Pzyrex skrev:Mågens skrev:Pzyrex skrev:Skyfall
En god actionfilm. Jeg er ikke helt oppe og ringe over den, som mange er - synes ikke der er så meget "James Bond" over den. Bryder mig ikke synderligt om Daniel Craig i rollen. Men ganske god underholdning trods alt.
6.5/10
Man kan dog ikke komme udenom det visuelt set er en af de bedste film produceret.
Af James Bond-filmene? Skulle det vel også gerne når det er den nyeste
Jeg gad vide om du egentlig selv mener dine små filmanmeldelser/meningstilkendegivelser har nogen egentlig kvalitet. Langt hen ad vejen udtrykker du jo blot din mening. Fulderikken nede på bænken der råber af forbipasserende har også en mening. Alle har meninger, og din mening i sig selv er forsvindende lidt interessant. Jeg tror grunden til at du ikke bidrager med nogen analyser, perspektiver og "aha!"-pointer er at du fundamentalt set ikke har forstand på film, i hvert fald ikke mere end den laveste fællesnævner af Hollywoodpublikummet. Tag bare Skyfall. Du kan bagatellisere en så exceptionel kinematografi med din simpleton-pointe om at "jo nyere jo bedre filmet", hvilket er overordentligt fladpandet. Filmen har endvidere en meta-rating på 92% og du kalder den "en god actionfilm" og "ganske god underholdning". Prøv at browse rundt på siden og se hvilke andre film har en rating på 92%, og overvej at det måske ikke er filmen den er gal med, men din kapacitet - eller mangel herpå - til at anmelde film. Jeg er selvfølgelig ikke i tvivl om at du når går i kontrær autopilot-mode da en indrømmelse i stil med "du har ret, jeg er ikke særligt god til at analysere film" synes utænkelig.