Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65719 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1421
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1420

Følg bodybuilding.dk på

Påvirker hash dine fremskridt???

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Jeg er lidt nysgerrig efter at vide om der er nogle der ved om hash, har en direkte indflydelse, eller påvirker dine fremskridt, inden for muskel opbygning???

Vil meget gerne evt. have et link, til noget skrifteligt om emnet :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: 10. aug 2006, 08:11
Geografisk sted: Amager
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mange af mine kammier ryger altid en bønne før og efter træning med godt resultat siger de. Endvidere har det en posivtiv effekt på din appetit samt du følger dig dejligt afslappet selv efter hård træning. Så der er mange posivtive effektiver af hash, så ser ikke nogen grund til ikke at benytte sig af dette fantastike kosttilskud. Dog kan overnævnte ikke dokumenteres men det er udelukkende baseret fra udsagn af mine hash rygerne bekendte efter de har fået et par bønner.........

Seriøst tror jeg det ligesom alm. rygning siger sig selv, at det ikke hænger sammen med seriøs træning eller for den sags skyld noget andet. Men har desværre ikke nogen henvisninger til dette.........Men findes sikkert hvis man søger på nette......
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



dooont dooo druuuugs
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14. mar 2006, 20:16
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det tætteste jeg kan komme er dette fra ADD:

Bivirkninger
Brug af marihuana er forbundet med en række bivirkninger, som påvirker præstationsevnen i negativ retning. På kort sigt oplever man, at evnen til hånd-øje-koordination forværres og reaktionstider forlænges, koncentrationen svækkes, og den maksimale ydeevne mindskes på grund af, at man hurtigere bliver træt.

På længere sigt ses også en række andre bivirkninger af et marihuana- eller hashmisbrug. Hukommelsen og indlæringsevnen svækkes, og man får svært ved at koncentrere sig. Det er desuden normalt, at brug af disse stoffer medfører pulsstigning og fald i blodtrykket. For enkelte brugere har hash- eller marihuanamisbrug yderligere den konsekvens, at de bliver ramt af angstanfald og forfølgelsesvanvid.

Mange mennesker syntes dog at alt for mange er temmelig hash forskrækket og det ikke gør det store hvis man ryger i begrænset omfang. Nogen siger endda at det er bedre end at drikke mht. påvirkningen af ens træning. Min holding er at HASH ikke hører hjemme nogen steder og skal man absolut skeje lidt ud - Så er et par pils bedre........De fleste jeg kender der ryger fede, bliver ret sløve af det og får de vildeste ædeflip af "mad" der ikke lige burde indgå i en fornuftig diæt ! Og al for mange er gået vidre fra det milde forbrug til at blive stor rygere eller ende på andre drugs. Selvom de alle sagde at de sagtens kunne styre det.......
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hash er dumt at begynde på jeg kender mange mennesker som er sunket på grund af det..
og har mødt mennesker som jeg betegner som halvvejs hjernedøde pga. hash misbrug..

jeg har selv røget det og synes ikke det er specielt fedt.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14. mar 2006, 20:16
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Står valget en lørdag aften mellem 10 pilsnere eller en lille bønne eller to tror jeg, rent træningsmæssigt, jeg vil vælge sidstnævnte. Man er jo slet ikke fysisk påvirket på samme måde dagen efter som man er når man har tømmermænd.

Så kan man så bagefter diskutere om hash leder til misbrug af hårde stoffer.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1607
Tilmeldt: 10. maj 2006, 21:24
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



du er helt galt på den mester. hash bliver i din krop mindst en uge efter du har indtaget det.. og de efterfølgende dage kan du virke meget sløv, hvis det har været en god ryger.. og det kan spores op til en måned efter du har indtaget det mener jeg..

hold jer til bajerne gutter, vi er ikke i 70`erne mere
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14. mar 2006, 20:16
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg ville helt klart også vælge at ryge en fed, sammenligner jeg selv hvis jeg har drukket og trænet dagen efter, er jeg langt mere smadret, træt og syntes ikke jeg kan presse mig selv særlig hårdt, end hvis jeg havde røget er par fede dagen før..... MEN det bedste er vel bare at lade være med begge dele :).. men jeg vil altid vælge hash'en, frem for andet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 496
Tilmeldt: 7. jul 2006, 18:23
Geografisk sted: Fjerritslev
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 132.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (23)
Kostplan: Ingen kostplan



Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 660
Tilmeldt: 7. feb 2006, 21:11
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg vil nok hellere foreslå at indtage lidt GHB i weekenderne, hvis man endelig skal hygge sig lidt med lidt sjove substanser :) Bare det ikke bliver for ofte :?

GHB er helt afgjordt mindre skadeligt for kroppen end alkohol, hvis doseringen er i orden. Hvis den ikke er, kan det meget nemt gå rigtigt galt.. Så folk der ikke kender til GHB skal passe lidt på eller måske bare blive ved med at holde sig til alkohol eller en bønne da det er meget mere doserings venligt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: 28. jul 2006, 14:53
 
Styrkeliste
- Squat: 95.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Loonatic ->

Det var da et af de mest latterlige indlæg! Du kan da ikke seriøst råde folk til at tage GHB. Bare ved at læse de få linier skrevet inde på netdokter kan man tydeligt se at GHB er et langt farligere rusmiddel end hash og alkohol!! Tænk dig om før du skriver på nettet, og råder andre (måske) uvidende folk til at tage hårde stoffer! :evil:
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 31. dec 2005, 14:18
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



-slettet-
Sidst rettet af loonatic 12. aug 2006, 19:52, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: 28. jul 2006, 14:53
 
Styrkeliste
- Squat: 95.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



loonatic skrev:
Power Clauer skrev:Loonatic ->

Det var da et af de mest latterlige indlæg! Du kan da ikke seriøst råde folk til at tage GHB. Bare ved at læse de få linier skrevet inde på netdokter kan man tydeligt se at GHB er et langt farligere rusmiddel end hash og alkohol!! Tænk dig om før du skriver på nettet, og råder andre (måske uvidende) folk til at tage hårde stoffer! :evil:


Jeg råder ikke folk til at tage stoffer, jeg siger bare at jeg vælger GHB frem for alkohol og hash. "Negative følger af fantasy? fantasy (GHB) har bivirkninger i form af kvalme, opkastninger, kramper og hallucinationer. Ved forgiftning kan man få åndedrætsstop og blive bevidstløs. Risikoen for forgiftning er stor, da forskellen på en dosis, der giver en rus, og en dosis, der giver forgiftning, er lille og usikker." Det er jo igen det med at tage en overdosis og det var også det jeg sagde tidligere. GHB er ikke særlig doserings venligt og man skal kende sin grænse og starte roligt ud med små doser indtil man ved, hvad der passer bedst til en selv.. Og det er kun, hvis du overdoser at de symptomer opstår.. Hvis du drikker for meget alkohol kan man også opleve de to mildeste symptomer som der også er ved fantasy, kvalme og opkast.

:evil: selv..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: 28. jul 2006, 14:53
 
Styrkeliste
- Squat: 95.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg vil nok hellere foreslå at indtage lidt GHB i weekenderne, hvis man endelig skal hygge sig lidt med lidt sjove substanser :) Bare det ikke bliver for ofte :?

Dette stykke af dit tidligere svar ville jeg nu betegne som et råd. Det at foreslå noget, er ikke helt det samme som at fortælle hvad man selv vælger.....

(Taget fra http://www.erowid.org)
GHB's dose/response curve is similar to that of alcohol : At higher doses, users fall unconscious and are temporarily unable to be awakened (coma). It may also dangerously depress breathing. Avoid Mixing With Alcohol.

De skriver her at GHB har mange af de samme bivirkninger som alkohol, og DERUDOVER kan det også være skyld i åndedrætsstop og er meget farligt hvis det tages i forbindelse med indtagelsen af alkohol..

Ved at råde unge mennesker til at tage sådanne stoffer, kan DU være skyld i eventuelle dødsfald. Ikke det fedeste at have på samvittigheden!
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 31. dec 2005, 14:18
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg går nu også ud fra at folk ikke er så dumme at, hvis de så vælger at tage GHB at de ikke bare skylder det ned men måske prøver at finde ud af lidt om stoffet og prøver at lære lidt om det inden de begynder at eskperimentere med det, så de ikke starter med at tage en overdosis.. Men du er måske selv en af dem der bare propper sig fuld af alt muligt lort uden at kende sit stof siden du har så meget imod det?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: 28. jul 2006, 14:53
 
Styrkeliste
- Squat: 95.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg går nu også ud fra at folk ikke er så dumme at, hvis de så vælger at tage GHB at de ikke bare skylder det ned men måske prøver at finde ud af lidt om stoffet og prøver at lære lidt om det inden de begynder at eskperimentere med det, så de ikke starter med at tage en overdosis.. Men du er måske selv en af dem der bare propper sig fuld af alt muligt lort uden at kende sit stof siden du har så meget imod det?

I og med GHB er kemisk fremstillet på et eller andet snusket laboratorie, kan man ALDRIG vide, hvad det helt præcist er for noget man hælder i halsen. Så 1. gang man eksperimenterer med stoffet kan også blive den sidste, UANSET dosen! Hvorfor tror du det bliver kaldt flydende ecstacy??
Og nej, jeg propper mig ikke med diverse medikamenter, det har jeg godt nok mit liv for kært til. Det jeg derimod er så frastødt over, at jeg bliver nødt til at kommentere det, er at du kan sidde og anbefale narko over nettet. Stedet, hvor alle og enhver kan sidde og læse med! Det er personer som dig, man frygter ens fremtidige børn kommer i snak med og derved bliver drevet ud i weekendnarkomani, fordi du siger: "Bare rolig champ, så længe doserne er små er der ingen fare" DOOOH! Der er en grund til at det er ulovligt, og ikke mindst strafbart! get it now!?!
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 31. dec 2005, 14:18
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hørt..!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 55
Tilmeldt: 2. apr 2006, 14:08
Geografisk sted: Nordjylland
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



GHB har ikke en dej med ecstasy at gøre og det ved forbruger. Kun uvidene folk som dig power clauer der bruger det udtryk. =D>

Og på den anden side er GHB ekstremt nemt og billigt at fremstille så jeg kan ikke se, hvorfor der var nogen af dem der laver det skulle putte en lille "bonus" i? For at miste kunder?

Og jeg siger stadig kun at GHB er et godt alternativ til hash'n og alkohol'n da det er meget harmløst, hvis man har finjusteret sin dose så den passer til en selv.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: 28. jul 2006, 14:53
 
Styrkeliste
- Squat: 95.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



DGR skrev:hash er dumt at begynde på jeg kender mange mennesker som er sunket på grund af det..
og har mødt mennesker som jeg betegner som halvvejs hjernedøde pga. hash misbrug..

jeg har selv røget det og synes ikke det er specielt fedt.
Fuldstændig enig. Har også prøvet det 2 gange hvor jeg var pisse stiv. Og jeg kunne da ikke mærke nogen forskel.
Eneste gang jeg har prøvet hash uden at være stiv, var på et badeværelse der blev lukket og så tænkte vi for bruseren og satte et håndklæde under og fik lidt hash derinde samtidig. Lol pisse lamt, og kunne da heller ikke mærke det.
Arbejder i Freeposter, hvor vi tilbyder gratis plakater https://freeposter.dk.
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 629
Tilmeldt: 3. aug 2006, 09:52
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Fitness World Risskov
 
Styrkeliste
- Squat: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak for alle Jeres indlæg!
Hvad angår Loonatic´s indlæg, er dette et åbent forum og han burde ikke blive rakket ned, fordi Han har en anden holdning og et andet synspunkt til div. stoffer.
Jeg er ikke selv en forsvarer for stoffer, men Jeg må da indrømme, at der bliver røget en bønne i ny og næ i herhjemme.
Igen, jeg forsvarer det ikke, men både min kæreste og Jeg ryger. Min kæreste går på Universitet som tandplejer (afsluttet gymnasiet for 3 år siden)og har 2 jobs ved siden af og er en EKSTREM effektiv medarbejder og meget stabil.
Jeg nøjes med et 8-16 job og holder stadig min træning uden undtagelser.
Udover det, Jeg har nogle enkle seriøse ryger-venner og tro det eller ej, men nogle af dem (selvfølgelig ikke 100% af gruppen) er nogle af de mest friske og energiske og samtidig stabile mennesker Jeg kender.

Jeg har lidt denne her holdning: har du ikke prøvet det før, ved du ikke nok om det, til at kunne udtale dig om det.
Jeg har aldrig prøvet GHB eller noget andet kemisk fremstillet for den sags skyld (føler heller ikke nogen trang til det).
Men man kan ikke diskuterer et emne professionelt, uden personlig erfaring. BASTA.

Hvad folk har lyst til at indtage, udsætte sin krop for, osv., er helt op til hver individuelle individ.
At sætte sig ind i en bil, er noget af det farligeste man kan udsætte sig selv for i lille Danmark, men Jeg ser ikke nogen der tøver med at sætte sig ind.
Og hvorfor. Fordi størstedelen, overtallet i Danmark, har sagt okay for det.

Her er lige en lille ting at tænke over.
Forestil Jer, at alkohol ikke var blevet opfundet. Drikken, som vores forfædres, forfædres, forfædrer forevigt ville accepterer (øl)som en national selvfølge, aldrg havde set dagens lys.
Forestil Jer, det samme samfund som nu, men absolut ingen sprut.
Så en dag, kommer et firma med noget helt nyt: alkohol.
Væsken, der smadrer din lever, forgifter dit blod og kalker dine årer, dræber dine hjerneceller, kan medfører afhængihedsforhold, balanceproblemer, forlænget reaktionstid, motoriske problemer, uro i kroppen, kvalme og opkast, ændringer af hjerne- og nervefunktioner, svækkelse af hjertemuskulaturen, impotens og i yderste konsekvens kan et alkoholmisbrug medføre døden.
(Og så må vi ikke glemme, at alkohol sænker dit naturlige testosteron-nivau og gør det sværere for enhver, at se fremskridt foran spejlet).

Helt ærligt, tror I nogensinde, noget som helst land I HELE VERDEN, ville lovliggøre det???
ABSOLUT IKKE.
Fordi sprut er accepteret og har været hos så længe, er det okay.
Havde hash derimod også kommet til landet for 200 år siden, kan I være sikre på mentaliteten over for emnet, ville være vendt 180 grader.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: 10. aug 2006, 08:11
Geografisk sted: Amager
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



GHB har ikke en dej med ecstasy at gøre og det ved forbruger. Kun uvidene folk som dig power clauer der bruger det udtryk. =D>

Og på den anden side er GHB ekstremt nemt og billigt at fremstille så jeg kan ikke se, hvorfor der var nogen af dem der laver det skulle putte en lille "bonus" i? For at miste kunder?

Og jeg siger stadig kun at GHB er et godt alternativ til hash'n og alkohol'n da det er meget harmløst, hvis man har finjusteret sin dose så den passer til en selv.

Det er meget muligt, at det du siger er rigtigt, men for at finde den dose der passer til en selv, bliver man nødt til at eksperimentere med stoffet, ik sandt? Og her spiller andre faktorer jo unægteligt ind, ligesom ved alle andre stoffer.. Vægt, psyke, osv.
Så ligemeget om du vil være ved det eller ej, så er det at gamble med sit helbrede! Så derfor synes jeg at det er forkasteligt, at du sidder og anbefaler stoffet til andre, som i de fleste tilfælde, vil være nybegyndere/uerfarne. Og i og med stoffet indtages til fester/i festmiljøer, så er der også stor chance for at folk vil komme til at blande det med alkohol.. Det er jo ikke sikkert alle tænker på hvad du har skrevet i deres store brandert, udover at du anbefalede stoffet som et alternativ til alkohol og hash! =D>
Sidst rettet af Power Clauer 13. aug 2006, 13:27, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 31. dec 2005, 14:18
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rico ->

Jeg kan godt se, at erfaringer i nogle tilfælde skaber de bedste argumenter, men erfaringer er INDIVIDUELLE. Vi er ikke alle ens og derfor bliver man nødt til at se på det der er skrevet omkring stofferne. Disse artikler bygger jo oftest på erfaringer, dog ikke EN enkelt, men flere. Og jeg må indrømme at jeg hælder mest til det der er skrevet af læger og folk der forsker i stoffer, end det en eller anden tilfældig person bag skærmen har skrevet.. Og det synes jeg nu ikke er så underligt :roll:
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 31. dec 2005, 14:18
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så lad mig hører Clauer.... Drikker du?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: 10. aug 2006, 08:11
Geografisk sted: Amager
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så lad mig hører Clauer.... Drikker du?

Ja, til tider :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 31. dec 2005, 14:18
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Og det er så det Jég ikke forstår... Slå op under bivirkninger af alkohol og du vil finde en skræmme-liste, lige så lang og uhyggelig som til div. andre stoffer.
Sprut smadrer og forgifter dig invendigt, PÅNÆR, hvis du holder det på et fornuftigt forbrug. Lige som med ALT ANDET.
Lægerne er ikke ansat til at skrive positive rapporter om ulovlige stoffer!
De skriver kun de værste sider og bivirkninger omkring det.

Gå ind på Antidoping Danmark og du vil se, at de rent faktisk også er imod brug af protein og kreatin tilskud.
De siger ikke de er ulovlige, men at de derimod har en minimal virkning, hvis nogen overhoved, og at et overforbrug har konsekvenser for din krop.

Havde Jeg ikke vidst noget om kosttilskud, havde overvejet at prøve noget af de og Jeg læste deres side som den første og tilmed troede blindt, på alt hvad lægerne på siderne har skrevet; så havde Jeg aldrig købt en spand protein og ville aldrig være nået til det stadie. kropsmæsigt, som Jeg er nu...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: 10. aug 2006, 08:11
Geografisk sted: Amager
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Selvfølgelig skal man læse alt med forbehold, og det er jo ene og alene ens eget valg, hvad man propper sig med. Men det, at "sprut smadrer og forgifter dig invendigt, PÅNÆR, hvis du holder det på et fornuftigt forbrug. Lige som med ALT ANDET" Er jeg altså ikke helt enig med dig i. Du kan ikke sidestille sprut/alkohol med alt andet. Nok har alkohol en lang bivirkningsliste, men mængden man skal skylle ned, og perioden det kontinuerligt skal ske over, afviger meget fra kemiske stoffer som bla. GHB, hvor forskellen på en god og en dårlig oplevelse kan være minimal! Alle har vel prøvet at mærke - "Puuha, nu skal jeg snart ikke ha flere bajere" prøv at stil det op imod en lille flaske med GHB, hvor få ml kan gøre foreskellen... Her kan man ikke nå at reagere.
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 31. dec 2005, 14:18
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Igen, Jeg har aldrig prøvet GHB, så Jeg har ingen ide om mængde af indtagelse og bivirkninger til følge.
Men hvad "perioden det kontinuerligt skal ske over" ang., så er en times intens indførelse af sprut, nok til skadelig permanet skade. Mere skal der såmænd ikke til.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: 10. aug 2006, 08:11
Geografisk sted: Amager
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



-slettet-
Sidst rettet af Modi 20. nov 2009, 10:40, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 85
Tilmeldt: 28. jul 2006, 17:36
Geografisk sted: Sundby, København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Power Clauer skrev:Det er meget muligt, at det du siger er rigtigt, men for at finde den dose der passer til en selv, bliver man nødt til at eksperimentere med stoffet, ik sandt? Og her spiller andre faktorer jo unægteligt ind, ligesom ved alle andre stoffer.. Vægt, psyke, osv.


Det er derfor man finder sin egen dose.. første gang tager man måske 1 gram.. næste gang måske 1,25 og sådan fortsætter man pr gang til at man har fundet din egen personlige grænse. Og folk der tager stoffer uden omtanke burde helt holde sig fra det. Skal også lige siges at GHB ikke på nogen måder er psychedelisk!

Og lige et spørgsmål. Alkohol.. Er det ikke også kemisk fremstillet?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: 28. jul 2006, 14:53
 
Styrkeliste
- Squat: 95.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



loonatic skrev:Og lige et spørgsmål. Alkohol.. Er det ikke også kemisk fremstillet?


Nej, ikke i den forstand som vi kender den, hvilket vil sige som øl, vin eller spiritus. Den alkohol som findes i førnævnte drikkevarer er fremstillet via gæring af kulhydrater.

Dog kan alkohol/ethaol naturligvis godt fremstilles kemisk, men det er ikke noget man decideret benytter sig af i alkohol-industrien :)


Wikipedia skrev:Ætanol dannes som et affaldsprodukt ved gæring/alkoholfermentering af kulhydrater som f.eks. sukker eller stivelse. Når koncentrationen af ætanol er nået ca. 12% kan gærsvampene ikke gære mere, derfor har de fleste øl og vine en ætanolkoncentration på maksimum ca. 12%.

Spiritus og finsprit fås ved at destillere vin. Ved almindelig destillation kan maksimalt opnås en ætanolprocent på 96%. Ætanol med en renhed på over 96% kan kun fremstilles ved specielle tekniske metoder. Ætanol med en renhed på over 99% kaldes absolut ætanol.

Ethanol kan også fremstilles ved addition af vand til ethen (C2H4). Reaktionen foregår i sur vandig opløsning. Dobbeltbindingen i ethen bliver angrebet af H+ så der dannes en carbocation. H2O fungerer som en nucleofil elektrondonor, og til sidst tabes der en proton. Derved har man fremstillet ætanol.


Kilde: Wikipedia - Ætanol

Jeg håber det var til at forstå :D

- Kink
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 24
Tilmeldt: 10. aug 2006, 10:44
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster



cron