Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

No1two skrev:Hej,
Jeg står og mangler en nem måde at få nogle proteiner og energi ned efter træning. Og da jeg ikke er helt tilfreds med proteinpulvers smag (Og har problemer med at være i energioverskud), tænkte jeg at Weight Gainer eller kakaomælk måske kunne være en løsning.
Men hvordan er Bodylabs Chokolade WG's smag i forhold til Bodylabs Chokolade Whey 80's smag?
Og da størstedelen af kakaomælks protein er kasein er det vel ikke optimalt? (Jeg er heller ikke så glad for de 50g sukker man får, hvis man drikker 1 L Kakaomælk)

Friche skrev:Hvis du bedst kan lide kakao så snup noget af det, bare vælg den med mindst fedt i. Om valle eller kassein (eller måske endda den kombi der er i mælk) er bedst er der ikke rigtigt nogle entydige svar på, men forskellen er minimal.![]()
Mth sukkeret så er det ikke det værste tidspunkt at få det på lige efter træning.

Martin G skrev:Og note: Hold dig fra weightgainer og kakaomælk på andre tidspunkter end efter træning og i få tilfælde om morgenen. ;) I i tilfælde af, at du ikke skulle være klar over det.

Henriksen skrev:Martin G skrev:Og note: Hold dig fra weightgainer og kakaomælk på andre tidspunkter end efter træning og i få tilfælde om morgenen. ;) I i tilfælde af, at du ikke skulle være klar over det.
Hvis man virkelig vil gaine, så er det sq ikke nok med en shake eller en liter kakao efter træning, så skulle den gerne hedde shake om morgen, kakao til frokost og shake efter træning. Så får du omkring 1800 kcal ind der.

Henriksen skrev:hahaha![]()
- Jeg ville mene nogle kan klare mere sukker end andre, nogle kan sove på sukker mens andre ikke kan, og nogle får energi af sukker mens andre ikke gør.
men er du hard gainer så bør du ikke frygte fedt. Det kan du sq altid smide igen.

den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

nicklas.b.jensen skrev:argh, så sundhedsskadeligt er det sku nok heller ikke at drikke 1 L kakao 3-4 gange om ugen.
Jeg har snakket med undervægtige der har fået afvide de skal drikke minimum ½ liter kakao hver dag ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster