Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Hvis du har trænet i 3 måneder skal du ikke lave dit eget program. Find et færdiglavet fullbody program. Der er masser af gode muligheder derude - Stronglift 5x5, Starting strength, osv.

Pjeppej skrev:peter n skrev:Hvis du har trænet i 3 måneder skal du ikke lave dit eget program. Find et færdiglavet fullbody program. Der er masser af gode muligheder derude - Stronglift 5x5, Starting strength, osv.
Findes der ikke fundament programmer i 2 splits form? Det passer bare bedre til mig synes jeg i stedet for et fullbody og ja har prøvet at kaste mig ud i et fullbody program men fandt 2 split meget federe.

peter n skrev:Pjeppej skrev:peter n skrev:Hvis du har trænet i 3 måneder skal du ikke lave dit eget program. Find et færdiglavet fullbody program. Der er masser af gode muligheder derude - Stronglift 5x5, Starting strength, osv.
Findes der ikke fundament programmer i 2 splits form? Det passer bare bedre til mig synes jeg i stedet for et fullbody og ja har prøvet at kaste mig ud i et fullbody program men fandt 2 split meget federe.
Hvis du har trænet i 3 måneder ved du ikke hvad der passer bedst til dig. Fullbody 3x/uge og lineær progression virker for alle, og er den hurtigste vej ud af nybegynderstadiet.
Hvad fanden er det med folk der efterspørger kritik herinde, men ikke er parate til at tage den til sig? Det giver ikke mening.

Jmt skrev:Der er også denne mulighed, en variant af Starting Strength. Det giver en lidt hurtigere progression.
Excel-ark vedlagt.
Du skal kun ændre de røde tal.

Pjeppej skrev:Jmt skrev:Der er også denne mulighed, en variant af Starting Strength. Det giver en lidt hurtigere progression.
Excel-ark vedlagt.
Du skal kun ændre de røde tal.
Mange tak! Den ser ud som et godt begynderprogram!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster