Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1295
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1292

Følg bodybuilding.dk på

Værd at vide om bulk?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

[]
Sidst rettet af Les Obey 7. jun 2016, 22:23, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Kbh

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

http://gyazo.com/b0b445ac6491d863c77ad239d487c23a

Mine makrotal hvis det hjælper jer.
Brugeravatar

Styrkeliste

Les Obey skrev:http://gyazo.com/b0b445ac6491d863c77ad239d487c23a

Mine makrotal hvis det hjælper jer.

Essentielle fedtsyrer er i primært fisk, hvis du ikke får det, er alternativt noget ekstraheret fedtsyrer fra f.eks. frø eller fisk.

Derudover ser din kost rimelig ud med henblik på hypertrofi, dog lettere, hvis du skrev eller fødevarer, men ej relevant.

Jeg tror den primære faktor for en succes, vil være at lære teknikkerne i de forskellige øvelser korrekt. Har du styr på dem? Ellers er nettet din ven til af finde nogle tips, i de øvelser hvor du føler det ikke kører korrekt, så kan du optage dine løft og uploade her til siden(forskellige tråde til forskellige øvelser) og få feedback.

Reputation point: 5

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Ingen logbog

Det der med at starte med at træne pga. et endt forhold går sjældent godt. Du skal starte træningen for din egen skyld, ikke fordi du føler, at du skal vise nogen noget - hvilket du sikkert heller ikke gør, men jeg tror bare, det er vigtigt at kunne se en mening i træningen, for det er i sidste ende den, der trækker dig ned i centret på de dage, hvor du bare ikke orker.

Jeg vil anbefale jer ikke at lave "begynderfejlen" og bulke fuldstændig uhæmmet i et 1000+ kalorieoverskud.
Fint, at I træner efter B2B - det er et fint program.
Der er som sådan ikke nogen grund til at spise 6 måltider dagligt, hvis det er trælst for jer - det er ikke en nødvendighed.
Du skal spise som du har lyst - til en vis grad, dvs.: ~600 g grønt + lidt frugt, minimum 10 g fiber pr. 1000 kcal., 1,6-2 (max) g protein pr. kg kropsvægt, minimum ~1 g fedt pr. kg kropsvægt (herunder gerne noget fiskeolie, så du får dine essentielle).
Og så skal I ikke tro, at I dør af at spise "usundt" engang i mellem, selvom I sikkert vil høre andet ude i den virkelige verden - I behøver bestemt ikke spise 100% "clean" 24/7/365 - hverken under bulk eller cut.
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

Jeg skriver nogle generelle råd. Er du interesseret i mere specifik information må du formulere et mere specifikt spørgsmål ;)

Sæt jer ind i basal kost. I behøver ikke gøre det svært, så retningslinjer ala 1,8 g/prot/kg bw ´, 1 g. fedt og en helveds masse grøntsager er et godt udgangspunkt. Herfra kan i på et lav praktisk niveau, justere kulhydrat indtaget op/ned alt efter hvor hurtigt i stiger i kropsvægt.
Der er rigtig mange brugere der har lavet kostplaner herinde og dem kan i sagtens selv gå ind og kigge i for at få inspiration.
Det er en rigtig god ide ikke at lade sit bulk tage overhånd så i bliver decideret fede/tykke.
I forlængelse af ovenstående er det vigtigt at i anskuer jeres træningen ud fra et langsigtet perspektiv. I er unge og har meget tid til at træne i, altså som i år. Jeg forstår at i vil være grande nu, men faktum er, at det altså tager en noget tid. Pointen e at man ikke bliver større og stærkere hver dag(i overført betydning) men over måneder og år.
Slutteligt, lad være med at obsesse over om i nu får nok kcal den ene specifikke dag. Det gør hverken fra eller til.

Reputation point: 40

Jeg takker rigtig mange gange for hjælpen, som sikkert vil gavne mig og min kammerat fremadrettet. Vi tager dem i al fald til os :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online