Jeg ved godt at det selvfølgelig er smartest ikke at røre nogen former for sodavand når man cutter, men er det noget der vælter hele projektet?
Evt bedre alternativer er også velmødt
(Godt klar over at vand osv er bedre, men you catch my drift)
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
(Godt klar over at vand osv er bedre, men you catch my drift)

TheAlmightyZyzz skrev:Go! Der er ingen kcal i så det ødelægger på ingen måde.
Der er nogen der har en teori om at det giver mere appetit, men for mit vedkommende mindsker det min trang til sukker, så når jeg cutter drikker jeg en dåse cola light hver dag

Haxman skrev:TheAlmightyZyzz skrev:Go! Der er ingen kcal i så det ødelægger på ingen måde.
Der er nogen der har en teori om at det giver mere appetit, men for mit vedkommende mindsker det min trang til sukker, så når jeg cutter drikker jeg en dåse cola light hver dag
Hvis du nu quittede den cola light, ville din trang til sukker nok mindske på den lange bane. Men no harm done med en kaloriefri drik, så tja.
Men man kan argumentere for, at sukkerfri sodavand opretholder ens trang til sukker, som gør det sværere at standse med andre former for sukkervarer.

justdie skrev:http://go.tv2.dk/kropogsundhed/2013-10-27-10-grunde-til-droppe-light-sodavand
Synes det er god stof til eftertanke, tag det dog med et gran salt.

Haxman skrev:TheAlmightyZyzz skrev:Go! Der er ingen kcal i så det ødelægger på ingen måde.
Hvis du nu quittede den cola light, ville din trang til sukker nok mindske på den lange bane. Men no harm done med en kaloriefri drik, så tja.
Men man kan argumentere for, at sukkerfri sodavand opretholder ens trang til sukker, som gør det sværere at standse med andre former for sukkervarer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster