Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jmt skrev:Er du venner med Birgitte Nymann?

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Hvis du vil tabe dig, så skal du begynde at dyrke cardio (høj intensitet træning som f.eks. spinning, løb, cross eller svømning). Dette skal du gøre hver dag i 30 min. for at opnå en effekt, som hedder "afterburn". Denne effekt tvinger din krop til at forbrænde kalorier op til 48 timer EFTER du er stoppet med at træne, hvilket du ellers aldrig ville gøre.
Spis 6 mindre måltider om dagen - i stedet for 3 eller 4 store. Dette vil få din krop til at arbejde på sit stofskifte konstant.
Hvis du spiser fornuftigt (ca. 2000 kalorier om dagen) og dyrker din cardio, så kan du se store fremskridt på mindre end 1 måned.
Hvis du derudover også vil bygge muskelmasse, så snakker vi selvfølgelig helt andre kostplaner, hvor proteiner, vitaminer, kulhydrater og umættetfedtsyrer spiller en stor rolle!

Selvfølgelig kan man se fremskridt i vægttab, hvis man træner hver dag og kun spiser 2000 kcal - man sulter jo nærmest sig selv.

Bjarke Andersen skrev:Jeg ved ikke om følgende er broscience, hvis det er, så RET MIG GERNE
Mht. måltiderne, så er det vel sådan, at med mange små måltider, så holder man et stabilt insulin niveau, hvilket så vidt jeg ved, øger forbrændingen, da kroppen ikke skifter mellem at være i underskud og overskud?

Jmt skrev:2000 kcal om dagen med et træningspas om dagen (hvad end det er høj intensitets cardio eller styrketræning) er passende for en pige på 55 kg... Jeg ville godt nok hade at skulle nøjes med 2000 kcal om dagen, og jeg kører endda kun fullbody for tiden, dvs. 3 ugentlige træningspas.
Men ja, "sulter sig selv" var måske en smule overdrevet, men for majoriteten er 2000 kcal ikke meget, hvis man samtidig træner 5-6 dage om ugen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster