Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TeamBear skrev:NANO VAPOR

Mandenibusken999 skrev:var det ikke BSN no explode der blev busted for nyligt for at være et fake produkt?

essensen skrev:Mandenibusken999 skrev:var det ikke BSN no explode der blev busted for nyligt for at være et fake produkt?
Fake er vel så meget sagt - men jo, de blev afsløret i at bruge ganske almindeligt kreatin i deres produkter, på trods af de påstod noget andet.

var det ikke BSN no explode der blev busted for nyligt for at være et fake produkt?

jeg kan ikke se hvordan sådan et førene produkt best seller of the year ect..
kan være på scenen i så lang tid uden at blive testen !
igen deter forhælvede ikke en tråd om, om noxplode kan gører dig til superman ect, men vilket nyt kostilskud som kan evt give et lille kick til træning
jeg tager Anabolic stack - Protein pulver - Kreatin
så plz hold jeres debat ude, og så lad hellere dem med gode afaringer fra andre produkte skrive deres meneing og anbefalinger

Fatmir skrev:jeg kan ikke se hvordan sådan et førene produkt best seller of the year ect..
kan være på scenen i så lang tid uden at blive testen !
igen deter forhælvede ikke en tråd om, om noxplode kan gører dig til superman ect, men vilket nyt kostilskud som kan evt give et lille kick til træning
jeg tager Anabolic stack - Protein pulver - Kreatin
så plz hold jeres debat ude, og så lad hellere dem med gode afaringer fra andre produkte skrive deres meneing og anbefalinger

Jeg kan anbefale Kaseinprotein og hvis du føler du drager nytte af amino-tabs generelt kan du prøve med et glutamintilskud, derudover kan jeg anbefale omnimin.

jeg vil så hilse og sige at det beta alinin der er i, sparker røv mht pump og overskudkuglen skrev:TeamBear skrev:NANO VAPOR
placebo![]()
der er endnu ikke dokumenteret en effekt af dette produkt... udover dem muscletech selv har fremvist.

hg skrev:Hvorfor er der ingen der nævner Bodylab Soy eller Whey?
Jeg har lige købt soy for første gang.
Jeg aner ikke hvordan den er endnu.

Spo skrev:hg skrev:Hvorfor er der ingen der nævner Bodylab Soy eller Whey?
Jeg har lige købt soy for første gang.
Jeg aner ikke hvordan den er endnu.
Indeholder soy ikke østrogen ??

kuglen skrev:
TeamBear skrev:
NANO VAPOR Ond
placebo Sur
der er endnu ikke dokumenteret en effekt af dette produkt... udover dem muscletech selv har fremvist.
jeg vil så hilse og sige at det beta alinin der er i, sparker røv mht pump og overskud

migandersen skrev:kuglen skrev:
TeamBear skrev:
NANO VAPOR Ond
placebo Sur
jeg vil så hilse og sige at det beta alinin der er i, sparker røv mht pump og overskud
I følge hvilken kilde?!

Mandenibusken999 skrev:ja det er sandt det kan nedsætte østrogen produktionen men i værste fald kan det gøre det modsatte, altså øge østrogen produktionen, og det er det sidste du ville ønske som bodybuilder...derfor er soy no-go for mig(selvom jeg er vegetar).

TeamBear skrev:jeg vil så hilse og sige at det beta alinin der er i, sparker røv mht pump og overskudkuglen skrev:TeamBear skrev:NANO VAPOR
placebo![]()

Mandenibusken999 skrev:ja det er sandt det kan nedsætte østrogen produktionen men i værste fald kan det gøre det modsatte, altså øge østrogen produktionen, og det er det sidste du ville ønske som bodybuilder...derfor er soy no-go for mig(selvom jeg er vegetar).

ja men derfor kan vel godt afprøve det:kuglen skrev:TeamBear skrev:jeg vil så hilse og sige at det beta alinin der er i, sparker røv mht pump og overskudkuglen skrev:TeamBear skrev:NANO VAPOR
placebo![]()
altså hvis man købe det pga beta alanine'en er det laaaaangt billigere bare at købe dette frem for et blandings produkt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster