Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

R-K skrev:Har rimelig styr på kosten.
I artiklen "Kosten fra a til å" står der at man helst skal intage en del kulhydrater, hvis man træner meget. Gerne lidt flere end for lidt.
Jeg har gennemgået min kost plan grundigt og har fundet ud af jeg ligger i underskud af kulhydrater.
Man skal helst ligge i overskud hvis man ønsker max. masse.
Træner 5 gange om ugen i 2 split.
Carbs er maltodextrin så vidt jeg ved er det en form af sukker. Og et større forbrug af sukker ødelægger syrebase - insulin niveauet i kroppen.
Tager muligvis fejl.

J-S-O skrev:Det skal nævnes, at Gozo selvfølgelig taler om raffineret sukker - altså sukker som sakkarose, glukose og maltodextrin

J-S-O skrev:Det skal nævnes, at Gozo selvfølgelig taler om raffineret sukker - altså sukker som sakkarose, glukose og maltodextrin

vQlse skrev:J-S-O skrev:Det skal nævnes, at Gozo selvfølgelig taler om raffineret sukker - altså sukker som sakkarose, glukose og maltodextrin
Eller dextrose?

Gozo skrev:J-S-O skrev:Det skal nævnes, at Gozo selvfølgelig taler om raffineret sukker - altså sukker som sakkarose, glukose og maltodextrin
Klart - det fremgård jo tydeligt af min post

J-S-O skrev:Gozo skrev:J-S-O skrev:Det skal nævnes, at Gozo selvfølgelig taler om raffineret sukker - altså sukker som sakkarose, glukose og maltodextrin
Gør det, hvor? Kulhydrater betegnes generelt for sukkerstoffer, så derfor ville jeg fremhæve, at der ikke var tale om alle former for kulhydrater

Gozo skrev:J-S-O skrev:Gozo skrev:J-S-O skrev:Det skal nævnes, at Gozo selvfølgelig taler om raffineret sukker - altså sukker som sakkarose, glukose og maltodextrin
Gør det, hvor? Kulhydrater betegnes generelt for sukkerstoffer, så derfor ville jeg fremhæve, at der ikke var tale om alle former for kulhydrater
Det var ironsikEn glad mand der blinker betyder 'ironisk', det er da lige så klart som mit indlæg

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster