Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:X-Box 360 er jo laaangt billigere end PlayStation 3, plus det ikke rigtig ser ud til der kommer noget interessant på PlayStation 3, som der ikke kommer til X-Box 360 (udover lige Final Fantasy 7).

Morrison skrev:Misterhamper skrev:X-Box 360 er jo laaangt billigere end PlayStation 3, plus det ikke rigtig ser ud til der kommer noget interessant på PlayStation 3, som der ikke kommer til X-Box 360 (udover lige Final Fantasy 7).
Og ej at forglemme Metal Gear Solid 4

D.E.A. skrev:Hmm synes også man skal overveje hvad der er mest fremtid i. Hvis man ser på playstation så har den eksisteret siden 2000 og selv nu kommer der fede spil til den. F.eks. God of war, Okami og Final fantasy 12. Alle tre spil med vild grafik på trods af at maskinen er 7 år gammel og de kan jo altså også bruges på ps3.
Xbox'en udkom først i 2002 og siden xbox360 udkom i 2006 er der næsten ikke dukket flere fede titler op til den maskine. Det er altså næsten 3år længere levetid til playstation 2. Jeg ved ikke om det samme vil ske med 360 og ps3, men jeg synes det er værd at overveje.

Morrison skrev:Køb en Nintendo Wii i stedet for. det er fandeme vigtigt med en gang Wii tennis når man er stiv :´)

Bjørnen skrev:D.E.A. skrev:Hmm synes også man skal overveje hvad der er mest fremtid i. Hvis man ser på playstation så har den eksisteret siden 2000 og selv nu kommer der fede spil til den. F.eks. God of war, Okami og Final fantasy 12. Alle tre spil med vild grafik på trods af at maskinen er 7 år gammel og de kan jo altså også bruges på ps3.
Xbox'en udkom først i 2002 og siden xbox360 udkom i 2006 er der næsten ikke dukket flere fede titler op til den maskine. Det er altså næsten 3år længere levetid til playstation 2. Jeg ved ikke om det samme vil ske med 360 og ps3, men jeg synes det er værd at overveje.
Huh?
Her er nogle af de titler jeg lige kan huske til Xbox og Xbox360, som slår PS2/PS3 titlerne:
- Halo 1+2 og kommende Halo 3?
- Hele gta serien (ligesom på ps2) GTA 4 kommer til Xbox 360 lang tid før PS3!
- Forza Motosport 1+2 3'eren kommer
- Tom Clancy spillende (omkring en ti stykker)
- Gears of War
- Doom 3
- Elder Scrolls: Oblivion
- Half Life 2
- FEAR
Disse spil har vundet utallige priser i blade, til elektronik messer etc. etc.
Halo er flere gange kåret til det bedste spil nogensinde. Halo 2 solgte 5 milioner kopier på det første salgsår og har været det mest spillede spil på Xbox-live indtil for nyligt.
Xbox 360 har alle de fede titler, PS3 har ingen endnu og GTA 4 løber Xbox også med. Gran Turismo og Tekken kan der ikke koges suppe på mere.

D.E.A. skrev:Bjørnen skrev:D.E.A. skrev:Hmm synes også man skal overveje hvad der er mest fremtid i. Hvis man ser på playstation så har den eksisteret siden 2000 og selv nu kommer der fede spil til den. F.eks. God of war, Okami og Final fantasy 12. Alle tre spil med vild grafik på trods af at maskinen er 7 år gammel og de kan jo altså også bruges på ps3.
Huh?
Her er nogle af de titler jeg lige kan huske til Xbox og Xbox360, som slår PS2/PS3 titlerne:
- Halo 1+2 og kommende Halo 3?
- Hele gta serien (ligesom på ps2) GTA 4 kommer til Xbox 360 lang tid før PS3!
- Forza Motosport 1+2 3'eren kommer
- Tom Clancy spillende (omkring en ti stykker)
- Gears of War
- Doom 3
- Elder Scrolls: Oblivion
- Half Life 2
- FEAR
Disse spil har vundet utallige priser i blade, til elektronik messer etc. etc.
Halo er flere gange kåret til det bedste spil nogensinde. Halo 2 solgte 5 milioner kopier på det første salgsår og har været det mest spillede spil på Xbox-live indtil for nyligt.
Xbox 360 har alle de fede titler, PS3 har ingen endnu og GTA 4 løber Xbox også med. Gran Turismo og Tekken kan der ikke koges suppe på mere.
Jo jo jeg ved godt der kommet fede spil til xbox'en som halo spillene. Jeg mener bare at efter 360 er udkommet er der ikke kommet flere til xbox'en som er fede. Spil som Halo 3 udkommer jo f.eks. kun til 360. Hvorimod playstation stadig laver fede spil til ps2.
Min Pointe er bare at hvis levetiden på ps3 og xbox360 er ligeså lang som xbox og ps2 var. Så vil du med en ps3 ha' en maskine der har en levetid der er næsten dobbelt så lang som xbox360.
Et spil som f.eks. Final fantasy 12 må da siges at være en stor titel til ps3. Det fede er bare at det også kan bruges på din gamle ps2.

Simonb skrev:Jeg er selv i samme dilemma. Jeg har besluttet at vente til efter jul. Der har floreret rygter om en opdateret europæisk version af PS3. Det er sikkert vente tiden værd, og forhåbentlig kommer der et (stort) prisfald.
Xbox360 er også en fed maskine, men synes ikke umiddelbart at grafikken virker lige så flot. Det er jo en smagssag. Kan være jeg bare ikke har set de rigtige spil til 360'eren. Desuden larmer den fuldstændig åndssvagt.

Gram skrev:Simonb skrev:Jeg er selv i samme dilemma. Jeg har besluttet at vente til efter jul. Der har floreret rygter om en opdateret europæisk version af PS3. Det er sikkert vente tiden værd, og forhåbentlig kommer der et (stort) prisfald.
Xbox360 er også en fed maskine, men synes ikke umiddelbart at grafikken virker lige så flot. Det er jo en smagssag. Kan være jeg bare ikke har set de rigtige spil til 360'eren. Desuden larmer den fuldstændig åndssvagt.
Som jeg har nævnt tidligere, så er der absolut ingen forskel på grafikken. Da begge maskiner lever spil højste opløsning som findes pt til fjersyn som er 1080p.

Simonb skrev:Gram skrev:Simonb skrev:Jeg er selv i samme dilemma. Jeg har besluttet at vente til efter jul. Der har floreret rygter om en opdateret europæisk version af PS3. Det er sikkert vente tiden værd, og forhåbentlig kommer der et (stort) prisfald.
Som jeg har nævnt tidligere, så er der absolut ingen forskel på grafikken. Da begge maskiner lever spil højste opløsning som findes pt til fjersyn som er 1080p.
Okay det vidste jeg faktisk ikke. Synes grafikken virker mere flydende og "levende" på ps3.
Men en svær beslutning hvis de har ligegod grafik og det stortset er samme spil der udkommer til begge konsoller.

jeskris skrev:Gør som mig: Køb den ene og vind den anden ien konkurence, så er du home free![]()
Nej spøg til side. Hvad enten man skal anskaffe sig den ene eller den anden er det samme som at spørge om man helst vil have Evian eller perrier. Nogen vil have moderen andre vil have datteren. Der vil altid være to lejre, dem der er til Xbox og dem der er til Playstation og uanset hvor man gode argumenter man kan komme for det ene eller det andet, vil man aldrig nogensinde kunne overbevise en xbox fanboy / playstation fanboy om at ens maskine er bedst.
Xbox har den fordel at der findes bunker og atter bunker af fede spil og grafikken er absolut glimrende. Ulempen er at den larmer som et damplokomotiv, og jo, det gør elite modellen også. Fordelen ved PS3 somm måske er på lidt længere sigt, er at spiludviklerne endnu ikke har fundet ud af hvad maskinen rent faktisk kan og derfor endnu ikek har lavet spil der viser uhyrets sande potentiale for der er ingen tvivl om at PS3'ens cell processor vil komme til at sparke røv når man formår at udnytte den fuldt ud. Er man til film, så er en anden fordel ved PS3'en at blu-ray er indbygget fra starten, skal man ud og have et HD-DVD drev til sin Xbox, ja så er vi altså oppe på en pris der ligger ret tæt på en PS3. SOm sagt har jeg en Elite og en PS3 og jeg kan ikke sige hvilken en der er bedst de har begge deres styrker og svagheder. Og jo PS3 er bagudkompatibel, jeg har da for eksempel så sent som for et par dage siden sparket røv i Resident evil 2 i et anfald af bagudkompatibel nostalgi. Så lyt til dit hjerte og vælg den du helst selv vil have og ikke hvad andre syntes eller hvilken en du syntes er pænest det bliver du mest glad for i længden

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster