Hav så du overhovedet kampen igår? At spille 1-0 mod Kroatien (som da gjorde det ganske godt), er da et stykke under det man burde forvente af de forsvarende verdensmestre og overtippede storfavoritter. Hvis ikke Ronaldo og Adriano får lidt gang i støvlerne, tror jeg de får svært "bare" at nå semi finalen.
Derimod er jeg slet ikke i tvivl om, at Spanien kan komme rigtig langt efter den legestue de holdt med Ukraine idag. Fabelagtigt og giftigt angrebsspil mod et ukrainsk forsvar, der holdt danskerne fuldt beskæftigede i kvalifikationen. Plejer normalt ikke at have ret meget fidus til spanierne, der næsten altid skuffer fælt ved slutrunder, men i år kunne meget vel gå hen og blive deres helt store.
Hold, jeg tror vil floppe: Frankrig (0-0 mod Schweiz?), Sverige (0-0 mod Trinidad?!?!. De skal seriøst tage sig sammen hvis de vil videre fra gruppespillet), England (mest fordi de er blevet hypet så heftigt, og jeg ikke synes de leverede nogen klassepræstation i deres første kamp.)
Hold, jeg tror vil gøre det godt, endsige overraske: Italien, Argentina, Portugal, Equador (var meget overbevisende i deres første kamp mod Polen, der aldrig rigtig havde noget at skulle have sagt i den kamp).
Tjekkiet kan jeg ikke helt finde ud af, men hvis Koller bliver spilleklar igen, så er de helt sikkert også en potentiel finalist.