Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BiggunzZ666 skrev:Hej
Jeg ville godt tage min træning et skridt videre, og leder derfor efter en kompetent vejleder. Målet skulle være AF inden for et par år, og helst clean, hvis det skulle gøre en forskel.
Hvis nogen har nogle erfaringer med vejledere eller links til sider, må de meget gerne dele dem.
Info om mig kan findes i min log eller i min profil
Mvh biggunzz/Kristian

Malke skrev:Bliver AF ikke lidt svært at stille op i, eftersom det tages af programmet efter 2011? - mener bestemt at jeg har læst det et sted på dbff's hjemmeside. Så sats hellere på BF?

Malke skrev:Bliver AF ikke lidt svært at stille op i, eftersom det tages af programmet efter 2011? - mener bestemt at jeg har læst det et sted på dbff's hjemmeside. Så sats hellere på BF?

Spangler skrev:BiggunzZ666 skrev:Hej
Jeg ville godt tage min træning et skridt videre, og leder derfor efter en kompetent vejleder. Målet skulle være AF inden for et par år, og helst clean, hvis det skulle gøre en forskel.
Hvis nogen har nogle erfaringer med vejledere eller links til sider, må de meget gerne dele dem.
Info om mig kan findes i min log eller i min profil
Mvh biggunzz/Kristian
jeg tillader mig at lade den stå et øjeblik!!

SandyFrink skrev:PM.

BiggunzZ666 skrev:Det var da sært at quote hele mit indlæg også lade det stå et øjeblik. Det står der jo allerede. ikke også

BiggunzZ666 skrev:SandyFrink skrev:PM.
DU har jo ikke sendt en PM sandy

BiggunzZ666 skrev:Jeg ville godt tage min træning et skridt videre, og leder derfor efter en kompetent vejleder. Målet skulle være AF inden for et par år, og helst clean, hvis det skulle gøre en forskel.

Andersbr skrev:BiggunzZ666 skrev:Jeg ville godt tage min træning et skridt videre, og leder derfor efter en kompetent vejleder. Målet skulle være AF inden for et par år, og helst clean, hvis det skulle gøre en forskel.
Meeen, hvis det kommer til at knibe med at nå det. Så kan du gå på kompromi med clean status?
En hver idiot kan da deltage i AF hvis man er på krudt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster