Fedtprocent er jo bare den del af din krop der er fedt. Den ser i dit tilfælde, ud som om den er noget højere end én der har et ordentligt vaskebræt, da han har en stor mængde muskler, sammenlignet med hans fedtmængde. Ved ikke om det giver mening, men jeg er sikker på at du vil nå enormt langt med noget seriøs vægttræning uanset.
Jeg ville ikke bekymre mig om den smule strækmærker, men istedet rette blikket fremad. Du bør sætte dig nogle mål for hvordan du vil se ud til næste sommer.
Her er lidt til at hjælpe dig igang:
http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/vejentilenmuskuloesogveltraenetkrop.php
Artikelsektionen
Tag dig god tid og sæt dig ind i tingene, det vil give dig så meget i det lange løb.
Tjek folks
logbøger og tjek
personbilleder for at få inspiration, motivation og nogle retningslinjer for hvad du gerne vil.
Find evt. et billede af den form du gerne vil have og hæng den op på værelset, så du ser på den hver morgen.
Gør dig nogle klare forventninger og sæt dig nogle helt klare mål, som du kan gå og tænke over når du træner, eller hvis motivationen er nede.
Tænk også på hvor langt du er nået og hvor dumt det ville være at smide det hele væk igen.
Held og lykke!