Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr Bond skrev:Jeg syntes det lyder vildt kun at træne en muskelgruppe om dagen, med din muskelmasse kontra højde taget i betratning. Jeg tror du ville få meget mere ud af at køre et 2 eller 3 split program istedet for.

KimTommyAvlastenok skrev:What the fuck bro
Skuldre om søndagen og bryst om mandagen?
Én dag til triceps alene?
Næsten ligeså mange sæt til ben som til triceps?
Der er virkelig mange ting man kan tage fat på. Jeg ville klart anbefale at prøve et færdig-lavet program. (Der er massere på siden).
Derudover er din titel virkelig elendig. Jo mere du præcisere og mere vil folk hjælpe dig.
Derudover så håber jeg at du enten finder et godt program eller får gode resultater med det program du har lavet :-)
Det ville være spændende hvis jeg tog fuldstændig fejl og du fik gode resultater med programmet!

quss skrev:Mr Bond skrev:Jeg syntes det lyder vildt kun at træne en muskelgruppe om dagen, med din muskelmasse kontra højde taget i betratning. Jeg tror du ville få meget mere ud af at køre et 2 eller 3 split program istedet for.
Tak for svaret. Jeg har kørt det før, men jeg synes bare min fokus forsvandt når jeg havde flere øvelser at skulle komme igennem. Når jeg køre en muskelgruppe om dagen, så føler jeg at jeg har øget fokus og min træning bliver mere 'intens', hvis du kan følge mig.
Men det kunne være jeg skulle gå tilbage til 2-split... hmm

quss skrev:KimTommyAvlastenok skrev:What the fuck bro
Der er virkelig mange ting man kan tage fat på. Jeg ville klart anbefale at prøve et færdig-lavet program. (Der er massere på siden).
Derudover er din titel virkelig elendig. Jo mere du præcisere og mere vil folk hjælpe dig.
Derudover så håber jeg at du enten finder et godt program eller får gode resultater med det program du har lavet :-)
Det ville være spændende hvis jeg tog fuldstændig fejl og du fik gode resultater med programmet!
Da jeg kørte et program ligende det her, for to-tre måneder siden (også under protein kur og M-stak), stig min stykre voldsomt. Jeg gik fra 22 kg i dumbell curl til 26-28 kg.
Jeg håber på at det kan give gode resultater igen!

quss skrev:KimTommyAvlastenok skrev:What the fuck bro
Da jeg kørte et program ligende det her, for to-tre måneder siden (også under protein kur og M-stak), stig min stykre voldsomt. Jeg gik fra 22 kg i dumbell curl til 26-28 kg.
Jeg håber på at det kan give gode resultater igen!

Euphorica skrev:Alle ved det vigtigste er at være stærk i DB curls, for alle spørger "hvor meget tar du så i håndvægte?" på stranden

Euphorica skrev:Alle ved det vigtigste er at være stærk i DB curls, for alle spørger "hvor meget tar du så i håndvægte?" på stranden

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster