Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

curls skrev:Er det godt at supplere soya og valle protein...
Fx. Valle om morgen, før og efter træning.
Soya før man skal i sove...
Er det ik optimalt indtagelse af protein??
Eller er det ligeså godt at bruge valle før man skal sove???
Håber i kan hjælpe mig...

J-S-O skrev:Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se et skema, som lister de forskellige proteiner i optagelighed! Hvordan står kasein for eksempel i forhold til aktin og andre former for protein? Derudover kunne det også være rart at se hvor de forskellige proteiner findes...

Martin G skrev:J-S-O skrev:Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se et skema, som lister de forskellige proteiner i optagelighed! Hvordan står kasein for eksempel i forhold til aktin og andre former for protein? Derudover kunne det også være rart at se hvor de forskellige proteiner findes...
har ledt efter samme i godt og vel 1 time på google, men har kun kunne finde ud af, at der var en rækkefølge blandt de mest kendte produkter der hed: valle<-Soya<-Kasein..

Matt skrev:Soya kan jeg slet ikke anbefale- ud med det!
Matt skrev:Kasein protein inden sengetid derimod

WannaBeBig skrev:Matt skrev:Soya kan jeg slet ikke anbefale- ud med det!
Ikke enig. Specielt under cut kan soya anbefales. Læs Jørgen Storms artikel her:
artikler/kostogkosttilskud/SoyaproteintilatleterFactsfiction.php

Matt skrev:WannaBeBig skrev:Matt skrev:Soya kan jeg slet ikke anbefale- ud med det!
Ikke enig. Specielt under cut kan soya anbefales. Læs Jørgen Storms artikel her:
artikler/kostogkosttilskud/SoyaproteintilatleterFactsfiction.php
Jeg har læst et eller andet skidt om det et sted, kan bare ikke huske hvor. Prøver at finde det frem en af dagene![]()
men måske får du ret

curls skrev:
Er der nogen, der har mere gavn af fx. soya??

Let's consider soy's affects on T production first. The ability of soy protein to decrease Testosterone levels has been well demonstrated. One study displayed a 76% reduction of Testosterone production in men, after ingestion of soy protein over a brief period of time.
Finally, in yet another study, using healthy adult males, a diet containing soy was compared to a diet that consisted of meat protein in terms of sex hormone concentrations. Well, after evaluation, Testosterone levels were significantly lower in the soy diet. Not only this, but the estimated amount of free Testosterone was 7% lower after the soy diet as well.

J-S-O skrev:Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se et skema, som lister de forskellige proteiner i optagelighed! Hvordan står kasein for eksempel i forhold til aktin og andre former for protein? Derudover kunne det også være rart at se hvor de forskellige proteiner findes...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster