Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jeg sidder og diskuterer med en der siger man MAX kan tage 3 kilo muskelmasse på, på et helt år.

Thomas Jagd skrev:jeg sidder og diskuterer med en der siger man MAX kan tage 3 kilo muskelmasse på, på et helt år.
Jeg skal ikke kunne sige hvad det maksimale er for en med super gener, som gør det hele rigtigt, men 3 kg på et år for en der lige er startet med træning, er BULLSHIT af værste skuffe. Man kan øge muskelmassen med meget mere det første år man træner, hvis alt spiller optimalt. Selv med gennemsnitlige gener.

Peter Olsen skrev:Clean hypertrofi, ved lave fedtprocenter, er en kurve der meget hurtigt flader ud til næsten ingenting. Jeg mindes ikke at have set troværdige clean mennesker gaine 40 kg ffm over 10 år uden at deres fedtprocent også er røget opad (hvis vi snakker om folk som iøvrigt er fuldt udvoksede inden måling påbegyndes) -
Lad os tage et ca. eksempel
Hvor mange clean gutter som starter med at veje 70 kg @ 10 % bf når de begynder, ender efter 10 år ud med at stå på 115 kg @ 10 % bf ?... Ikke dem med gennemsnitlige gener det er stensikkert
Det går stærkt i starten, derefter not so much - heldigvis kan man altid blive stærkere og tykkere

hr hjort skrev:Peter Olsen skrev:Clean hypertrofi, ved lave fedtprocenter, er en kurve der meget hurtigt flader ud til næsten ingenting. Jeg mindes ikke at have set troværdige clean mennesker gaine 40 kg ffm over 10 år uden at deres fedtprocent også er røget opad (hvis vi snakker om folk som iøvrigt er fuldt udvoksede inden måling påbegyndes) -
Lad os tage et ca. eksempel
Hvor mange clean gutter som starter med at veje 70 kg @ 10 % bf når de begynder, ender efter 10 år ud med at stå på 115 kg @ 10 % bf ?... Ikke dem med gennemsnitlige gener det er stensikkert
Det går stærkt i starten, derefter not so much - heldigvis kan man altid blive stærkere og tykkere
okay men må jeg få svar på. om det er muligt med 2 kilo på to måneder ? og om 3 kilo på et helt år er meget undervurderet. vi taler gennemsnit mand på 75-80 kg, ved begyndelse

Thomas Jagd skrev:Jeg tror ikke det er urealistisk at gaine 10 kg muskelmasse på 1 år, det første år man træner, hvis man træner og spiser specifikt efter hypertrofi. Men som Peter er inde på, så er det en kurve som styrkedykker i de efterfølgende år. En person som har trænet seriøst i 5 eller 10 år, skal være tilfreds med meget små mængder muskelmasse, hvis han vel og mærke er clean that is.

Animal skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg tror ikke det er urealistisk at gaine 10 kg muskelmasse på 1 år, det første år man træner, hvis man træner og spiser specifikt efter hypertrofi. Men som Peter er inde på, så er det en kurve som styrkedykker i de efterfølgende år. En person som har trænet seriøst i 5 eller 10 år, skal være tilfreds med meget små mængder muskelmasse, hvis han vel og mærke er clean that is.
Hvis man vel at mærke er indforstået med, at fedtmassen også stiger betragteligt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster