Jeg har før haft det problem at jeg bliver vildt vildt sulten efter jeg har trænet med vægte. Lige meget hvor meget jeg spiser efter jeg har trænet så er jeg konstant sulten. Når jeg ikke træner og spiser det samme er jeg godt fyldt og har slet ikke denne her konstante sulte fornemmelse.
Denne sultefornemmelse kommer aldrig når jeg feks kun har dyrket cardio i form at løb eller noget. Men den kommer altid når jeg har styrketrænet med vægte.
Selvom jeg ligger over ligevægtsindtaget, så er jeg konstant sulten.
Hvis i vil ha stats så er følgende:
alder: 21
højde: 175
vægt: 78 kg
Her min følgende kostplan:
Idag var jeg inde og træne ved 14 tiden og lavede det samme jeg fik til morgenmad som PWO shake. Og spiste et af måltiderne en time efter PWO shaken var indtaget. Men stadig er jeg mega sulten, som om jeg ikke har fået noget mad? Har spist alle mine måltider nu fordi jeg er så sulten og er stadig mega sulten.
EDIT: Forresten så sørger jeg for at spise hver 3 time.
Dagens træning bestod af en om gang arme. 3 øvelser til biceps og 3 øvelser til triceps. 3 sæt til hver øvelse og min workout tager altid kun omkring en time. Løfter selvfølgelig så tungt jeg kan for at få noget ud af min træning. Men lige meget hvad er jeg konstant sulten.
Hvad fanden sker der med min krop?