Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1141
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1138

Følg bodybuilding.dk på

Workout and so on

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

kkj
Sidst rettet af quss 6. maj 2013, 17:50, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg syntes det lyder vildt kun at træne en muskelgruppe om dagen, især med din muskelmasse kontra højde taget i betratning. Jeg tror du ville få meget mere ud af at køre et 2 eller 3 split program istedet for. Jeg tror mange herinde ville beskrive det program du postede som direkte lort, sorry to say.

Nu ved jeg ikke meget om det produkt du snakker om, men jeg syntes at du skulle sætte dig lidt mere ind i tingene hvis du virkelig gerne vil opnå noget med din træning, istedet for at fylde dig med et eller andet tvivlsomt produkt for at ''blive fit inden sommeren og damerne''
Sidst rettet af Mr Bond 6. maj 2013, 17:37, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

What the fuck bro

Skuldre om søndagen og bryst om mandagen?
Én dag til triceps alene?
Næsten ligeså mange sæt til ben som til triceps?

Der er virkelig mange ting man kan tage fat på. Jeg ville klart anbefale at prøve et færdig-lavet program. (Der er massere på siden).
Derudover er din titel virkelig elendig. Jo mere du præcisere og mere vil folk hjælpe dig.

Derudover så håber jeg at du enten finder et godt program eller får gode resultater med det program du har lavet :-)
Det ville være spændende hvis jeg tog fuldstændig fejl og du fik gode resultater med programmet!

Træner her: FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Bænkpres: 999999.00
- Squat: 999999.00
- Dødløft: 999999.00

Mr Bond skrev:Jeg syntes det lyder vildt kun at træne en muskelgruppe om dagen, med din muskelmasse kontra højde taget i betratning. Jeg tror du ville få meget mere ud af at køre et 2 eller 3 split program istedet for.

Tak for svaret. Jeg har kørt det før, men jeg synes bare min fokus forsvandt når jeg havde flere øvelser at skulle komme igennem. Når jeg køre en muskelgruppe om dagen, så føler jeg at jeg har øget fokus og min træning bliver mere 'intens', hvis du kan følge mig.

Men det kunne være jeg skulle gå tilbage til 2-split... hmm

Alt for lav frekvens på de enkelte muskelgrupper, og der er absolut ingen balance i workloaden. Praktisk talt ligeså mange sæt til biceps som til ryg. Det er i bund og grund et elendigt program.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Logbog: Ingen logbog

KimTommyAvlastenok skrev:What the fuck bro

Der er virkelig mange ting man kan tage fat på. Jeg ville klart anbefale at prøve et færdig-lavet program. (Der er massere på siden).
Derudover er din titel virkelig elendig. Jo mere du præcisere og mere vil folk hjælpe dig.

Derudover så håber jeg at du enten finder et godt program eller får gode resultater med det program du har lavet :-)
Det ville være spændende hvis jeg tog fuldstændig fejl og du fik gode resultater med programmet!

Da jeg kørte et program ligende det her, for to-tre måneder siden (også under protein kur og M-stak), stig min stykre voldsomt. Jeg gik fra 22 kg i dumbell curl til 26-28 kg.

Jeg håber på at det kan give gode resultater igen!

quss skrev:
Mr Bond skrev:Jeg syntes det lyder vildt kun at træne en muskelgruppe om dagen, med din muskelmasse kontra højde taget i betratning. Jeg tror du ville få meget mere ud af at køre et 2 eller 3 split program istedet for.

Tak for svaret. Jeg har kørt det før, men jeg synes bare min fokus forsvandt når jeg havde flere øvelser at skulle komme igennem. Når jeg køre en muskelgruppe om dagen, så føler jeg at jeg har øget fokus og min træning bliver mere 'intens', hvis du kan følge mig.

Men det kunne være jeg skulle gå tilbage til 2-split... hmm

Hehe ja, jeg forstår godt hvad du mener. Men nogle gange er det godt nok ikke at have 39428923489 forskellige øvelser til alle muskelgrupper.

Der er ingen der siger du kun må lave 3 set i en given øvelse. Du kan få en meget intens træning med kun ganske få øvelser til hver muskelgruppe - hvis du virkelig presser dig selv, og prøver at løfte nogle ordenlige kilo - selvfølgelig med god form.

Det tager desværre lang tid at byggge en ordenlig gang muskelmasse, så om du så trænede dag og nat ville det nok ikke gå hurtigere. Det mest optimale ville være at følge et godt program hvor du stiger i styrke, og så have styr på kosten selvfølgelig. Efter min mening.
Sidst rettet af Mr Bond 6. maj 2013, 17:44, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

quss skrev:

Da jeg kørte et program ligende det her, for to-tre måneder siden (også under protein kur og M-stak), stig min stykre voldsomt. Jeg gik fra 22 kg i dumbell curl til 26-28 kg.

''Protein kur'' ? 28kg dumbbell curls med ordenligt form, som 18-årig, med en vægt på 78 kg, det ville jeg meget gerne se :-)

Edit: Som sagt, så syntes jeg du burde sætte dig bedre ind i tingene, få styr på kosten og finde et ordenligt program.
Sidst rettet af Mr Bond 6. maj 2013, 17:47, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

quss skrev:

Mål din styrke i bænkpres, dødløft og squat. Resten siger ikke en meter.

Reputation point: 5

Alle ved det vigtigste er at være stærk i DB curls, for alle spørger "hvor meget tar du så i håndvægte?" på stranden :8
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (3)

Euphorica skrev:Alle ved det vigtigste er at være stærk i DB curls, for alle spørger "hvor meget tar du så i håndvægte?" på stranden :8

:lol:
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Euphorica skrev:Alle ved det vigtigste er at være stærk i DB curls, for alle spørger "hvor meget tar du så i håndvægte?" på stranden :8

Det er ikke engang løgn, bliver tit spurgt: 'nååår, hvad tager du så i biceps?' :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: København

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding