Herakle skrev:vatarm....
Hvad er det man siger på dansk??? Rend mig i r*ven

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
Herakle skrev:vatarm....

Gør mit bedste..
... Jeg skippet faktisk ben press 45 grader og calve raise - fordi mine ben var helt færdige...

Critter skrev:Det varmer mit hjerte hver gang jeg ser en lækker (på vej til at blive mere lækker) tøs der kører tunge basisøvelser. Det er sku vejen frem, sådan virkelig.
Monkeyjuice skrev:Go' stil med dødløften, kør på
oosofte skrev:Go for it girl
fedt at sige endnu en pige turde tage fat i frivægtene

Du gav selv lov til at kommentere 

Men det var dejligt 

Damn, det var en skuffende oplevelse.. Men Men Men det betyder bare mere fokus på den - man er jo ikke et konkurrence menneske for ingenting
Og Go´det skal jeg sgu være...
Om det betyder smerte de næste mange øvelser, so be it...!
Men folk dernede må da seriøst tro man er komplet idiot, at man filmer sin træning.. haha... Nå men synes det gik godt, så nu skal den køres meget koncenteret fremover, lige indtil teknikken er perfekt!
Nå, men....
I´ll be back...

Kæmperen skrev:At man filmer sin teknik viser bare at man gerne vil forbedre sig. Det kaldes seriøsitet.
Efter min mening bør du smide squatten ind tidligere i dit program. Det er den store basis øvelse, der kræver at man er helt klar.

Kæmperen skrev:At man filmer sin teknik viser bare at man gerne vil forbedre sig. Det kaldes seriøsitet.
Efter min mening bør du smide squatten ind tidligere i dit program. Det er den store basis øvelse, der kræver at man er helt klar.

Critter skrev:Kæmperen skrev:At man filmer sin teknik viser bare at man gerne vil forbedre sig. Det kaldes seriøsitet.
+1 på alt hvad kæmperen (den kloge mand) har nævnt. Han glemte dog en ting:
AWESOME træning!

Critter skrev:Det er da super godt med dine arme. Du skal dog bemærke at hvis du har målt den efter træning, så kan den godt være noget større end normalt. Men dine arme er under alle omstændigheder vokset
Det er da en eksponentiel vækst der vil noget ..

Monkeyjuice skrev:Gode pistols

Mzg skrev:Hej Zenia,
fedt med endnu en pige på boardet!![]()
Det bliver spændende at følge med i din træning
Monkeyjuice skrev:Gode pistols

Flinke piger.
8800 skrev:Hov tror du holdte nytår med 2 af mine bekendte nytårsaften. Louise og Maria. Så jeg lige på faceFlinke piger.

Zenia skrev:8800 skrev:Hov tror du holdte nytår med 2 af mine bekendte nytårsaften. Louise og Maria. Så jeg lige på faceFlinke piger.
Nope, det kan jeg ikke prale af - Jeg var sammen med familien, men Louise og Maria er da helt sikkert flinke piger

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster