har lige købt serious mass weight gainer og er i tvivl om, hvor mange gange om dagen jeg skal tage det

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Det kommer an på hvor store du laver din shakes - for hvis du blander dem, som det står på indholdsfortegnelsen - så får du 1600 kalorier pr. shake

No6 skrev:så bare 1 shake (1600 kalorier) , en gang om dagen? ligemget hva tidspunkt det er, og skal det være før/efter træning`?

Bay skrev:No6 skrev:så bare 1 shake (1600 kalorier) , en gang om dagen? ligemget hva tidspunkt det er, og skal det være før/efter træning`?
Jeg ville dele 1 shake til 2-3 shakes, da 1600 kalorier er alt for meget på engangSå fordel dem ud over dagen

kinky_fætter skrev:Bay skrev:No6 skrev:så bare 1 shake (1600 kalorier) , en gang om dagen? ligemget hva tidspunkt det er, og skal det være før/efter træning`?
Jeg ville dele 1 shake til 2-3 shakes, da 1600 kalorier er alt for meget på engangSå fordel dem ud over dagen
ja ok hvis det er 1600 kcl så tror jeg også at det vil være en god ide.

No6 skrev:2 shake om dagen? altså 3200 kalorier?? eller hvordan

kinky_fætter skrev:No6 skrev:2 shake om dagen? altså 3200 kalorier?? eller hvordan
nej jeg tror at han mener at pr.shake er der 1600 kcl. Og dem skal du dele op i to shaker så du får 2/1600 = 800 kcl

Manley skrev:1600 kcal!!!![]()
hvor mange gram er det?

No6 skrev:okay..
har lige fået at vide i dag af en, at han kørte 3 hele shakes om dagen.. virker som virkelig meget?!
han fik det at vide af en instruktør..

No6 skrev:okay så skal dele den op fordi der er så mange kcal i..?
er egenlig os i tvivl om det er bedst at køre weight gainer eller protein, her fra starten..
. Weight gainer bruger man hvis man har meget svært ved at få kalorie overskud så er det en god ide. Protein vil jeg anbefale at tage efter træningen sammen med nogle kulhydrater fx en banan
Miw skrev:1600 kcal på 100 gram eller? !?!??!
- HVor købes det

No6 skrev:så jeg dvs. jeg kun skal drikke protein shake, de dage jeg træner? hvis altså os begynder på det..

No6 skrev:okay hvilken protein?
har kigget på bodylap 80+ lidt..

No6 skrev:skal jeg kune drikke gainer shake, på de dage jeg træner egentlig??

No6 skrev:okay
har over vejet at ligge det sån her
kl 7 morgenmad
kl 10, ½ shake (800 kcal)
kl 11.30, middagsmad
kl 15, 1 shake (1600 kcal) lige efter træning
kl 18, aftensmad
kl 22, ½ shake (800 kcal)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster