Jeg går og har brug for lidt hjælp, som jeg håber en garvet person kan hjælpe mig med!
Jeg er lige pt. igang med et vægttab, samtidigt med at jeg forsøger at bibeholde/øge min muskelmasse. Til dette har jeg et program som lige pt. hedder 4x styrketræning og 2x cardio om ugen.
Efter min styrketræning, spiser jeg rigeligt med proteinrig mad, samtidigt med at jeg drikker en proteinshake (proteinpulver + mælk).
Jeg kører lige pt. på "100% whey proteinpulver" fra link slettet, som jeg egentlig er ret godt tilfreds med.
Mit spørgsmål er nu bare, om der er nogen herinde der ved, om der er en anden variant af proteinpulver som vil være bedre passende til mig i min situation? Jeg går selvfølgelig efter en variant med en masse protein, samtidigt med at der er et minimum af kcal, sukker og fedt. Jeg er ligeledes blevet fortalt at jeg skal gå efter "100 whey" varianterne, da de indeholder et minimum af sukker, fedt og kcal.
Jeg har derudover hørt forslag fra mange sider - alle var modstridende med hinanden. Jeg er blevet anbefalet pulver fra alle hjemmesider, her i blandt bodylab, bodyman, nutramino og link slettet (som jeg pt kører med). Så i kan nok se jeg er lidt i vildrede. Derfor håber jeg at en venlig person vil tage sig tid til at hjælpe mig
Er der nogen der kan hjælpe? Hvilken proteinpulver variant vil i anbefale?