Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nick_BB skrev:4+2+0=6
6/3 = 2
2 = Bestået

Badejern skrev:
Jeg tror man kan spæde op med et matematik B kursus (eller A for den sags skyld) Karakteren her vil i sagens natur "overrule" dit 00 fra Mat C.

chill skrev:Nick_BB skrev:4+2+0=6
6/3 = 2
2 = Bestået
Gode nyheder, hvis det er er rigtigt..

Søren W skrev:Ingeniørhøjskolerne tilbyder intensive kurser i matematik, som regel opgraderinger C->A eller B->A, hvis du bare lader som om du gerne vil læse ingeniør kan du nemt komme med på et sådan kursus. I sin tid opgraderede jeg min B til A over et semester, jeg havde matematik 3-4 dage om ugen, 1½ time af gangen i tre mdr., det var nemt. Det er det så nok ikke hvis du ligger så lavt, men alle normaltbegavede kan få fine karakterer, hvis bare de gider tage sig sammen.

Nick_BB skrev:4+2+0=6
6/3 = 2
2 = Bestået

The Dane skrev:Årskarakterer tæller med ja

Niels1 skrev:The Dane skrev:Årskarakterer tæller med ja
Ok. Så hvis jeg har fået 02 - 02 i årskarakteren, så skal jeg have 4 for at bestå?

Niels1 skrev:The Dane skrev:Årskarakterer tæller med ja
Ok. Så hvis jeg har fået 02 - 02 i årskarakteren, så skal jeg have 4 for at bestå?

pullupman skrev:Kan man godt få sin hue på, hvis man er dumpet i et fag?

pullupman skrev:Kan man godt få sin hue på, hvis man er dumpet i et fag?

The Dane skrev:pullupman skrev:Kan man godt få sin hue på, hvis man er dumpet i et fag?
Jeps

pullupman skrev:The Dane skrev:pullupman skrev:Kan man godt få sin hue på, hvis man er dumpet i et fag?
Jeps
Så i teorien kan jeg dumpe x antal fag så længe mit samlede gennemsnit er 2,0 og stadig få hue på?

The Dane skrev:pullupman skrev:The Dane skrev:pullupman skrev:Kan man godt få sin hue på, hvis man er dumpet i et fag?
Jeps
Så i teorien kan jeg dumpe x antal fag så længe mit samlede gennemsnit er 2,0 og stadig få hue på?
Jeps, sådan skulle det fungere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster