Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

vmax32 skrev:Hvad syntes i om world outgames?.
syntes godt nok at det er provokerene at se nogle mænd i bikini der står og leger damer. Kan godt være at man ikke er politisk korrekt men sådan "nogle" der går i bikini beder selv om at få nogle på hovedet, men det er bare min mening.

8800 skrev:vmax32 skrev:Hvad syntes i om world outgames?.
syntes godt nok at det er provokerene at se nogle mænd i bikini der står og leger damer. Kan godt være at man ikke er politisk korrekt men sådan "nogle" der går i bikini beder selv om at få nogle på hovedet, men det er bare min mening.
Deres mål er jo at provokere. At vise deres tilstedeværelse i samfundet.
Synes du ikke også det er provokerende når folk køre for hurtigt i en golf eller mødes til ulovligt gaderæs?

)

vmax32 skrev:Det er underligt at så snart du siger noget negativt om homoseksuelle så er man ikke politisk korrekt, men hvis jeg nu sagde noget dårligt om nogle bilglade folk der holdte et træf hvor de viste deres biler frem og kørte på en lukket bane så er der jo ikke nogle der vil sige at det er noget bullshit

Smeden skrev:Næh, næh. Der er mig bekendt ingen, der har noget imod at man ytre sin modvilje mod folk i bikinier, for det er sgu ærlig talt lidt mærkeligt. Problemet opstår fordi du mener de selv "beder om et par på hovedet". Det er helt uacceptabelt at tæve folk, og det gælder sandelig også selvom de går i g-streng.

Smeden skrev:Næh, næh. Der er mig bekendt ingen, der har noget imod at man ytre sin modvilje mod folk i bikinier, for det er sgu ærlig talt lidt mærkeligt. Problemet opstår fordi du mener de selv "beder om et par på hovedet". Det er helt uacceptabelt at tæve folk, og det gælder sandelig også selvom de går i g-streng.

syntes også selv at dem der kører ræs i byen er nogle prutsniffere, så engang en der var ved at kører en ned mens han bare kiggede ud af vinduet og smilte, så der vil jeg give dig ret (men han kørte i volvo)TOMATENS skrev:vmax32 skrev:Det er underligt at så snart du siger noget negativt om homoseksuelle så er man ikke politisk korrekt, men hvis jeg nu sagde noget dårligt om nogle bilglade folk der holdte et træf hvor de viste deres biler frem og kørte på en lukket bane så er der jo ikke nogle der vil sige at det er noget bullshit
man kan læse på den måde du skriver at du selv er en a dem der er glad for biler, du føler dig vist lidt ramt
og ja, folk har ikke samme holdning, så det du synes er dumt, synes andre måske er sejt.. så spørg ikk om andres mening hvis du bare forventer man klapper dig på skulderen og siger "du har ret mester"
Ps. din holdning om homoseksuelle bekræfter bare andres holdning om "brian" typen.. "jeg kører råddent i min bil og kan ikk fatte det er helt retarderet og at jeg nok en dag slår en hel familie ihjel når jeg mister herredømmet over min golf, og nå ja, bøsserne skal ha tæv fordi de er da helt sindssyge og rådne i hovedet"![]()
![]()

vmax32 skrev:syntes også selv at dem der kører ræs i byen er nogle prutsniffere, så engang en der var ved at kører en ned mens han bare kiggede ud af vinduet og smilte, så der vil jeg give dig ret (men han kørte i volvo)TOMATENS skrev:vmax32 skrev:Det er underligt at så snart du siger noget negativt om homoseksuelle så er man ikke politisk korrekt, men hvis jeg nu sagde noget dårligt om nogle bilglade folk der holdte et træf hvor de viste deres biler frem og kørte på en lukket bane så er der jo ikke nogle der vil sige at det er noget bullshit
man kan læse på den måde du skriver at du selv er en a dem der er glad for biler, du føler dig vist lidt ramt
og ja, folk har ikke samme holdning, så det du synes er dumt, synes andre måske er sejt.. så spørg ikk om andres mening hvis du bare forventer man klapper dig på skulderen og siger "du har ret mester"
Ps. din holdning om homoseksuelle bekræfter bare andres holdning om "brian" typen.. "jeg kører råddent i min bil og kan ikk fatte det er helt retarderet og at jeg nok en dag slår en hel familie ihjel når jeg mister herredømmet over min golf, og nå ja, bøsserne skal ha tæv fordi de er da helt sindssyge og rådne i hovedet"![]()
![]()

vmax32 skrev:Jeg går også ind for at der bliver lavet en racerbane i danmark så brianerne kan komme ind og give connie en tur i deres golf![]()
Det gjorde de f.eks oppe i sverige med meget stor succes.

Desværre
hvertifald den racer bane der er tættest på danmarkvmax32 skrev:Den racerbane der er i sverige er kun for svenskereDesværre

vmax32 skrev:hvertifald den racer bane der er tættest på danmarkvmax32 skrev:Den racerbane der er i sverige er kun for svenskereDesværre

vmax32 skrev:Jeg går også ind for at der bliver lavet en racerbane i danmark så brianerne kan komme ind og give connie en tur i deres golf![]()
Det gjorde de f.eks oppe i sverige med meget stor succes.

HuggyBear skrev:Det eneste der kan pisse mig af i forbindelse med World Out Games er den pressedækning at det fik at politiet i en annonce i "programmet" for Out Games havde nævnt blandt andre ting at offentlig sex er forbudt i DK!
I pressen bliver det pisket op som om at det er en forfærdelig krænkelse - og flere af arrangørene er rystede/skuffede/undrende osv - og udtaler bla.:
"Det er ikke diskrimminerende.Det er en lov, som politiet informerer om og det har intet at gøre med, at det her er et homo-arrangement."
De informere jo også om:
"at euforiserende stoffer er ulovlige, mens det ikke er velanset at være beruset i det offentlige rum"
Det med stofferne er jo også en lov - men det er der ingen der brokker sig over!
Og så er bonus så at det et par dage efter kommer frem at en del af den offentlige støtte er gået til fester der reklamere med sex!
Hvis ikke det fremgår af mit indlæg - så har jeg intet imod bøsser eller lesbiske.
Jeg er imod at pressen absolut skal lave en "sag" ud af en latterlig bagatel!
Og at der er nogle personder (i og udenfor gay-milijøet) der er villig til at udtale sig til pressen om sådan småting!
Dette er bare et eksempel - der er masser i enhver avis ! og det er i alle kategorier af nyheder!
...

HOMO Saphien skrev:HuggyBear skrev:Det eneste der kan pisse mig af i forbindelse med World Out Games er den pressedækning at det fik at politiet i en annonce i "programmet" for Out Games havde nævnt blandt andre ting at offentlig sex er forbudt i DK!
I pressen bliver det pisket op som om at det er en forfærdelig krænkelse - og flere af arrangørene er rystede/skuffede/undrende osv - og udtaler bla.:
"Det er ikke diskrimminerende.Det er en lov, som politiet informerer om og det har intet at gøre med, at det her er et homo-arrangement."
De informere jo også om:
"at euforiserende stoffer er ulovlige, mens det ikke er velanset at være beruset i det offentlige rum"
Det med stofferne er jo også en lov - men det er der ingen der brokker sig over!
Og så er bonus så at det et par dage efter kommer frem at en del af den offentlige støtte er gået til fester der reklamere med sex!
Hvis ikke det fremgår af mit indlæg - så har jeg intet imod bøsser eller lesbiske.
Og at der er nogle personder (i og udenfor gay-milijøet) der er villig til at udtale sig til pressen om sådan småting!
Dette er bare et eksempel - der er masser i enhver avis ! og det er i alle kategorier af nyheder!
...
Det er tilladt at have sex offentlige steder, så Politets annonce er DISKRIMINERENDE!
FØJ

TOMATENS skrev:HOMO Saphien skrev:HuggyBear skrev:Det eneste der kan pisse mig af i forbindelse med World Out Games er den pressedækning at det fik at politiet i en annonce i "programmet" for Out Games havde nævnt blandt andre ting at offentlig sex er forbudt i DK!
De informere jo også om:
...
Det er tilladt at have sex offentlige steder, så Politets annonce er DISKRIMINERENDE!
FØJ
hvis det passer, så tror jeg da lige jeg skal ha revet damen rundt i gågaden, Crank style

HOMO Saphien skrev:Naturligvis er det tilladt.
Føler nogen sig derimod krænket på deres blufærdighed må de henvende sig til dig, og specifikt bede dig og damen om at ændre adfærd. Det er stadig ikke ulovligt. Dernæst kan anmelder ringe til politiet, hvorefter der foretages en vurdering af situationen og hvad man kan forvente på det pågældende sted. I kan derefter få en henstilling fra politiet- men de kan ikke udstede bøder uanset hvad i har foretaget jer. Først dernæst vanker der bøde hvis anvisninger ikke følges.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster