Jeg er i gang med uddannelse inden for it, og har et godt talent indenfor det, både mine forældre, kæreste og svigermor er stolte af mit intellekt.
Derudover har jeg nu trænet i godt 3½, lige pt vejer jeg ca 77 med BF på 14%
Da mig og min kæreste begyndte at være sammen vejede jeg godt 56 kg (Og var stolt af min "Flotte" krop) og hele min drøm var at blive hacker for et stort firma.
Var begyndt at træne der i ca 2 måneder, og så begyndte det at tage godt fat.
Efter det er jeg nu blevet spurgt grimt og indirekte om mine "Falske" muskler overhovdet kan noget af familien osv. og må finde mig i en hel del (Også fra min far desværre), folk er egentligt ret dumme når det komme til menneskets krop, kost, og træning.
Anyways, er faktisk nået hertil i mit liv hvor jeg tit "Drømmer" om at være fitness instruktør / personligtræner og diætist, fremfor programør.
Efterhånden er jeg nået hertil hvor jeg gerne vil høre andre folks meninger om fitness instruktør uddannelsen, er det noget værd ?, er der arbejde at finde, og jer der er inde for faget, er i glade for jeres valg ?
Vil nemlig meget gerne prøve og se om det er noget for mig, men det vil betyde at jeg skal udholde en masse kritik fra alle andre, og det skal ikke være unødvendigt hvis i forstår