Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DonLange skrev:Jep det var en fejl.
Pull ben:
Leg curls
Push ben:
Squat
Leg press
Seated calves raises

Bomberton skrev:Det gode ved at skifte til B2B2 er, at alle de her tvivlsspørgsmål med, hvad der rammer hvor, hvor ofte noget skal trænes og aaaaaalt andet, er behandlet og inkorporeret.
Jeg vil på det kraftigste anbefale B2B2, og så når du (og mig selv for den sags skyld) en dag bliver pro's nok, så kan vi begynde at strikke vores egen sammen
Det virkede også som forholdsvist mange forskellige øvelser pr. dag, hvorfor det måtte blive nogle allerhelvedes lange dage i centeret. Quality > quantity
Mindtempest skrev:Dumbbell side laterals er lateral deltoid (altså midterste skulderhoved) er det meningen at den skal være på 1. dag og ikke 2. dag?
Så vidt jeg har erfaret er Facepulls mere til traps end til skulderhovederne som sådan og kan derfor sagtens køres i forlængelse af en rygtræning.
Når nu du sidder med 3-4 rygøvelser og i hvert fald 3 skulderøvelser ville jeg nok også tilføje endnu en brystøvelse, men det er selvfølgelig smag og behag det her, min krop responderer bare bedre på 3-5 øvelser til større muskelgrupper end 2-3 evt.

Og med klassisk 2 split refererer du så til bryst, skulder, triceps og ben, ryg, biceps opdelingen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster