<--- geek

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ZinK_ skrev:da jeg ikke kan få mit gamle tilbageville jeg lige spørger inden jeg offer penge for nye cd keys, om der tilfædigvis, ikke er nogle som har et tbc account med low lvls på ? og hvad i vil ha får det
<--- geek

! holder mig til d2 

ZinK_ skrev:max 400 for et random tbc account lvl 30-50... men igen tænkte tingene igennem, og wow tog overhånd i de unge dage ;) sååå tager sku ikke chancen igen! holder mig til d2

ZinK_ skrev:lol ! der snakker vi om flere tusind jo ;) og desuden gad sku ikke wow alligevel, bliver bare afhængig igen! holder mig til diablo2 (L) =D> =D> =D>

nosebiter92 skrev:Du kan købe min...
70 Tauren warrior med Brutal gladiator titel og perfekt pvp gear. Du kan få den for 3k :D

Thomas Jagd skrev:lol den er ikke 1/5 af det værd. Så skulle jeg have 10k for min account. 3 lvl 70, heriblandt en rogue med fuld T6, fuld season 4 og dual warglaives.
Method> hvad skal du have for din account

Thomas Jagd skrev:nosebiter92 skrev:Du kan købe min...
70 Tauren warrior med Brutal gladiator titel og perfekt pvp gear. Du kan få den for 3k :D
lol den er ikke 1/5 af det værd. Så skulle jeg have 10k for min account. 3 lvl 70, heriblandt en rogue med fuld T6, fuld season 4 og dual warglaives.
brutal gladiator er legendary efter min mening
nosebiter92 skrev:Thomas Jagd skrev:nosebiter92 skrev:Du kan købe min...
lol den er ikke 1/5 af det værd. Så skulle jeg have 10k for min account. 3 lvl 70, heriblandt en rogue med fuld T6, fuld season 4 og dual warglaives.
folk svømmer jo forhelvede i t6 og glaivesbrutal gladiator er legendary efter min mening

Simon1990 skrev:I skal ikke blære jer med jeres chars...
Do you know who I am in the MMORPG WORLD??
Har en level 70 rogue, merciless gladiator. Lå nr.4 på verdens ranklisten i 3-way-combined arenarating..
Ma' druid released this movie, we were at 2,6k in 5v5.
Im tEh OP rogue Schade, http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=49999.
ikke til salg, men blir' sku' nød til at blære mig lidt med ham.

Nizzle skrev:Selv tidligere wow gamer, har vel haft en 20-30 level 70 chars (Brugt glider til at levelle, da wow ellers er for røvsygt uden. Har tjent en del kr. på at sælge acc)
Hvad er ideen med at blære sig med wow? Det er et godt socialt spil, men alt med måde. Vil skyde på at 90 procent af wow gamerne bruger alt for meget tid på det game. Og er det virkelig det værd? Blizzard bliver ved med, at udgive expansions med det samme levelling lort osv.
Man får ikke en skid ud af det i det lange løb, udover måske et socialt aspekt. Bare mine fifty cents, bliver sikkert flamet for det. Men i bund og grund mener jeg, at WoW sucks efterhånden.
Nej inden BC blev udgivet, der var det godt nok et konge spil!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster