Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

FlyingRabbit skrev:
ville bare lige ligge det op.

da jeg hverken bulker eller cutter, forsøger at holde et "ligevægtsindtag" hvis man kan sige det 

Lkm skrev:Kanon form
Hvad er din højde og vægt

kasperroed skrev:Hvor længe har du trænet? :-)

Hvis jeg skulle komme med lidt kritik, så synes jeg du skal fokusere lidt mere på skuldre og arme da pecs er lidt dominerende nu 

BB4Life1984 skrev:Flot form!Hvis jeg skulle komme med lidt kritik, så synes jeg du skal fokusere lidt mere på skuldre og arme da pecs er lidt dominerende nu
jeg ændrer også i min plan nu, fjerner en bryst øvelse for at fokusere på at "rykke" skuldrene tilbage. 

Flames skrev:Ser umiddelbart ret godt ud! Ser ud som om bryst er vokset en del. Dog er det svært at bedømme arme og skuldre på grund af vinklen. Kan du ikke tage et billede i samme vinkel som dit første billede, så ville det være meget nemmere at bedømme:)

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:Lækkert bryst, men dine skuldre skal have tæsk for at følge med. Brystet er meget dominerende. Sådan som jeg lige ser det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster