Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

læs lidt om den

MadzP92 skrev:kommer jo fuldstændig an på hvad du har brug for. jeg har lige købt en motorola moto g 3rd gen. koster 1500. mine behov er rigeligt dækket af den, og så er den så billig og god til prisen at hvis den går i stykker om 2 år, så gør det ikke så meget at skaffe en ny

fyforenskefuld skrev:MadzP92 skrev:kommer jo fuldstændig an på hvad du har brug for. jeg har lige købt en motorola moto g 3rd gen. koster 1500. mine behov er rigeligt dækket af den, og så er den så billig og god til prisen at hvis den går i stykker om 2 år, så gør det ikke så meget at skaffe en ny
god til prisen....... en One Plus X koster 2050 kr. Desuden er 8gb intern hukommelse intet.

Overload skrev:fyforenskefuld skrev:MadzP92 skrev:kommer jo fuldstændig an på hvad du har brug for. jeg har lige købt en motorola moto g 3rd gen. koster 1500. mine behov er rigeligt dækket af den, og så er den så billig og god til prisen at hvis den går i stykker om 2 år, så gør det ikke så meget at skaffe en ny
god til prisen....... en One Plus X koster 2050 kr. Desuden er 8gb intern hukommelse intet.
Så er det jo super fint man kan købe en med 16 GB. Det er svært at slå value for money ved Moto G.
One Plus one/X er et lotteri. Har selv haft en der kørte fint, men kender mange der haft software problemer og fortrudt købet af deres one plus.

fyforenskefuld skrev:ja 1900 for 16gb version.... kun hd skærm, en snapdragon 410 og et 2470 mah batteri. En one plus x overgår den med længder.
.

fyforenskefuld skrev:Overload skrev:fyforenskefuld skrev:MadzP92 skrev:kommer jo fuldstændig an på hvad du har brug for. jeg har lige købt en motorola moto g 3rd gen. koster 1500. mine behov er rigeligt dækket af den, og så er den så billig og god til prisen at hvis den går i stykker om 2 år, så gør det ikke så meget at skaffe en ny
Så er det jo super fint man kan købe en med 16 GB. Det er svært at slå value for money ved Moto G.
One Plus one/X er et lotteri. Har selv haft en der kørte fint, men kender mange der haft software problemer og fortrudt købet af deres one plus.
ja 1900 for 16gb version.... kun hd skærm, en snapdragon 410 og et 2470 mah batteri. En one plus x overgår den med længder.
Mine erfaringer er, at Motorola har lavet en telefon der i praksis fungerer langt bedre end One Plus one, som bestemt er nogle lækre telefoner, men simpelthen for ustabile.

Mikael skrev:Så længe du holder dig fra nokia(og deres windows OS) så er du godt kørende.

hxgni skrev:Skifte iphone hvert 2 år pga. softwareopdateringer?
du godt klar over, selv iPhone 4s fra 2011 har den seneste ios opdatering? til gengæld hører jeg ofte at android telefonerne mister support bare efter 1 til 2 år og derfor der stadigvæk er mange som kører med en ældre og meget sårbar operativsystem.

rkaminski001 skrev:hxgni skrev:Skifte iphone hvert 2 år pga. softwareopdateringer?
du godt klar over, selv iPhone 4s fra 2011 har den seneste ios opdatering? til gengæld hører jeg ofte at android telefonerne mister support bare efter 1 til 2 år og derfor der stadigvæk er mange som kører med en ældre og meget sårbar operativsystem.
Yup. Jeg er klar over at iPhone fint kan klare at få det installeret. Jeg mener bare at hukommelsen bliver fyldt med opdateringer på 2 år. de ældre versioner der installeres, slettes jo ikke.
tak alle sammen!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster