Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65478 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049533 indlæg i 100419 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 604
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 602

Følg bodybuilding.dk på

Sjove ting du har set i dit center!

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Ja jeg syntes vi manglede sådan et topic!

Lad mig starte.

Idag så jeg en person der gik over til benpressen, han sad og kiggede lidt på sit såkaldte parpir hvordan han skulle gøre. Derefter lagde han sine hænder op på fladen hvor man skal have sine fødder. Hvorefter han begyndte at presse :D Jeg stoppede dog ham hurtigt og viste hvordan man skulle gøre.

Kom med jeres sjove ting der er sket i jeres center!

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 3. aug 2005, 10:51
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Der er jo altid af og til nogle der falder af løbebåndet, fordi de sagtens kan løbe 25 km/t.. eller? :D

Men det er sjovere når de prøver at løbe det igang.

Og så er der dem der taler om styrketræning, som om de har skrevet samtlige bøger om emnet. Det kan også godt være lidt sjovt at høre på eller for den sags skyld spørge ind til noget man ved de ikke ved og så høre deres forklaringer, erfaringer og konklusioner om det :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3058
Tilmeldt: 25. okt 2004, 21:24
Geografisk sted: Fredericia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Folk der ikke kan løfte over 100 kg i Bænkpres. :roll:

:)
~ The Will Is Everything ~
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 327
Tilmeldt: 7. nov 2005, 00:06
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Folk der ikke kan køre over 100 kg i Bænkpres.

Synes jeg ikke er sjovt, tager kun selv 75 max :)

Men det sjoveste: Uden tvivl en der troede man kunne lave en kanonspurt på motionscyklen uden at styrte. ](*,)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 82
Tilmeldt: 23. jan 2006, 19:41
Geografisk sted: Jylland
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Undskyld , men alle der skal i center for første gang .. Typsik sådan nogle computer nørder .. Det er altså mega sjovt .. :)
No pain, no gain.

All time favorit: Dorian Yates.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 503
Tilmeldt: 9. aug 2005, 20:53
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har du ret i Morten. Kan huske min første gang. Var blevet slæbt med af 2 venner og da vi havde været der i 5 minutter var jeg træt af at spilde tiden. Så jeg fandt en instruktør og spurgte om han vil give nogle råd da tumperne der havde slæbt mig med tydeligvis ikke viste hvad de lavede. Skal lige siges at selvom den ene af dem har træent i 4 måneder på nuværende tidspunkt fatter han stadig intet :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 82
Tilmeldt: 23. jan 2006, 19:41
Geografisk sted: Jylland
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tog der altid lavede bænkpress så smed de 120kg hvis ikke mere, så løftede ham bagved 80-90kg af dem, så kan rigtigt kunne ødelægge sin ryg, ved at stå sidelæns til bænken [-X
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 118
Tilmeldt: 6. jan 2005, 21:59
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



HEHEHEH ja dem kan jeg sgu mange af!

Der var en rigtig nik&jay kopi i centeret sidste dag, og ind kom 2-3 flotte piger der lige skulle styrketræne lidt med de små håndvægte. Nik&jay bliver hurtigt færdigt med sit sæt (DB INCLINE BENCH), og henter prompte 42kg håndvægte. Desværre for den lille mand kunne han ikke engang løfte dem op og så måtte han jo slukøret ligge dem hen igen og gå ibad :)

En anden sjov historie var jo også da en af de store smarte drenge kom med 2 blå øjne efter weekendens strabadser

Sådan noget kan jeg kun grine af! =D> =D>
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 31. aug 2005, 16:35
Geografisk sted: Kolding
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Folk der laver forced reps sig mig ingenting. Eller folk, der er bange for vægte for den sags skyld; altså folk (primært kvinder), der samler f.eks. 3 kg op og begynder at lave lunges med det, når vi alle sammen udmærket godt ved at det SLET ikke er tungt nok til at give noget, der bare minder om gode resultater. Pump nu de vægte for helvede kællinger, de bider ikke :evil:
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Imagine... skrev:Folk der ikke kan løfte over 100 kg i Bænkpres. :roll:

:)




Yeah det er stilen!
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3743
Tilmeldt: 20. nov 2004, 18:49
Geografisk sted: Sønderborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



En anden god historie var engang hvor jeg så en dreng hive ret mange kilo af fra en curlbar :D Jeg ved ikke hvor mange det var men det var nok til at tippe den. Det mest uheldige ved det var han fik den i hovedet :oops: Det vil síge ikke hårdt men rimeligt. han stod bagefter og sundede sig lidt :8

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 3. aug 2005, 10:51
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Når der starter en ny pige i vores center, gerne en under 18, er der to kæmpe fyre, et par af dem der næsten ikke kan bevæge sig rundt pga muskler, der er klistret op ad hende, den stakkels pige får sgu nok vist de første 15 biceps øvelser =D> Plus de sørger for at stå HELT tæt på hende og andre småtøser når de fortæller om deres udsmider job på det lokale disko, de glemmer helt at træne :lol:
//Cavalera
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 44
Tilmeldt: 31. okt 2005, 08:42
Geografisk sted: Næstved
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Cavalera skrev:Når der starter en ny pige i vores center, gerne en under 18, er der to kæmpe fyre, et par af dem der næsten ikke kan bevæge sig rundt pga muskler, der er klistret op ad hende, den stakkels pige får sgu nok vist de første 15 biceps øvelser =D> Plus de sørger for at stå HELT tæt på hende og andre småtøser når de fortæller om deres udsmider job på det lokale disko, de glemmer helt at træne :lol:
´

hehe, det lyder som et skummelt sted du træner :D

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 3. aug 2005, 10:51
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Heh , ja det lyder sq lidt underligt ! :) ..

Dem er der også et par stykker af der hvor jeg har trænet , dem som bare snakker med tøser i stedet for at træne .. :D
No pain, no gain.

All time favorit: Dorian Yates.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 503
Tilmeldt: 9. aug 2005, 20:53
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hehe... Synes nu ikke at der er noget galt med at tale med de søde pigebørn, så længe man sidder på en motionscykel. Når det kommer til vægtene skal der være ro :twisted:

Men mht. til sjove folk, synes jeg dem der stønner ekstremt meget når de løfter vægte er ret underholdende, vi har en af dem der hvor jeg træner og han har en skummel vane med at ha spandexbukser på :afraid:
Desuden har jeg set en stakkels knægt tage ordet "skullcrusher"(fransk press) lige for seriøst, vægten kom ned på panden, men så kom den heller ikke videre ](*,) Så måtte jeg jo lige hjælpe ham :8 :D

Mht. løbebåndet er jeg selv faldet af en enkelt gang, men det var ikke pga. farten, men pga. af sød pige der lige synes hun skulle bukke sig forover foran mig, så der var frit udsyn til brysterne :dance: mistede lige koncentrationen et øjeblik og bang! så lå jeg ellers på gulvet. #-o ](*,) ikke ligefrem det bedste scoretrik:D
Indsæt bad ass signatur
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 786
Tilmeldt: 18. okt 2004, 12:04
Geografisk sted: Vanløse
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 146.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



M-85 skrev:Mht. løbebåndet er jeg selv faldet af en enkelt gang, men det var ikke pga. farten, men pga. af sød pige der lige synes hun skulle bukke sig forover foran mig, så der var frit udsyn til brysterne :dance: mistede lige koncentrationen et øjeblik og bang! så lå jeg ellers på gulvet. #-o ](*,) ikke ligefrem det bedste scoretrik:D


Haha. hvor genialt :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3058
Tilmeldt: 25. okt 2004, 21:24
Geografisk sted: Fredericia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fik fortalt dette af en ven:
Her den anden dag hvor jeg var nede og træne i centeret var der en knægt, som troede han kunne nuppe 300-400 kg i benpres maskinen, også kunne han sq ikke få den op, så råbte han hjælp igennem hele centeret, så kom der så nogle løbende til undsætning... [-X
Arnold: What are you doing loui?
Loui: I'm training arnold!!!
Arnold: You are making too much noise!
Arnold: It must be as quiet as in a church!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 930
Tilmeldt: 17. jul 2005, 20:04
Geografisk sted: Vejle
 
Træner her: Vejle Centret - Idrættens Hus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Zendium skrev:Fik fortalt dette af en ven:
Her den anden dag hvor jeg var nede og træne i centeret var der en knægt, som troede han kunne nuppe 300-400 kg i benpres maskinen, også kunne han sq ikke få den op, så råbte han hjælp igennem hele centeret, så kom der så nogle løbende til undsætning... [-X


Klasse :D
Indsæt bad ass signatur
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 786
Tilmeldt: 18. okt 2004, 12:04
Geografisk sted: Vanløse
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 146.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



M-85 skrev:Mht. løbebåndet er jeg selv faldet af en enkelt gang, men det var ikke pga. farten, men pga. af sød pige der lige synes hun skulle bukke sig forover foran mig, så der var frit udsyn til brysterne :dance: mistede lige koncentrationen et øjeblik og bang! så lå jeg ellers på gulvet. #-o ](*,) ikke ligefrem det bedste scoretrik:D


Haha..nå, men hun lagde da mærke til dig! :)
~ The Will Is Everything ~
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 327
Tilmeldt: 7. nov 2005, 00:06
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Imagine... skrev:
M-85 skrev:Mht. løbebåndet er jeg selv faldet af en enkelt gang, men det var ikke pga. farten, men pga. af sød pige der lige synes hun skulle bukke sig forover foran mig, så der var frit udsyn til brysterne :dance: mistede lige koncentrationen et øjeblik og bang! så lå jeg ellers på gulvet. #-o ](*,) ikke ligefrem det bedste scoretrik:D


Haha..nå, men hun lagde da mærke til dig! :)


Ja... Men man kan så diskutere hvorvidt det var positivt #-o :D
Indsæt bad ass signatur
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 786
Tilmeldt: 18. okt 2004, 12:04
Geografisk sted: Vanløse
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 146.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



der er en der træner i vores center.. han snakker om ALT!! mellem himmel og jord..

tror han bruger 3-4 timer derude for at træne fordi han bruger de 2-2½ på at snakke..

det er helt åndsvagt

sidst fik jeg historien om ham der opfandt isterninge posen *ggg*
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 12. dec 2004, 18:06
Geografisk sted: $ønderborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 125.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Ingen kostplan



ZzZzleepy skrev:der er en der træner i vores center.. han snakker om ALT!! mellem himmel og jord..

tror han bruger 3-4 timer derude for at træne fordi han bruger de 2-2½ på at snakke..

det er helt åndsvagt

sidst fik jeg historien om ham der opfandt isterninge posen *ggg*


haha fedt :´)

Ude ved mig er det halve gamle damer og så lige dem +150 kg :whistle: Det mest latterlige var nok da jeg ikke kunne få stangen op i bænk og en gammel dame bare faldt i staver på mig :D
Hellere stor og dum,
end lille og klog :D

MIN LOG!! http://www.bodyforum.dk/viewtopic.php?t=2718
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 537
Tilmeldt: 23. feb 2005, 19:25
Geografisk sted: Grenå, Djursland
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Der var engang da 2-3 unge mænd på 17-19 år skulle lave chin-ups for første gang og de kunne bare ikke komme over stangen med hagen selvom de brugte mere energi end en Duracell kanin på extacy. Så kommer der en tynd gammel mand ind og går direkte hen til stativet og hiver sig op 8 gange, ser på de måbende unge mænd og går gen :D:D
Har man sagt A, må man også sige GF!

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 419
Tilmeldt: 8. apr 2005, 16:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



NoRegrets skrev:Der var engang da 2-3 unge mænd på 17-19 år skulle lave chin-ups for første gang og de kunne bare ikke komme over stangen med hagen selvom de brugte mere energi end en Duracell kanin på extacy. Så kommer der en tynd gammel mand ind og går direkte hen til stativet og hiver sig op 8 gange, ser på de måbende unge mænd og går gen :D:D


fuck hvor fedt
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 12. dec 2004, 18:06
Geografisk sted: $ønderborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 125.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Ingen kostplan



ZzZzleepy skrev:der er en der træner i vores center.. han snakker om ALT!! mellem himmel og jord..

tror han bruger 3-4 timer derude for at træne fordi han bruger de 2-2½ på at snakke..

det er helt åndsvagt

sidst fik jeg historien om ham der opfandt isterninge posen *ggg*



hvem er det du tænker på? ham den tykke i fodbold trøjerne?
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3743
Tilmeldt: 20. nov 2004, 18:49
Geografisk sted: Sønderborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ZzZzleepy skrev:der er en der træner i vores center.. han snakker om ALT!! mellem himmel og jord..

tror han bruger 3-4 timer derude for at træne fordi han bruger de 2-2½ på at snakke..

det er helt åndsvagt

sidst fik jeg historien om ham der opfandt isterninge posen *ggg*


hehe. lyder som en fra vores center. Han går bare rundt og fortæller perverse jokes! Han fortæller alt der handler om sex. Testikael vil nok give mig ret i han er den mest perverse 65 årige mand vi nogensinde har set! :lol:

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 3. aug 2005, 10:51
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det sjoveste jeg længe har oplevet var en dag, hvor der stod et par nik&jays og skulle til at køre dips i det stativ, hvor man har mulighed for at "fjerne" op til 100 af ens egen vægt.

Men drengene var overbeviste om at jo flere kilo man fik på - jo stærkere var man.

Det gik først op for dem at de nok havde tænkt forkert da de skulle trække sig ned istedet for at presse sig op :mrgreen:

Men deres hår var pænt :´)
FBI Agent: Most people write letters to movie stars. This Simpson guy writes to movies. "Dear Die Hard. You rock. Especially when that guy was on the roof. P.S: Do you know Mad Max?"
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 949
Tilmeldt: 13. jul 2005, 10:35
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rookie skrev:Det sjoveste jeg længe har oplevet var en dag, hvor der stod et par nik&jays og skulle til at køre dips i det stativ, hvor man har mulighed for at "fjerne" op til 100 af ens egen vægt.

Men drengene var overbeviste om at jo flere kilo man fik på - jo stærkere var man.

Det gik først op for dem at de nok havde tænkt forkert da de skulle trække sig ned istedet for at presse sig op :mrgreen:

Men deres hår var pænt :´)


Ja, man må aldrig glemme håret :? ](*,)
Indsæt bad ass signatur
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 786
Tilmeldt: 18. okt 2004, 12:04
Geografisk sted: Vanløse
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 146.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Der var en gang en idiot (en smartass) der lige havde lavet bænkpres overhovedet ikke ret meget vægt) lige efter han havde lavet en sæt , gik han over til spejlet og stod at spændte muskler og så rigtig hård ud.. Så dum, han troede bænkpres var til armene :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 414
Tilmeldt: 2. nov 2005, 19:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



TruckerOliver skrev:
ZzZzleepy skrev:der er en der træner i vores center.. han snakker om ALT!! mellem himmel og jord..

tror han bruger 3-4 timer derude for at træne fordi han bruger de 2-2½ på at snakke..

det er helt åndsvagt

sidst fik jeg historien om ham der opfandt isterninge posen *ggg*


hehe. lyder som en fra vores center. Han går bare rundt og fortæller perverse jokes! Han fortæller alt der handler om sex. Testikael vil nok give mig ret i han er den mest perverse 65 årige mand vi nogensinde har set! :lol:


Uden tvivl..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 501
Tilmeldt: 3. dec 2005, 11:42
Geografisk sted: Sjælland
 
Træner her: Form & Figur ApS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 101.00
- Dødløft: 131.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster