Wopper skrev:Dingo skrev:Nå ja, jeg læser på Suhrs Seminarium ved Kultorvet i københavn hvis du var interesseret.. (Pustervig 8)
http://www.suhrs.dk 
Hvordan er suhrs sådan generelt? Synes deres linjer virker spændende, men hvordan er miljøet/faciliterne osv?

det er fint spændende, rigtig kvalificerede undervisere, mege postivit at sige.. de negative ting: man til tider timer man føler er irrelevant lige i øjeblikket.. fx et helt pædagogisk semester, hvor jeg endte i en SFO i 4 uger.. ikke lige vold relevant for mig og min uddannelse (men dette bliver vist lavet om), samt en masse om rengøring og egen kontrol.. og så får man meget lidt at vide om relevante informationer vedrørende diverse ting, så man ofte kan blive frusteret!
ellers giver jeg dingo ret, faciliteterne er helt fine og et ret hyggeligt miljø og så ligger det jo helt perfekt..
men overvejer man at søge ind på suhrs, så sørg for at vide hvad det er man går ind til, i den forstand at man ved hvad de 3 basissemestre indeholder, så man ikke bliver overrasket...