Men er det muligt at vide hvor max man kan bive stor ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Legend skrev:Nej.

Birkkjaer skrev:Legend skrev:Nej.
Ved ikke om jeg tør sige dig imodmen here goes...
Der er en test inde på bb.com, hvor du udfra dine ankel mål kan udregne hvor stor du ca. kan blive. Det er dog meget, meget ca

HommkufH skrev:Jeg er ret sikker på, at der ikke er nogen begrænsning på hvor stor man kan blive...

Lyngbeck skrev:HommkufH skrev:Jeg er ret sikker på, at der ikke er nogen begrænsning på hvor stor man kan blive...
RoidZ ensures... Men hvis man nu ikke vil krudte den må der vel være et maksimum for hvor meget muskelmasse din knogler kan bære rundt på.. Fedme gider vi ikke diskutere nu.

Lyngbeck skrev:HommkufH skrev:Jeg er ret sikker på, at der ikke er nogen begrænsning på hvor stor man kan blive...
RoidZ ensures... Men hvis man nu ikke vil krudte den må der vel være et maksimum for hvor meget muskelmasse din knogler kan bære rundt på.. Fedme gider vi ikke diskutere nu.

HommkufH skrev:Lyngbeck skrev:HommkufH skrev:Jeg er ret sikker på, at der ikke er nogen begrænsning på hvor stor man kan blive...
Nå ja, hvor meget muskelmasse... Ja det er der vel, men det var jo ikke det spørgsmålet gik på...![]()
Spørgsmålet var, om der var en grænse for, hvor stor man kan blive? Ikke hvor meget muskelmasse man kan tage på!

HommkufH skrev:Spørgsmålet var, om der var en grænse for, hvor stor man kan blive? Ikke hvor meget muskelmasse man kan tage på!

Spørgsmålet var, om der var en grænse for, hvor stor man kan blive? Ikke hvor meget muskelmasse man kan tage på!

Muddii skrev:Spørgsmålet var, om der var en grænse for, hvor stor man kan blive? Ikke hvor meget muskelmasse man kan tage på!
Nej mente muskelmæssigt.

Muddii skrev:Tjaaa indtilvider kan mennesket blive så stor (fedtmæssigt)![]()

HommkufH skrev:Muddii skrev:Spørgsmålet var, om der var en grænse for, hvor stor man kan blive? Ikke hvor meget muskelmasse man kan tage på!
Nej mente muskelmæssigt.
Tænke jeg nok.. Kunne bare være sjovt at starte en diskussion pga. ordkløveri..

Muddii skrev:Ja hvor meget tror du han kan squatte eller bænke ?

Hustler_boy skrev:http://www.weightrainer.net/bodypred.html

Mussetrussen skrev:Hustler_boy skrev:http://www.weightrainer.net/bodypred.html
Mit antivirus siger Trojan Horse på den der side...

Mussetrussen skrev:Hustler_boy skrev:http://www.weightrainer.net/bodypred.html
Mit antivirus siger Trojan Horse på den der side...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster