Er ikke helt sikker på, hvad du mener med at skyde hoften?
Men din problematik er, at du buttwinker, formentligt på grund af oversvej som tidligere nævnt af en anden poster.
Mange tror, at de "spænder op", når de oversvejer lænden. Hav i stedet fokus på at få din bagdel mere ind under dig (under skuldrene og stangen) og sæt dig mere lige ned mellem dine hofter, når du starter bevægelsen.
Din problematik starter allerede ved dit unrack. Stangen er for højt placeret i racket, så du skal stå på tær. Derudover unracker du ikke med begge ben under dig (kun det ene) og det skaber problemer, da din bagdel ikke er tight nok og under stangen fra starten af. Det kan være en stor fordel at få styr på de basale ting i forhold til unrack og setup. Så er selve squat-bevægelsen nemmere at udføre.
Jeg vil, som en anden poster skriver, køre mere high-bar. Og så vil jeg smide en boks under mig selv, hvor jeg vil lære at sænke mig korrekt ned (langsomt) og ramme den uden oversvej og miste spændet. Når du har lært bevægelsen, vil jeg fjerne boksen og evt. køre low-bar, hvis det er et ønske. Vær opmærksom på, at dine quads vil få det hårdt og du generelt skal deloade en del.
Et fremragende eksempel:
https://www.youtube.com/watch?v=7cqEIUnLB9s