Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Prøv dig frem.
Det er meget forskelligt, hvad folk reagerer bedst på. Nogle folk kører aldrig over 20 sæt pr. træning, og får fremragende resultater med dette, mens andre aldrig kører under 40 sæt pr. træning, og har fremragende resultater med dette. Dog skal du også være opmærksom på, at mange bodybuildere ikke kører 5-6 sæt med samme vægt, men derimod bruger nogle sæt på rampe vægten op, hvilket er en anden metode end 5-6 sæt med samme vægt.
Det gælder om, gennem erfaring, at finde en god balance mellem hvilken træningstype der passer dig bedst, og hvilken type træning du får bedst resultater med. Det nytter ikke at tvinge sig selv til at køre 40 sæt pr. træning, hvis man egentligt ikke har lyst til at køre de sidste 10. Så er det bedre fra start af at fokusere på at give 100% i de 30 sæt.
Et godt råd vil dog være at variere din volumen, så du i nogle perioder banker 35-40 sæt af pr. træning og i andre perioder kører 20-25 sæt og lidt tungere.

Træningsgnu skrev:TheCzech skrev:Prøv dig frem.
Det er meget forskelligt, hvad folk reagerer bedst på. Nogle folk kører aldrig over 20 sæt pr. træning, og får fremragende resultater med dette, mens andre aldrig kører under 40 sæt pr. træning, og har fremragende resultater med dette. Dog skal du også være opmærksom på, at mange bodybuildere ikke kører 5-6 sæt med samme vægt, men derimod bruger nogle sæt på rampe vægten op, hvilket er en anden metode end 5-6 sæt med samme vægt.
Det gælder om, gennem erfaring, at finde en god balance mellem hvilken træningstype der passer dig bedst, og hvilken type træning du får bedst resultater med. Det nytter ikke at tvinge sig selv til at køre 40 sæt pr. træning, hvis man egentligt ikke har lyst til at køre de sidste 10. Så er det bedre fra start af at fokusere på at give 100% i de 30 sæt.
Et godt råd vil dog være at variere din volumen, så du i nogle perioder banker 35-40 sæt af pr. træning og i andre perioder kører 20-25 sæt og lidt tungere.
Problemet er at som jeg skriver træner jeg ikke efter nogen fast formel. Jeg kører meget tilfældigt og derfor kører jeg også såvel tunge sæt som lette sæt hver eneste dag, men man bør måske hellere dele det op i >dage< med let/tung træning frem for sæt?
Desuden har jeg fået resultater, om det er optimale resultater er bare sværere at svare på

Misterhamper skrev:Jeg tror dog de fleste træner alt for let, det er sjældent folk træner -for meget-

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster