Blunt skrev:Hype skrev:
Hvor får man SuperDry t-shirts til den pris.
Superdry outlet butik i Ringsted
Har de åbnet en fast butik eller er det pop up ?
Det er en ny fast butik

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Blunt skrev:Hype skrev:
Hvor får man SuperDry t-shirts til den pris.
Superdry outlet butik i Ringsted
Har de åbnet en fast butik eller er det pop up ?

iRoN_wArrioR93 skrev:Den undertrøje er for fed, katouler, hvor har du købt den henne?

Garik skrev:
Længe tiltrængt opgradering af min router - så kan anlægget ryge på Airplay - og så lidt lækkert til post-eksamens-tiden

Garik skrev:og så lidt lækkert til post-eksamens-tiden

PeterPalland skrev:Garik skrev:
Længe tiltrængt opgradering af min router - så kan anlægget ryge på Airplay - og så lidt lækkert til post-eksamens-tiden
Har overvejet, om jeg skal investere i en airport express, så jeg kan streame musikken via Airplay, men har været lidt i tvivl om kvaliteten deraf. Flere anbefaler en D/A-konverter til at forbinde airport expressen med forstærkeren/højtalerne, for at bringe kvaliteten op på niveau med hvad du får fra fx en CD - ved godt det ikke bliver helt så skarpt som en god gammel CD. Hvordan oplever du det?

Sifla skrev:Garik skrev:og så lidt lækkert til post-eksamens-tiden
God of War er awesome! Har desværre ikke en PS3, men tror jeg skal have min PS2 frem og gennemføre GoW 1 og 2 post eksamen!

Garik skrev:PeterPalland skrev:Garik skrev:
Har overvejet, om jeg skal investere i en airport express, så jeg kan streame musikken via Airplay, men har været lidt i tvivl om kvaliteten deraf. Flere anbefaler en D/A-konverter til at forbinde airport expressen med forstærkeren/højtalerne, for at bringe kvaliteten op på niveau med hvad du får fra fx en CD - ved godt det ikke bliver helt så skarpt som en god gammel CD. Hvordan oplever du det?
Nu har jeg kun hørt musik fra mit anlæg gennem min NAD iPod-dock de sidste par år, så jeg er nok lidt farvet. Men jeg har ingen problemer med lyden via AirPlay. Jeg har ikke prøvet at fyre op under anlægget, men det kan jeg lige gøre ved lejligheden og give mit besyv med.
Derudover er det ret lækkert, at min iPhone også kan streame over AirPlay. Så kan man endelig styre musikken og skrive en SMS samtidig
Er virkelig træt af hele tiden at skulle tilslutte enten computer eller telefon! Det ville være super, hvis du lige smed en besked her, hvis du en dag gav den maks gas 

.jpg)

TEX0 skrev:Olympic vægtstang med 177.5 kg
squat/bench rack
fladbænk med max bruger belastning på 300kg
powerliftning<3

Overload skrev:TEX0 skrev:Olympic vægtstang med 177.5 kg
squat/bench rack
powerliftning<3
Hvad gav du for det?

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

TEX0 skrev:Overload skrev:TEX0 skrev:Olympic vægtstang med 177.5 kg
squat/bench rack
powerliftning<3
Hvad gav du for det?
5300,-
stangen og vægtene har jeg købt på tysk hjemmeside der sparede jeg lidt,
bænken og rack. er købt på dansk hjemmeside

12,5 kg protein - 500 g beta alanine -500g kreatin 

Stener skrev:Så der fyldt op12,5 kg protein - 500 g beta alanine -500g kreatin
Vitaminer og nogle færdiglavede shakes!! :

RSH87 skrev:Stener skrev:Så der fyldt op12,5 kg protein - 500 g beta alanine -500g kreatin
Vitaminer og nogle færdiglavede shakes!! :
Hvad måtte du slippe?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster