Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Huttie skrev:Jeg har efterhånden læst en del indlæg her og på diverse andre sider som omhandler muskelopbygning og træning. ALLE vil være nærmest eksplodere og halvt ligne Mr. O. Hvad er der galt i at træne med "almindeligt", ikke belaste sine led og knogler for meget, være i kalorie overskude de dage man træner, acceptere at det at blive stor tar lang tid og ellers have det godt med sig selv? Man skal da trods alt også have et liv når man er 30, plus nogle børn? Men chancerne for det bliver nedsat når kuren står på ulovlige midler.
Ved da godt at det er fedt at gå ned af stranden en sommerdag og der kommer mange lange blikke efter én.
Håber at der er nogen som kan se mit synspunkt:)

? Det giver jo ingen mening at træne på må og få og opnå de mål, man har sat for sig selv, flere år efter man egentlig kunne have nået dem.

Huttie skrev:Jeg har efterhånden læst en del indlæg her og på diverse andre sider som omhandler muskelopbygning og træning. ALLE vil være nærmest eksplodere og halvt ligne Mr. O. Hvad er der galt i at træne med "almindeligt", ikke belaste sine led og knogler for meget, være i kalorie overskude de dage man træner, acceptere at det at blive stor tar lang tid og ellers have det godt med sig selv? Man skal da trods alt også have et liv når man er 30, plus nogle børn? Men chancerne for det bliver nedsat når kuren står på ulovlige midler.
Ved da godt at det er fedt at gå ned af stranden en sommerdag og der kommer mange lange blikke efter én.
Håber at der er nogen som kan se mit synspunkt:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster