Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65718 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1304
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1302

Følg bodybuilding.dk på

CrossFit

Udskriv emne


Træning for styrke og eksplosivitet

Tilbage til Styrketræning





Hej, jeg overvejer at sætte styrketræning i fitness på standby og begynde til croosfit.
http://www.crossfitbutcherslab.dk/cph-c ... nhavn.html

Det skulle efter sine være helt fantastisk. Både for muskelmasse og kondition.
Det var denne metode skuespillerne til filmen 300 bruge, for at komme i form! Se link: http://www.youtube.com/watch?v=LsYoEFoEohw
Kender I noget til det?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 12. feb 2009, 01:07
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er nok begrænset hvad du får af muskelmasse, efter de indledende gains er overstået. Vægtbelastningerne er simpelthen for små. Tilgengæld er crossfit super godt til at opbygge en enorm styrke-udholdenhed, kondition og faktisk også grundstyrke, i og med at de også kører max-tests fra tid til anden.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvorfor valgte skuespiller til 300 så, at træne crossfit? De skulle netop ha volume, på meget kort tid!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 12. feb 2009, 01:07
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



arsenal skrev:Hvorfor valgte skuespiller til 300 så, at træne crossfit? De skulle netop ha volume, på meget kort tid!

Tror det er lidt hyped det med at skuespilerne fra 300 primært skulle have trænet Crossfit. Og forklaringen kunne jo også være at de skulle fremstå skarpt, hvilket crossfit sikkert er glimrende til, i og med at der bliver forbrændt nogle kalorie i sådan et pas. Tror næppe du får den store masse ud af det. Det er jo ret lette kg og mange gentagelser der arbejdes med for det meste.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



arsenal skrev:Hvorfor valgte skuespiller til 300 så, at træne crossfit? De skulle netop ha volume, på meget kort tid!


Der findes et hav af 300 programmer på nettet. Du skal passe på med ikke at stole på alt du finder på disse amerikanske sider :wink:
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Crossfit er fint hvis du vil være middelmådig til en masse ting og generelt komme i bedre form/kondition. Men til opbyggelse af muskelmasse er det klart underlegent i forhold til traditionel vægtttræning, grundet de ting TJ nævner (lette kg og meget højre reps). De 4-5 mennesker indenfor crossfit der har en god fysik og crossfittere hiver frem når diskussionen går på crossfit kontra muskelmasse, har alle en baggrund indenfor BB eller styrkeløft.

Desuden er de ekstremt høje reps crossfit kører i teknisk udfordrende øvelser (cleans, snatch, dødløft osv) decideret dumt.

At 300-folkene brugte crossfit er voldsomt hyped. Ja, de blev ripped og derefter blev der smidt et shitload af lys/effekter på dem i filmen der fik dem til at fremstå endnu bedre.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



http://www.gymjones.com/knowledge.php?id=35

Det er artiklen på gym-jones hjemmeside - dem der stod for træningen af skuespillerne. Altså 300.

Jah, det er jo skrevet, Crossfit nok ikk hvad du ønsker hvis du vil være stor.
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 1. jul 2008, 21:59
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev: At 300-folkene brugte crossfit er voldsomt hyped. Ja, de blev ripped og derefter blev der smidt et shitload af lys/effekter på dem i filmen der fik dem til at fremstå endnu bedre.


Sminke (og roids?) har vel også en hel del at sige ... :mrgreen:

Hvorfor dog lytte til sådanne filmfolk og deres træningsmetoder..
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1280
Tilmeldt: 30. jul 2008, 11:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Desuden er de ekstremt høje reps crossfit kører i teknisk udfordrende øvelser (cleans, snatch, dødløft osv) decideret dumt.


Hvorfor er det decideret dumt?

Hvis jeg ønsker at cutte i 2 måneder, er det så ikke et fint alternativ?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 12. feb 2009, 01:07
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



arsenal skrev:Hvorfor valgte skuespiller til 300 så, at træne crossfit? De skulle netop ha volume, på meget kort tid!

Langt de fleste af dem der var med i filmen, havde nok haft en håndvægt i hånden inden at de trådte ind i gym-jones. :) Crossfit er super allround træning - men stor bliver man sgu næppe af det :D
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 12600
Tilmeldt: 28. apr 2007, 18:59
Geografisk sted: Frederikssund
 
Træner her: Fitness World
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



arsenal skrev:
Desuden er de ekstremt høje reps crossfit kører i teknisk udfordrende øvelser (cleans, snatch, dødløft osv) decideret dumt.


Hvorfor er det decideret dumt?

Hvis jeg ønsker at cutte i 2 måneder, er det så ikke et fint alternativ?

Han siger det jo sådan set inddirekte. Øvelser som er teknisk krævende, og som har et højt skadespotentiale hvis de udføres forkert, er IKKE egnet til ekstremt høje reps, da tendensen til at køre dem forkert, stiger når træthedsakkumulationen bliver større. Og det gør den alt andet lige, når man kører rigtigt mange reps.

Derudover er der ikke noget smart i at køre crossfit, fordi du vil cutte, med mindre vi snakker om et supplement til din normale træning. F.eks istedet for kardio træning. Det skyldes, at når man skifter fra en type træning til en anden, så mister man de fysiske attributter du har tilegnet under den foregående træning. Eller sagt på en anden måde, den bedste måde at bevare sin muskelmasse på under cut, er ved at fortsætte med at træne som man hele tiden har gjort. Det vil sige tungt og hårdt.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hmm okay... TAk for svarene.

Måske skal det overvejes som suplement til styrketræning, spørgsmålet er om det er for hårdt. Styrketræning den ene dag og Crossfit den anden. Og så det også betydeligt dyrere end en løbetur i Frederiksberg have. #-o
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 12. feb 2009, 01:07
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Man bliver ikke stor af crossfit. Jeg har aldrig set det ske, og jeg kan finde en god grund til man skulle blive. Det er tilgengæld en fortrinelig måde at blive ripped på, men det smider ikke muskler på - hvordan skulle det kunne det, når alt det tunge styrketræning er et helt random miskmask, der bliver lavet uden nogen overordnet plan?

Vasen herindefra har kombineret tung vægttræning 3x/uge med crossfit 3x/uge og har efter mange år noget vel-bulket kommet ned og er blevet ripped =D>

High rep i olympiske øvelser er ikke videre kvikt, fordi teknikken bliver meget sløsset på de sidste reps. Det kan man ikke bare sætte en nybegynder igang med. Jeg ved dog at de i Butchers Lab i KBH har nogen særdeles velkvalificerede OL-løftere til at instruere
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Jeg havde netop tænkt mig at tage i Butchers Lab.

Så skulle jeg cutte, ville crossfit 2-3 gange om ugen, kombineret med styrketræning 2-3 om ugen, være idéelt?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 12. feb 2009, 01:07
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



.
Sidst rettet af hamudenben 23. okt 2019, 13:05, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 217
Tilmeldt: 20. jan 2008, 23:32
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvorfor tager du ikke bare at træner det du har trænet indtil videre, og smider en gang tabata eller andet hårdt interval/circuit træning ind i programmet 1-2 gange om ugen, så skal fedtet nok gå af, hvis kosten er til det..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



der er ved brugen af udelukkende funktionel træning.


Om en øvelse er funktionel handler vel udelukkende om, hva målet med træningen er :)

Jeg kan f.eks. ikke se, hvor et clean, f.eks., skulle være mere funktionelt end lunges, squat, osv, for hvor står man egentlig i en situation, hvor man skal hive en ting op, vende den, og ligge den på skuldrene/den øverste del af brystet?

Og håndstand, som jeg har set på nogle vids af Crossfit, hvor tit står man lige på hovedet og skal presse sig selv op, gang efter gang? :)

Funktionel træning er det mest brugte, og mest misforståede, begreb, imo..
Always getting better.
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2009
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3103
Tilmeldt: 24. jun 2007, 20:37
Geografisk sted: Herlev
 
Træner her: Fitness World City
Fitness World Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



the-QB skrev:
der er ved brugen af udelukkende funktionel træning.


Om en øvelse er funktionel handler vel udelukkende om, hva målet med træningen er :)

Jeg kan f.eks. ikke se, hvor et clean, f.eks., skulle være mere funktionelt end lunges, squat, osv, for hvor står man egentlig i en situation, hvor man skal hive en ting op, vende den, og ligge den på skuldrene/den øverste del af brystet?

Og håndstand, som jeg har set på nogle vids af Crossfit, hvor tit står man lige på hovedet og skal presse sig selv op, gang efter gang? :)

Funktionel træning er det mest brugte, og mest misforståede, begreb, imo..


Bare lige en lille kommentar til dit.. Hvis man søger funktionalitet i form af bedre styrke ved de mest almindelige bevægelser med objekter af en hvis størrelse, (papkasser til reol, sten der skal flyttes etc) så er clean vel næsten mere funktionel af karakter end squat.. Et større squat øger dog core og ben styrke.. Så det er, som du også selv siger, nok mere hvad man skal..

:hihi:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg hader begrebet "funktionel" - det er så misbrugt at det er grotesk!
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:Jeg hader begrebet "funktionel" - det er så misbrugt at det er grotesk!


Tja, men det jo et begreb som er vigtigt når man træner, og at man forstår tildels hvad der er funktionelt for ens mål..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mikkel leicht skrev:
essensen skrev:Jeg hader begrebet "funktionel" - det er så misbrugt at det er grotesk!


Tja, men det jo et begreb som er vigtigt når man træner, og at man forstår tildels hvad der er funktionelt for ens mål..


Hvorfor er det et vigtigt begreb når man træner? Det afhænger da helt af hvad ens mål er - for mit vedkommende er det begreb der klinger meget hult.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:
Mikkel leicht skrev:
essensen skrev:Jeg hader begrebet "funktionel" - det er så misbrugt at det er grotesk!


Tja, men det jo et begreb som er vigtigt når man træner, og at man forstår tildels hvad der er funktionelt for ens mål..


Hvorfor er det et vigtigt begreb når man træner? Det afhænger da helt af hvad ens mål er - for mit vedkommende er det begreb der klinger meget hult.


Den besvarede du vist selv.. Målet med træningen variere..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mikkel leicht skrev:
essensen skrev:Jeg hader begrebet "funktionel" - det er så misbrugt at det er grotesk!


Tja, men det jo et begreb som er vigtigt når man træner, og at man forstår tildels hvad der er funktionelt for ens mål..


Det er derfor der er noget der hedder rate of transfer, eller overførbarhed mellem en ting og noget andet. Det kan måles ganske enkelt.
Sportspecifik træning er også et godt begreb.

Ligesom en arbejdskravs analyse er et godt sted at starte
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009
 
Reputation point: 170
 
Indlæg: 2652
Tilmeldt: 30. dec 2007, 01:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BB er verdens mest funktionelle træningsform - der er nemlig mange flere damer i at være ripped og swole end at være smålasket crossfitter og hvis der er noget der er anvendligt for ens tilværelse, så er det sgu at kunne hive damer. Hvor ofte står man rent faktisk i en situation i den virkelige verden, hvor det er anvendeligt at kunne lave 30 chinups? Nej vel? Men man står mindst en gang om ugen i en situation, hvor en eller anden dame synes man er teh hawtness fordi man rent faktisk ser ud som om man er i god form i stedet for blot at være det. BB = epitomet af funktionalitet. BB > alt andet.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Karl Æg skrev:BB er verdens mest funktionelle træningsform - der er nemlig mange flere damer i at være ripped og swole end at være smålasket crossfitter og hvis der er noget der er anvendligt for ens tilværelse, så er det sgu at kunne hive damer. Hvor ofte står man rent faktisk i en situation i den virkelige verden, hvor det er anvendeligt at kunne lave 30 chinups? Nej vel? Men man står mindst en gang om ugen i en situation, hvor en eller anden dame synes man er teh hawtness fordi man rent faktisk ser ud som om man er i god form i stedet for blot at være det. BB = epitomet af funktionalitet. BB > alt andet.



](*,) :roll:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mikkel leicht skrev:
Karl Æg skrev:BB er verdens mest funktionelle træningsform - der er nemlig mange flere damer i at være ripped og swole end at være smålasket crossfitter og hvis der er noget der er anvendligt for ens tilværelse, så er det sgu at kunne hive damer. Hvor ofte står man rent faktisk i en situation i den virkelige verden, hvor det er anvendeligt at kunne lave 30 chinups? Nej vel? Men man står mindst en gang om ugen i en situation, hvor en eller anden dame synes man er teh hawtness fordi man rent faktisk ser ud som om man er i god form i stedet for blot at være det. BB = epitomet af funktionalitet. BB > alt andet.



](*,) :roll:

I 2nd that ](*,) :roll:
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BB er vel funktionel træning, hvis målet er det, som KarlÆg han beskriver :)
Always getting better.
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2009
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3103
Tilmeldt: 24. jun 2007, 20:37
Geografisk sted: Herlev
 
Træner her: Fitness World City
Fitness World Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mikkel og TJ>> I fangede ikke den ret åbenlyse ironi Karl Æg fyrede af?
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:Mikkel og TJ>> I fangede ikke den ret åbenlyse ironi Karl Æg fyrede af?

Ironi ? Hvad er det ? :whistle:
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



essensen skrev:Mikkel og TJ>> I fangede ikke den ret åbenlyse ironi Karl Æg fyrede af?



Må jeg indrømme at jeg ikke skænkede en tanke.. :hihi:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Styrketræning




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster



cron