Jeg har fået lavet en nogenlunde madplan over hvad jeg kan spise, her kan i se den. men jeg vil meget gerne have nogle flere gode tips til hvad jeg kan spise. men også bare nogle gode tips til en god træning.
Kl 7:00 - 300 g skyr + 50 g Musli - Bær/nødder + ca. ½ liter Sødmælk/letmælk
kl: 9:30 ca. 500 g salat bar m. kylling - pasta- nødder- tun - salatdressing.
kl: 10:30 - 12:30 - 8 skiver rugbrød m. Leverpostej - hamberyg.
kl: 15:00 - 3-4 skiver rugbrød eller musli m. Letmælk/Sødmælk. Dette varierer lidt efter eget behov.
kl 18:00 - ½ kylling m. Kartofler/pasta og en salat m. Iceberg,Agurk, majs,ærter, feta. ca. 2 alm. Portioner.
Kl 21/22 - 2 skiver toastbrød m. 2 skiver rugbrød- m. Ost og hamberyg - De bliver klappet sammen!
Jeg synes selv jeg spiser en del, og mener selv jeg har fordelt det rimelig godt ud på en hel dag. Men er det nok? Og er det jeg spiser godt nok til en undervægtig, eller skal jeg kigger efter mere fed mad, men stadig sund mad?
Jeg er desværre ryger, dog har jeg trappet helt ned på ca 3 cigarretter pr dag. og det skal selvfølgelig helt stoppes.
Jeg har dog fået lidt tips fra venner der siger jeg burde begynde på weight gainer. Og ja.. det vil også ske den dag jeg får overskud på kontoen til at kunne købe det. Lige nu skal jeg bare finde en god erstatning for det.
Min trænings plan består af 3 dages træning det vil sige 3 dages træning 1 dag pause. Og så forfra igen.
Her kan i se hvordan min træning forløber:
1 dag - Bryst - triceps -
2 dag - Ryg - biceps
3 dag - Ben - (Skulder/nakke) det vil sige jeg stadig er meget i tvivl om jeg har lagt skulder/nakke det rigtige sted på mit program- mave.
Jeg håber at det er nyttige informationer. Og håber på nogle gode svar.
Mvh Nicolai