Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jeg har aldrig slået så mange mennesker ihjel som efter jeg begyndet på de piller.

Thegame skrev:Jeg tager bodylab's Bodymin, som har samme indhold af Zink, Magnesium og B6 vitamin som normale ZMA produkter.
Jeg har oplevet at jeg falder hurtigere i søvn efter at have taget dem.

Poul Haacker skrev:Thegame skrev:Jeg tager bodylab's Bodymin, som har samme indhold af Zink, Magnesium og B6 vitamin som normale ZMA produkter.
Du skal ikke regne med det er samme former for zink og magnesium og det har en stor betydning.

J.M.H skrev:Jeg bruger også ZMA i perioder hvor jeg har brugt for godt søvn. Jeg må sige at jeg aldrig drømmer når jeg tager pillerne inden sengentid, men derimod falder hurtigt i søvn, og altid vågner frisk op når uret ringer :b

Pind skrev:J.M.H skrev:Jeg bruger også ZMA i perioder hvor jeg har brugt for godt søvn. Jeg må sige at jeg aldrig drømmer når jeg tager pillerne inden sengentid, men derimod falder hurtigt i søvn, og altid vågner frisk op når uret ringer :b
I hvilke perioder har man ikke brug for god søvn?

J.M.H skrev:Pind skrev:J.M.H skrev:Jeg bruger også ZMA i perioder hvor jeg har brugt for godt søvn. Jeg må sige at jeg aldrig drømmer når jeg tager pillerne inden sengentid, men derimod falder hurtigt i søvn, og altid vågner frisk op når uret ringer :b
I hvilke perioder har man ikke brug for god søvn?
De dage hvor jeg har fri dagen efter alligevel ;)

Larsjensen skrev:Nogen der kan svare mig på om zink har nogen birvirkninger? jeg tænker om en søvn lige pludselig bliver afhængige af dem eller lignende?

Thegame skrev:Poul Haacker skrev:Thegame skrev:Jeg tager bodylab's Bodymin, som har samme indhold af Zink, Magnesium og B6 vitamin som normale ZMA produkter.
Du skal ikke regne med det er samme former for zink og magnesium og det har en stor betydning.
Hvad kunne være en grund til at benytte andre former for zink og magnesium?
Jeg troede bare det var ligesom ZMA, når de ligefrem reklamerer med det høje indhold af zink, magnesium og b6 uden på pakken.

Poul Haacker skrev:Thegame skrev:Poul Haacker skrev:Thegame skrev:Jeg tager bodylab's Bodymin, som har samme indhold af Zink, Magnesium og B6 vitamin som normale ZMA produkter.
Hvad kunne være en grund til at benytte andre former for zink og magnesium?
Jeg troede bare det var ligesom ZMA, når de ligefrem reklamerer med det høje indhold af zink, magnesium og b6 uden på pakken.
De reklamerer ikke med ZMA uden på pakken.
Ja forskellige former for magnezium og zinkk optages og udfører lidt forksllige ting i kroppen. Magnesium oxid optages f.eks. næsten ikke.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster