Nybegynder: kom det som en overraskelse for dig, at det var en fantasiverden??? Og han er ikke konge - bøgerne er for fede, hvis det er det du mener - men han er ikke kongelig... Hverken i første eller anden bog

MC skrev:Mista Chipmunk skrev:Og ja, lad dog for helvede historien slutte. Der er ikke noget mere nederen, end når man trækker en god historie i langdrag bare for at spinde guld på den. (Eller i det her tilfælde for at holde sine fans glade)
Den 7. bog er sidste i rækken, og har hele tiden været meningen at det skulle være

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster