Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

annmarie skrev:er blevet i tvivl om hvornår jeg skal veje maden, hvis jeg feks laver kylling og rodfrugter og ovnen, skal jeg så veje det før eller efter tilberedning for at skrive det ind i mit kost program?

cj8000 skrev:annmarie skrev:er blevet i tvivl om hvornår jeg skal veje maden, hvis jeg feks laver kylling og rodfrugter og ovnen, skal jeg så veje det før eller efter tilberedning for at skrive det ind i mit kost program?
Atid før

cj8000 skrev:annmarie skrev:er blevet i tvivl om hvornår jeg skal veje maden, hvis jeg feks laver kylling og rodfrugter og ovnen, skal jeg så veje det før eller efter tilberedning for at skrive det ind i mit kost program?
Atid før

Detorian skrev:cj8000 skrev:annmarie skrev:er blevet i tvivl om hvornår jeg skal veje maden, hvis jeg feks laver kylling og rodfrugter og ovnen, skal jeg så veje det før eller efter tilberedning for at skrive det ind i mit kost program?
Atid før
Hey bro.
Må jeg spørge hvorfor du vejer maden før? Hvis du f.eks. vejer din kylling før, vil du jo have "mere" pga. væsken som regel.

Multiman skrev:Uden at være ekspert på området, vil jeg tro det har noget at gøre med at fødevarene er målt næringsmæssig inden de bliver tilberedt

Det har bare givet ekstra.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster