Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

Ioxer skrev:jeg havde det samme. Jeg lavede derfor alle mine bryst-øvelser unilateralt, sørgede for at køre samme ROM med begge arme og kørte samme hastighed op og ned.
Det hjalp

Kristoffer P skrev:Træner du oftest bryst med en vægtstang? Forsøg så vidt muligt, at udføre øvelserne med frie håndvægte og kør aldrig højere gentagelser med din stærkeste arm end din svageste kan tage, så skal du nok få udlignet symetrien.
Det er nemmere, at blive bedre i bænkpres, når ens arme og bryst først er trænet til samme styrke.

Mapsen skrev:Hey guys
Tænkte om der er nogle, som har et godt råd baseret på erfaring med usymetri af kroppen.
Jeg er nemlig i den situation at mit venstre bryst har mere masse end det højre og det er ikke blevet bedre inden for det sidste halve år med træning. Nogle der har et råd?, har hørt det der med at forsøge at kun træne det ene fucker strukturen af kroppen op.

Adnano skrev:Mapsen skrev:Hey guys
Tænkte om der er nogle, som har et godt råd baseret på erfaring med usymetri af kroppen.
Jeg er nemlig i den situation at mit venstre bryst har mere masse end det højre og det er ikke blevet bedre inden for det sidste halve år med træning. Nogle der har et råd?, har hørt det der med at forsøge at kun træne det ene fucker strukturen af kroppen op.
Havde ogs det problem for noget tid siden, men forsøg så vidt muligt at køre frie vægte eller kabel. Så hver side tager lige meget af vægten. Især Dumbbell bænkpres og cable flyes. Det klarer ihvertfald mit bryst. Men du skal ikke regne med at det imorgen er perfekt, lidt tid med sådan nogle øvelser så skal det nok blive symmetrisk.og som de andre siger, meget vigtigt at begge sider får fuld ROM. Og du skal self have ligemeget vægt på hver, bare fordi højre måske kan tage 28 kg og venstre kan tage 22 kg. Så gør du det ikke sådan, du skal tage vægt så begge sider af brystet kan tage samme vægt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster