need help plz!!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Tager en spiller, og så er jeg ovenpå igen.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Garik skrev:Tager en spiller, og så er jeg ovenpå igen.

Sore skrev:For mig har det som jeg har skrevet flere gange hjulpet at spise stort set alt mit daglige kalorieforbrug sidst på dagen. Hertil aften måtte jeg kapitulere og lade noget ligge som jeg ikke kunne spise. Er ALDRIG sket før med noget jeg kunne li.

mikkel_baech skrev:Sore skrev:For mig har det som jeg har skrevet flere gange hjulpet at spise stort set alt mit daglige kalorieforbrug sidst på dagen. Hertil aften måtte jeg kapitulere og lade noget ligge som jeg ikke kunne spise. Er ALDRIG sket før med noget jeg kunne li.
Hvis jeg gør dette så er jeg for alvor sulten om natten!
Jeg var igår aftes på jensens, alene og fik all you can eat. Jeg åd så meget at jeg fik skiftet fokus fra den fede familie ved siden af og deres umådelige brokken, over på mig hvor folk omkring mig storfnisede imens tjenerne satte en ære i at jeg ikke skulle sidde og vente, det var nærmest en pisse konkurrence tror jeg.
Jeg endte med at spise så meget at jeg under trøjen havde knappet tre knapper op, svedte kødsved og generelt var i en vammel og ulækker tilstand med kødsved løbende ned. Alligevel vågner jeg krafthelvede kl 0200 og er simpelthen nød til at kværne to prot barer og slynge en shake ned, altsammen imens jeg sad på tønden og sked så hårdt at jeg kunne høre tøserne på værelset ved siden af( var på vandrehjem) fnise og tilsidst højlydt grine.
Jeg havde både ondt af dem og mig selv lige i det øjeblik.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster