Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Karl Æg skrev:Med den placering vi har nu, vil alt andet IMO være fjollet. Vi deler point med Ungarn på andenpladsen, der har spillet en kamp mere og har 7 point mere end Portugal på tredjepladsen. Rent objektivt giver det os rigtig gode odds for vm-deltagelse.

LB skrev:Har sagt ja, men er sku lidt lunken.
Som jeg ser det, har vi 2 nøgle kampe tilbage.
Sverige på Råsunda Stadion. Svenskerne er presset lige meget hvad de siger, og med et massivt hjemmepublikum i ryggen, kan de blive svære da de samtidigt er et bedre hold spiller for spiller. En Uafgjort her, så tror jeg meget mere på det
Portugal i Parken.
Portugal er presset, og skal brage igennem resten af turneringen nu og skal redde ansigt. Med de kvalitetsspillere de besidder kan det blive meget farligt, selv i parken

slavers skrev:LB skrev:Har sagt ja, men er sku lidt lunken.
Som jeg ser det, har vi 2 nøgle kampe tilbage.
Sverige på Råsunda Stadion. Svenskerne er presset lige meget hvad de siger, og med et massivt hjemmepublikum i ryggen, kan de blive svære da de samtidigt er et bedre hold spiller for spiller. En Uafgjort her, så tror jeg meget mere på det
Portugal i Parken.
Portugal er presset, og skal brage igennem resten af turneringen nu og skal redde ansigt. Med de kvalitetsspillere de besidder kan det blive meget farligt, selv i parken
Jeg forstår virkelig ikke hvordan du kan sige at sverige er bedre spiller for spiller.

Wopper skrev:Du må ikke glemme, at vi har haft mange nemme kampe.. De to svære kampe der har været har været mod Ungarn og Portugal. Vi spillede uafgjort mod Ungarn, hvilket er super skidt og vandt rigtig flot (omend lidt heldigt) over Portugal.
Men LB har helt ret - et godt resultat mod Sverige, så er vi rigtig meget på vej mod VM. (:

slavers skrev:
Jeg forstår virkelig ikke hvordan du kan sige at sverige er bedre spiller for spiller.

LB skrev:slavers skrev:
Vores spillere er dårlig nok på hold i Europa, mens deres spillere spiller regelmæssigt. Vores landsholds bombere leger enten primadonna(Bendter) eller spiller i 5. bedste række i Frankrig - bare som eksempel

mic skrev:Det må sgu ikke gå galt.. ..hvis det gør, så vil jeg foreslå en kollektiv afstraffelses-session på Rådhuspladsen..

LB skrev:slavers skrev:
Vores spillere er dårlig nok på hold i Europa, mens deres spillere spiller regelmæssigt. Vores landsholds bombere leger enten primadonna(Bendter) eller spiller i 5. bedste række i Frankrig - bare som eksempel

Karl Æg skrev:Wopper skrev:Du må ikke glemme, at vi har haft mange nemme kampe.. De to svære kampe der har været har været mod Ungarn og Portugal. Vi spillede uafgjort mod Ungarn, hvilket er super skidt og vandt rigtig flot (omend lidt heldigt) over Portugal.
Men LB har helt ret - et godt resultat mod Sverige, så er vi rigtig meget på vej mod VM. (:
Inden du kommer for godt igang med at nedgøre vores 3-0 sejr over Albanien, er det værd at huske på, at de spillede 0-0 med Portugal. Vores 0-0 kamp mod Ungarn var i øvrigt den første vi spillede i gruppen, og jeg er slet ikke i tvivl om at vi slår dem, når vi har dem hjemme som den sidste. Den og så hjemmekampen mod Sverige bliver dem, der definitivt afgører vores placering i gruppen, og jeg synes med vores seneste resultater, at vores vinderchancer her ser gode ud.

Gaxe skrev:LB skrev:slavers skrev:
Leger primandonna ?? hvad fanden har det med fodboldspillet at gøre.. Det minder bare mere af, at du ikke kan lide ham som person. For som fodboldspiller er han noget af det bedste dk kan diske op med, like it or not.. Derudover har larsen scoret 3 mål i de 2 sidste kampe... Så han beviser han er målfarlig, selvom han til hverdag ikke er velset i førsteholds truppen.. !

MC skrev:Glemmer folk at vi vandt 3-2 i Portugal?

MC skrev:Glemmer folk at vi vandt 3-2 i Portugal?

Gaxe skrev:LB skrev:slavers skrev:
Leger primandonna ?? hvad fanden har det med fodboldspillet at gøre.. Det minder bare mere af, at du ikke kan lide ham som person. For som fodboldspiller er han noget af det bedste dk kan diske op med, like it or not.. Derudover har larsen scoret 3 mål i de 2 sidste kampe... Så han beviser han er målfarlig, selvom han til hverdag ikke er velset i førsteholds truppen.. !

Tenstamux skrev:Jeg synes det var fair vi vandt over Portugal, de har ikke en skid før de får deres første mål, hvor der iøvrigt var offside, så er det jo klart vi bliver nødtil at gå frem, det gav dem nogle store chancer. Det straffe de får er jo uber retarderet lavet af ham der gjorde det.

ssovic skrev:Tenstamux skrev:Jeg synes det var fair vi vandt over Portugal, de har ikke en skid før de får deres første mål, hvor der iøvrigt var offside, så er det jo klart vi bliver nødtil at gå frem, det gav dem nogle store chancer. Det straffe de får er jo uber retarderet lavet af ham der gjorde det.
Hvis du så ser "objektivt" på kampen havde Portugal chancer til at score mindst 2 mål mere inden DK de reducerede...

ssovic skrev:Tenstamux skrev:Jeg synes det var fair vi vandt over Portugal, de har ikke en skid før de får deres første mål, hvor der iøvrigt var offside, så er det jo klart vi bliver nødtil at gå frem, det gav dem nogle store chancer. Det straffe de får er jo uber retarderet lavet af ham der gjorde det.
Hvis du så ser "objektivt" på kampen havde Portugal chancer til at score mindst 2 mål mere inden DK de reducerede...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster