Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

- Og ja, jeg har forsøgt med søgefunktionen

wg skrev:I hvilke madvarer er der valleprotein i?

wg skrev:I hvilke madvarer er der valleprotein i?

wg skrev:nårh nårh, man skal sku passe på bestemte sprøgsmål her på bodybuilding.dk

mikey skrev:haha! Syns det er over cool at du har:
"Og ja, jeg har forsøgt med søgefunktionen"
som din signatur!
Det siger måske lidt om vi nogle gange er liiidt for hurtige til at henvise til søgefunktionen herinde
Meeeen undskyld, dit spørgsmål om valleprotein - det var måske lidt langt ude..hehe... men fair nok, man skal aldrig grine af uvidne folk - man har selv været der engang før![]()
Så det er fint du spørger - det skal man aldrig være bange for - håber du har fundet dit svar i den henviste artikel?

J-S-O skrev:Det kan selvfølgelig diskuteres, om vi henviser til søgefunktionen for ofte, men i dette tilfælde, så synes jeg det er helt iorden! Hvis du tager et kig på de utallige indlæg han har skrevet, og desuden kender til resten af historien, så vil du kunne forstå, hvorfor vi er lidt på nakken af lige præcis hans lettere indlysende spørgsmål![]()
Jeg syntes også det var helt i orden med det her spørgsmål!

mikey skrev:J-S-O skrev:Det kan selvfølgelig diskuteres, om vi henviser til søgefunktionen for ofte, men i dette tilfælde, så synes jeg det er helt iorden! Hvis du tager et kig på de utallige indlæg han har skrevet, og desuden kender til resten af historien, så vil du kunne forstå, hvorfor vi er lidt på nakken af lige præcis hans lettere indlysende spørgsmål![]()
Hehe, det er helt forståeligt J-S-OJeg syntes også det var helt i orden med det her spørgsmål!
Jeg kunne bare ik lade være med at se humoren i hans signatur - kender så ikke historien bag og manden, og syntes ikke det er så galt med "brug-søgefunktionen-spade-svarene" for tiden, og det var slet heller ik det jeg ville diskutere.![]()
Kunne bare ik lade være med at kommenterer det![]()

wg skrev:jamen jeg takker

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster