Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

vallemayn skrev:Ja, det gør jeg...

Mcfeast skrev:Jeg tænkte mere på decideret udendørs styrketræning med squatstativer, håndvægte osv... Synes nemlig jeg har læst engang at der sku være et sted i KBH, kan være det var det der hello fitness, og det er så er lukket nu...

Lubas skrev:Mcfeast skrev:Jeg tænkte mere på decideret udendørs styrketræning med squatstativer, håndvægte osv... Synes nemlig jeg har læst engang at der sku være et sted i KBH, kan være det var det der hello fitness, og det er så er lukket nu...
Det kender jeg ikke til, men hvis du er lidt kreativ kan du lave rigtig gode workouts med BW+rygsæk. Ikke at det kan erstatte vægttræning, men det er et udmærket supplement.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:Af og til slæber vi udstyr ud på parkeringspladsen foran AK Thor og råber af de piger der cykler forbi.

MFL skrev:tjr skrev:Af og til slæber vi udstyr ud på parkeringspladsen foran AK Thor og råber af de piger der cykler forbi.
I må være nogle hårde drenge...
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:Der var engang noget ude ved Amager Strand, inspireret af Venice Beach.
Af og til slæber vi udstyr ud på parkeringspladsen foran AK Thor og råber af de piger der cykler forbi.

Mcfeast skrev:tjr skrev:Der var engang noget ude ved Amager Strand, inspireret af Venice Beach.
Af og til slæber vi udstyr ud på parkeringspladsen foran AK Thor og råber af de piger der cykler forbi.
Haha, sådan ;)
Hvad er AK Thor helt præcist, kan ikke finde så meget på nettet om det udover at det er en vægtløftningsklub. Kunne godt tænke mig noget andet end Sats snart, men heller ikke alt for "hard core"...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster