Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Quest93 skrev:hey BB's.
jeg har et problem, jeg vil virkelig gerne træne mine mave muskler hårdt og tungt men synes ikke der er så mange tunge øvelser for maven udover wieghted crunches. Når jeg laver wieghted crunches så kan jeg godt mærke at det er hårdere end normale crunches, men når man har den der store vægt på maven gør det ondt og den presser hårdt ind mod huden og giver skrammer.
Så derfor har jeg prøvet at tag vægten om bag nakken, men når jeg gør dette kan jeg næsten ikke løfte hele min krop helt op som et normalt crunch. Udover når jeg tager den om bagved nakken gør det også ondt i albuerne..
Gør jeg noget forkert?

Quest93 skrev:Tak for svarene
Ja det er rigtigt nok der er mange mave øvelser, men synes ikke der er så mange wiegthed mave øvelser. De fleste er ens egen kropsvægt øvelser, så man bare kan tage omkring 50 af dem, og vil helst højst kunne tage 10 gentagelser)

NiclasPiklas skrev:Når jeg laver weighted crunches så gør jeg det på en bold, med vægtskiven på brystet.. Jeg får ikke ondt af det. Jeg ved ikke om det er fordi jeres skiver er meget anderledes end andre??? Men jeg synes det funger bedre på en bold, og skiven på brystet. Du kan prøve det.

Hill skrev:Jeg syntes der er to problemer med, at køre maveøvelser med skiver 1. de er svære, at styre hvis man ikke har nok i en skive 2. jo større skive jo mere af vægten kommer ned på maven
Nu har jeg aldrig haft brug for mere end én skive, men kan godt se problemet der. Men har dog ikke store problemer med at vægten også ligger lidt på maven.. Men du kører den bare med en håndvægt?? Det må jeg prøve næste gang.Hill skrev:Jeg syntes der er to problemer med, at køre maveøvelser med skiver 1. de er svære, at styre hvis man ikke har nok i en skive 2. jo større skive jo mere af vægten kommer ned på mavenIllisher skrev:hanging legraises kan man man jo også putte noget ekstra vægt på. Evt med et bælte rundt om fødderne med en skive i eller en anden metode. Så den kan du godt få ekstra kilo på når du er blevet god til den
dragonflies eller hvad den hedder, Prøv at youtube den.. Den skulle også være rigtig ond ved ens abs.

Ahrendsen skrev:Illisher: Dragon flags er uden tvivlt en god og effektiv øvelse, men det er sgu begrænset hvor mange der kan lave den. Det kræver sgu en pæn stærk core! Gid jeg kunne lave dem

Ahrendsen skrev:Illisher: Dragon flags er uden tvivlt en god og effektiv øvelse, men det er sgu begrænset hvor mange der kan lave den. Det kræver sgu en pæn stærk core! Gid jeg kunne lave dem

Hill skrev:Ahrendsen skrev:Illisher: Dragon flags er uden tvivlt en god og effektiv øvelse, men det er sgu begrænset hvor mange der kan lave den. Det kræver sgu en pæn stærk core! Gid jeg kunne lave dem
Nu er det jo ikke alle der er lige så slappe som dig![]()
Har faktisk aldrig prøvet den men ja den ser ond ud

Quest93 skrev:Tak for svarene
Ja det er rigtigt nok der er mange mave øvelser, men synes ikke der er så mange wiegthed mave øvelser. De fleste er ens egen kropsvægt øvelser, så man bare kan tage omkring 50 af dem, og vil helst højst kunne tage 10 gentagelser)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster