Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1513
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1510

Følg bodybuilding.dk på

Xbox360 eller PS3

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Går og overvejer at anskaffe mig en Xbox eller en PS3, men kan ikke lige finde ud af hvilken en jeg helst vil eje. Umiddelbart tiltaler PS3en mig mest pga. dets design, også mener jeg også at Xboxen larmer væsentligt mere. Men hvad siger i?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Køb en Nintendo Wii i stedet for. det er fandeme vigtigt med en gang Wii tennis når man er stiv :´)
Where's the god damn protein!?
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg går osse selv og roder med hvad der ville være bedst at købe..

På lang sigt tror jeg man vil blive glad for blueray er indbygget.. Og grafikken ser jo også syg ud mht. til spil.

Men på den anden side kan man jo stort set lave sin xbox om til hvad man nu har lyst til :) Det aner jeg ikke om man kan med PS3en..
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (1)

GoingBig, XBOX all the way baby.
When you´re as great as I am, it´s hard to be humble - Muhammad Ali
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N

Der er lige god grafik på xbox360 og ps3, begge kører 1080p i HDTV. Dog er xbox360 en del bedre hardware mæssigt efter hvad de forskellige test siger på nettet, google and thou shall see.

Men jeg vil til enhver tid foretrække min XBOX360 fremfor PS3 :8

EDIT: Endnu et KÆMPE plus, GTA IV indeholder 2 ekstra episoder eksklusivt til XBOX360. GTA er da det fedeste spil nogensinde! 19 Oktober, det er en sku en dato jeg ser frem til :D
Sidst rettet af Gram 5. sep 2007, 15:53, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Træner her: Zielkes Fitnessklub

Styrkeliste
- Squat: 170.00
- Dødløft: 180.00

X-Box 360 er jo laaangt billigere end PlayStation 3, plus det ikke rigtig ser ud til der kommer noget interessant på PlayStation 3, som der ikke kommer til X-Box 360 (udover lige Final Fantasy 7).
Brugeravatar

Misterhamper skrev:X-Box 360 er jo laaangt billigere end PlayStation 3, plus det ikke rigtig ser ud til der kommer noget interessant på PlayStation 3, som der ikke kommer til X-Box 360 (udover lige Final Fantasy 7).

Og ej at forglemme Metal Gear Solid 4 :wink:
Where's the god damn protein!?
Brugeravatar

Morrison skrev:
Misterhamper skrev:X-Box 360 er jo laaangt billigere end PlayStation 3, plus det ikke rigtig ser ud til der kommer noget interessant på PlayStation 3, som der ikke kommer til X-Box 360 (udover lige Final Fantasy 7).

Og ej at forglemme Metal Gear Solid 4 :wink:

Det undværer jeg gerne, hvis jeg kan spare 3 plovmænd :P
Brugeravatar

Er selv ejer af en Xbox 360 som jeg købte 2 dage før PS3 udkom i Europa, alle sagde "Hvorfor fanden købte du ikke den nye Playstation?"

1. Den var 2000,- billigere
2. Der er et langt større spil udbud (selvfølgelig da den har været ude i noget længere tid)
3. Hardwaren i Xbox360 er kun en smugle dårligere end i PS3.
4. Der er et eksisterende online community. Sony arbejder på deres.

Men minus er, har jeg så fundet ud af, at Xbox'en larmer en del, men det er til at overhøre når først granaterne eksploderer. Har os oplevet at den har frosset fast et par gange midt i et spil så jeg måtte genstarte svinet.

Men alt i alt synes jeg det har været et rigtig godt køb og man kan få mange rigtig gode spil til billige penge ifht. Playstation 3's spil.
Jonathan gir aldrig op !!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Fitness Master Hobro

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 90.00

Logbog: Ingen logbog

Det jeg kan anbefale dig er den nye Xbox360 Elite. Den har samme funktioner som en Xbox 360 Premium, men udover det har den en 120gb harddisk, HDMI-udgang og der er rettet mange fejl (som f.eks. larmen) fra den gamle version. Den er sort og der medfølger en del lækkerier.

http://www.theinquirer.net/images/artic ... xelite.jpg

Den er ULTRA svedig!
Da GTA 4 kommer til xboxen (før PS3) Halo 3 er på vej (flere gange kåret og anset som det mest ventede spil nogensinde) vil det ihvertfald være mit valg.

PS3 er et flop i mine øjne.
Nintendo Wii er også en rigtig fed og sjov konsol, men den er fedest sammen med vennerne og den skulle blive lidt kedelig med tiden.

Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Jeg læste en artikel i 24 Timer i dag om, at PS3'en tilsyneladende sluger strøm til den helt store guldmedalje. Det bør ikke være det afgørende, men er omvendt heller ikke helt dumt at tage med i sin betragtning. Så vidt jeg forstod på artiklen bruger den op mod 10 x så meget strøm som fx Nintendo Wii (hvis begge altså står tændt konstant).
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Hmm synes også man skal overveje hvad der er mest fremtid i. Hvis man ser på playstation2 så har den eksisteret siden 2000 og selv nu kommer der fede spil til den. F.eks. God of war, Okami og Final fantasy 12. Alle tre spil med vild grafik på trods af at maskinen er 7 år gammel og de kan jo altså også bruges på ps3.
Xbox'en udkom først i 2002 og siden xbox360 udkom i 2006 er der næsten ikke dukket flere fede titler op til den maskine. Det er altså næsten 3år længere levetid til playstation 2. Jeg ved ikke om det samme vil ske med 360 og ps3, men jeg synes det er værd at overveje.

Geografisk sted: Nærum

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 220.00

D.E.A. skrev:Hmm synes også man skal overveje hvad der er mest fremtid i. Hvis man ser på playstation så har den eksisteret siden 2000 og selv nu kommer der fede spil til den. F.eks. God of war, Okami og Final fantasy 12. Alle tre spil med vild grafik på trods af at maskinen er 7 år gammel og de kan jo altså også bruges på ps3.
Xbox'en udkom først i 2002 og siden xbox360 udkom i 2006 er der næsten ikke dukket flere fede titler op til den maskine. Det er altså næsten 3år længere levetid til playstation 2. Jeg ved ikke om det samme vil ske med 360 og ps3, men jeg synes det er værd at overveje.

Huh?
Her er nogle af de titler jeg lige kan huske til Xbox og Xbox360, som slår PS2/PS3 titlerne:

- Halo 1+2 og kommende Halo 3?
- Hele gta serien (ligesom på ps2) GTA 4 kommer til Xbox 360 lang tid før PS3!
- Forza Motosport 1+2 3'eren kommer
- Tom Clancy spillende (omkring en ti stykker)
- Gears of War
- Doom 3
- Elder Scrolls: Oblivion
- Half Life 2
- FEAR

Disse spil har vundet utallige priser i blade, til elektronik messer etc. etc.
Halo er flere gange kåret til det bedste spil nogensinde. Halo 2 solgte 5 milioner kopier på det første salgsår og har været det mest spillede spil på Xbox-live indtil for nyligt.

Xbox 360 har alle de fede titler, PS3 har ingen endnu og GTA 4 løber Xbox også med. Gran Turismo og Tekken kan der ikke koges suppe på mere.
Brugeravatar

Styrkeliste

Morrison skrev:Køb en Nintendo Wii i stedet for. det er fandeme vigtigt med en gang Wii tennis når man er stiv :´)

Ja for søren eller det der bokse spil satme også sjovt...
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00

Bjørnen skrev:
D.E.A. skrev:Hmm synes også man skal overveje hvad der er mest fremtid i. Hvis man ser på playstation så har den eksisteret siden 2000 og selv nu kommer der fede spil til den. F.eks. God of war, Okami og Final fantasy 12. Alle tre spil med vild grafik på trods af at maskinen er 7 år gammel og de kan jo altså også bruges på ps3.

Huh?
Her er nogle af de titler jeg lige kan huske til Xbox og Xbox360, som slår PS2/PS3 titlerne:

- Gears of War
- Doom 3
- Half Life 2
- FEAR

Halo er flere gange kåret til det bedste spil nogensinde. Halo 2 solgte 5 milioner kopier på det første salgsår og har været det mest spillede spil på Xbox-live indtil for nyligt.

Xbox 360 har alle de fede titler, PS3 har ingen endnu og GTA 4 løber Xbox også med. Gran Turismo og Tekken kan der ikke koges suppe på mere.

Jo jo jeg ved godt der kommet fede spil til xbox'en som halo spillene. Jeg mener bare at efter 360 er udkommet er der ikke kommet flere til xbox'en som er fede. Spil som Halo 3 udkommer jo f.eks. kun til 360. Hvorimod playstation stadig laver fede spil til ps2.
Min Pointe er bare at hvis levetiden på ps3 og xbox360 er ligeså lang som xbox og ps2 var. Så vil du med en ps3 ha' en maskine der har en levetid der er næsten dobbelt så lang som xbox360.
Et spil som f.eks. Final fantasy 12 må da siges at være en stor titel til ps3. Det fede er bare at det også kan bruges på din gamle ps2.

Geografisk sted: Nærum

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 220.00

D.E.A. skrev:
Bjørnen skrev:

Huh?

- Gears of War
- Doom 3
- Half Life 2
- FEAR

Jo jo jeg ved godt der kommet fede spil til xbox'en som halo spillene. Jeg mener bare at efter 360 er udkommet er der ikke kommet flere til xbox'en som er fede. Spil som Halo 3 udkommer jo f.eks. kun til 360. Hvorimod playstation stadig laver fede spil til ps2.
Min Pointe er bare at hvis levetiden på ps3 og xbox360 er ligeså lang som xbox og ps2 var. Så vil du med en ps3 ha' en maskine der har en levetid der er næsten dobbelt så lang som xbox360.
Et spil som f.eks. Final fantasy 12 må da siges at være en stor titel til ps3. Det fede er bare at det også kan bruges på din gamle ps2.

Jeg har ikke set nogle fede spil til PS2 det sidste år og da slet ikke efter PS3 kom ud, så det er jeg ikke enig i.
Sony droppede at gøre PS3'en bagudkompatibel i Europa.
Xbox360 derimod er bagudkompatible med følgende spil:
http://www.xbox.com/en-US/games/backwar ... eslist.htm
Og der kommer konstant nye titler på listen.
Det eneste der kræves er at man downloader en lille fil med Xboxens (fungerende) internet funktion.

PS2 var efterfølgeren til en af de mest populære konsoller nogensinde. Den kom ud før et år før Xbox og sad derfor på markedet da xbox kom. Xbox havde ingen lovende eller flotte titler, hvorimod PS2 havde : Gran Turismo, GTA, Tekken etc. etc. Derfor sad PS2 så stærkt på markedet og de blev siddende i lang tid.

Xbox har med Xbox360 nu gjort det samme. Erobret stuerne landet over ved at have deres konsol ude 2 juleaftener(år) før PS3, som udkommer med fejl og uden lovede funktioner (internet, bagudkompatibilitet etc. etc.) og med børnesygdomme. Xbox har haft tid til at rette fejl og lancerer lige oven i PS3, Xbox 360 Elite som lige giver et ekstra spark.
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg er selv i samme dilemma. Jeg har besluttet at vente til efter jul. Der har floreret rygter om en opdateret europæisk version af PS3. Det er sikkert vente tiden værd, og forhåbentlig kommer der et (stort) prisfald.
Xbox360 er også en fed maskine, men synes ikke umiddelbart at grafikken virker lige så flot. Det er jo en smagssag. Kan være jeg bare ikke har set de rigtige spil til 360'eren. Desuden larmer den fuldstændig åndssvagt.
"Do or do not... there is no try"

Cut cut cut cut

Geografisk sted: Grenaa

Simonb skrev:Jeg er selv i samme dilemma. Jeg har besluttet at vente til efter jul. Der har floreret rygter om en opdateret europæisk version af PS3. Det er sikkert vente tiden værd, og forhåbentlig kommer der et (stort) prisfald.
Xbox360 er også en fed maskine, men synes ikke umiddelbart at grafikken virker lige så flot. Det er jo en smagssag. Kan være jeg bare ikke har set de rigtige spil til 360'eren. Desuden larmer den fuldstændig åndssvagt.

Som jeg har nævnt tidligere, så er der absolut ingen forskel på grafikken. Da begge maskiner lever spil højste opløsning som findes pt til fjersyn som er 1080p.
Brugeravatar

Træner her: Zielkes Fitnessklub

Styrkeliste
- Squat: 170.00
- Dødløft: 180.00

Gram skrev:
Simonb skrev:Jeg er selv i samme dilemma. Jeg har besluttet at vente til efter jul. Der har floreret rygter om en opdateret europæisk version af PS3. Det er sikkert vente tiden værd, og forhåbentlig kommer der et (stort) prisfald.

Som jeg har nævnt tidligere, så er der absolut ingen forskel på grafikken. Da begge maskiner lever spil højste opløsning som findes pt til fjersyn som er 1080p.

Okay det vidste jeg faktisk ikke. Synes grafikken virker mere flydende og "levende" på ps3.
Men en svær beslutning hvis de har ligegod grafik og det stortset er samme spil der udkommer til begge konsoller.
"Do or do not... there is no try"

Cut cut cut cut

Geografisk sted: Grenaa

Simonb skrev:
Gram skrev:

Okay det vidste jeg faktisk ikke. Synes grafikken virker mere flydende og "levende" på ps3.
Men en svær beslutning hvis de har ligegod grafik og det stortset er samme spil der udkommer til begge konsoller.

Det er oftest op til spiludvikleren. Ikke alle spil bliver udgivet i full HD og ikke alle spil bliver udgivet med lige god grafik.

Personligt synes jeg grafikken på de fleste PS3 spil er skod, der er stort set ingen anti-aliasing og frameraten falder ofte. Lyssætningen er slet ikke lige så fascinerende på Xbox360 spillene.
Brugeravatar

Styrkeliste

Hele forskellen mellem PS3 og Xbox360 ligger i spillet Metal Gear Solid 4 http://www.youtube.com/watch?v=1QOGB1LqnUc&mode=related&search=

Simpelthen grunden til at anskaffe sig en PS3 :D

Og spil som Halo, Fear Half-life osv skal spilles paa puteren og ikke med en kontroller i haanden

Gør som mig: Køb den ene og vind den anden ien konkurence, så er du home free :D
Nej spøg til side. Hvad enten man skal anskaffe sig den ene eller den anden er det samme som at spørge om man helst vil have Evian eller perrier. Nogen vil have moderen andre vil have datteren. Der vil altid være to lejre, dem der er til Xbox og dem der er til Playstation og uanset hvor man gode argumenter man kan komme for det ene eller det andet, vil man aldrig nogensinde kunne overbevise en xbox fanboy / playstation fanboy om at ens maskine er bedst.
Xbox har den fordel at der findes bunker og atter bunker af fede spil og grafikken er absolut glimrende. Ulempen er at den larmer som et damplokomotiv, og jo, det gør elite modellen også. Fordelen ved PS3 somm måske er på lidt længere sigt, er at spiludviklerne endnu ikke har fundet ud af hvad maskinen rent faktisk kan og derfor endnu ikek har lavet spil der viser uhyrets sande potentiale for der er ingen tvivl om at PS3'ens cell processor vil komme til at sparke røv når man formår at udnytte den fuldt ud. Er man til film, så er en anden fordel ved PS3'en at blu-ray er indbygget fra starten, skal man ud og have et HD-DVD drev til sin Xbox, ja så er vi altså oppe på en pris der ligger ret tæt på en PS3. SOm sagt har jeg en Elite og en PS3 og jeg kan ikke sige hvilken en der er bedst de har begge deres styrker og svagheder. Og jo PS3 er bagudkompatibel, jeg har da for eksempel så sent som for et par dage siden sparket røv i Resident evil 2 i et anfald af bagudkompatibel nostalgi. Så lyt til dit hjerte og vælg den du helst selv vil have og ikke hvad andre syntes eller hvilken en du syntes er pænest det bliver du mest glad for i længden

Geografisk sted: Svendborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 80.00

jeskris skrev:Gør som mig: Køb den ene og vind den anden ien konkurence, så er du home free :D
Nej spøg til side. Hvad enten man skal anskaffe sig den ene eller den anden er det samme som at spørge om man helst vil have Evian eller perrier. Nogen vil have moderen andre vil have datteren. Der vil altid være to lejre, dem der er til Xbox og dem der er til Playstation og uanset hvor man gode argumenter man kan komme for det ene eller det andet, vil man aldrig nogensinde kunne overbevise en xbox fanboy / playstation fanboy om at ens maskine er bedst.
Xbox har den fordel at der findes bunker og atter bunker af fede spil og grafikken er absolut glimrende. Ulempen er at den larmer som et damplokomotiv, og jo, det gør elite modellen også. Fordelen ved PS3 somm måske er på lidt længere sigt, er at spiludviklerne endnu ikke har fundet ud af hvad maskinen rent faktisk kan og derfor endnu ikek har lavet spil der viser uhyrets sande potentiale for der er ingen tvivl om at PS3'ens cell processor vil komme til at sparke røv når man formår at udnytte den fuldt ud. Er man til film, så er en anden fordel ved PS3'en at blu-ray er indbygget fra starten, skal man ud og have et HD-DVD drev til sin Xbox, ja så er vi altså oppe på en pris der ligger ret tæt på en PS3. SOm sagt har jeg en Elite og en PS3 og jeg kan ikke sige hvilken en der er bedst de har begge deres styrker og svagheder. Og jo PS3 er bagudkompatibel, jeg har da for eksempel så sent som for et par dage siden sparket røv i Resident evil 2 i et anfald af bagudkompatibel nostalgi. Så lyt til dit hjerte og vælg den du helst selv vil have og ikke hvad andre syntes eller hvilken en du syntes er pænest det bliver du mest glad for i længden

Enig!
:goodpost:
Brugeravatar

Styrkeliste

Du må ENDELIG ikke købe en nintendo wii. Har et venner som har erhvervet sig denne og de siger man går så hurtigt død i den ren spillemæssigt.

Jeg er selv træt af den, og jeg ejer ikke en gang en :)
When you´re as great as I am, it´s hard to be humble - Muhammad Ali
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster