Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

heavy1975 skrev:vokser man mest ved at feks træne full body hver anden dag.......og køre 4 til 8 rep tung.....osse i ben.skulder .....

Den er jeg med påBnaz skrev:Du vokser mest ved at spise nok til at vokse. Gør du ikke det, så vokser du ikke, ligemeget hvad du gør.
OK, men hvor meget?PeterHejleJensen skrev:Man vokser ikke mest af en slags program, men af at presse sig selv.

henning skrev:Den er jeg med påBnaz skrev:Du vokser mest ved at spise nok til at vokse. Gør du ikke det, så vokser du ikke, ligemeget hvad du gør.OK, men hvor meget?PeterHejleJensen skrev:Man vokser ikke mest af en slags program, men af at presse sig selv.
Må jeg derfor konkludere, at træningen et godt stykke under max. er det, der giver resultatet?Hvis der ikke er rigtigt, så har jeg et problem.
![]()
Henning

henning skrev:Den er jeg med påBnaz skrev:Du vokser mest ved at spise nok til at vokse. Gør du ikke det, så vokser du ikke, ligemeget hvad du gør.OK, men hvor meget?PeterHejleJensen skrev:Man vokser ikke mest af en slags program, men af at presse sig selv.
Hvor meget skal vi presse os selv for at vokse?
Alene det at stå op klokken møg om morgenen er et stor pres
selv om det kun er træning med kropsvægt
Jeg tror vi skal passe på med at tro at tungest mulige løft er eneste vej.
Når vi ser i træningsprogrammerne med progression,
så er det kun sidst i programmet, at vi træner med max. vægte.
Må jeg derfor konkludere, at træningen et godt stykke under max. er det, der giver resultatet?
Hvis der ikke er rigtigt, så har jeg et problem.![]()
Henning

jeg forstår ikke rigtigt det, men jeg oplever at træning med lidt mindre vægt,Bork skrev:Nu ved jeg ikke hvordan du mener "max". I form af 1RM eller ifht du uden problem ville kunne tage flere reps inden failure?
Hvis du lige kan besvare det så vil jeg gladeligt svare på de spørgsmål du stiller.

henning skrev:jeg forstår ikke rigtigt det, men jeg oplever at træning med lidt mindre vægt,Bork skrev:Nu ved jeg ikke hvordan du mener "max". I form af 1RM eller ifht du uden problem ville kunne tage flere reps inden failure?
Hvis du lige kan besvare det så vil jeg gladeligt svare på de spørgsmål du stiller.
end end jeg absolut kan løfte, det giver mest.
Hvis jeg presser mig helt igennem, så synes jeg ikke det giver noget.
Til sammenligning tænker jeg på, at hvis det går op ad bakke på cykel,
så giver det meget at geare ned, selv om man kan træde cyklen i højeste gear.
Ved ikke om det gav mening, eller om jeg har misforstået spørgsmålet.
Henning

Lithium skrev:henning skrev:Til sammenligning tænker jeg på, at hvis det går op ad bakke på cykel,
så giver det meget at geare ned, selv om man kan træde cyklen i højeste gear. :)
Man rejser sig op i pedalerne og beholder kadencen og kæden på den store klinge - det giver mest er jeg bange for :wink:
Det hjælper ikke at geare ned hver gang man møder en udfordring det bliver man ikke bedre af - men man skal selvfølgelig ikke køre så hjulene falder af om man så må sige :D

Lithium skrev:henning skrev:Til sammenligning tænker jeg på, at hvis det går op ad bakke på cykel,
så giver det meget at geare ned, selv om man kan træde cyklen i højeste gear.
Man rejser sig op i pedalerne og beholder kadencen og kæden på den store klinge - det giver mest er jeg bange for
Det hjælper ikke at geare ned hver gang man møder en udfordring det bliver man ikke bedre af - men man skal selvfølgelig ikke køre så hjulene falder af om man så må sige

Mikkel leicht skrev:Du stimulere hypertrofi oftere med fullbody og hvis du så tager en reprange omkring 10-12 på alle sættene, så er masse responset vist det bedste.. evt lige supplere med 1 sæt til sidste på hver øvelse hver anden gang med en tung 3'er eller 5'er..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster