Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

unknown13 skrev:synes ikk 300gprotein var for meget på det tidspunkt. efter hvad jeg læste mig til på de forskellige forum og artikler osv.
jeg har tømt de bøtter i løbet af halvandet år.
på det tidspunkt spiste jeg 4 arginin tabs, en pak animal m-stak hvor der er 8 piller i, plus vitamin pille og fiskeolie, beta-alanin og kreatin + en pre-workout blandet med jack3d og superpump shake inden træning og lidt protein, efter træning drak jeg 50g protein med carbs, bcaa og kreatin og hjem og lave bøffer æg, rugbrød og brocoli. det var hul i hovedet men for saten et pump det ga'.
stats ? hvad vil du vide

unknown13 skrev:min læge er sådan en som overhovedet ikke kan anbefale noget som helst tilskud, han siger jeg ikke engang skal spise fiskeolie.
jeg ville høre ham om jeg skulle købe noget marietidselfrø til at udrense leveren og ALA som leverbeskyttelse men det ville da godt nok være for dumt svarede han.
men det er jo ikke første gang kosttilskud har givet leverskade, en dame i nordkylland spiste animal cuts i 5 uger og blev indlagt med alvorlige leverskader.

unknown13 skrev:blood junkie - tjaa, giver dig ret, man kan altid være bagklog..
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

unknown13 skrev:jeg har selv tømt flere bøtter, 2 jack3d, 2 no xplode, 2 superpump, 1 superpump max, 1 pre-ignition fra muscletech, 2 animal m-stak!

newbiepumper skrev:unknown13 skrev:jeg har selv tømt flere bøtter, 2 jack3d, 2 no xplode, 2 superpump, 1 superpump max, 1 pre-ignition fra muscletech, 2 animal m-stak!
this

Auntie Jonna skrev:Og de samme mennesker, der bruger timer i supermarkedet på minutiøst at læse indholdsfortegnelser, slår hjernen fra og sætter liv og lem på spil ved tankeløst at svine deres kroppe til med rene affaldsprodukter markedsført af samvittighedsløse quasimafiøse fupforetagender i USA i håbet om lidt større overarme.

Auntie Jonna skrev:Jeg har i mange år fundet det stærkt bekymrende, hvor ukritiske mange mennesker er i forhold til de ting, som de høvler i sig.
Dels tror mange fejlagtigt, at meget mere altid er meget bedre, og dels sluger folk bevidstløst alt, der har en mærkat med en kendt tudegrim deform kuglemavet blandingsmisbruger uden på!
Man bør forstå, at store dele af den såkaldte "kosttilskuds-industri" - og især hele den amerikanske - er fuldstændig ureguleret, og produkterne produceres uden nogen form for kontrol med styrke, renhed og indhold, og er syltet ind i vidtløftige pseudovidenskabelige løgnehistorier.
Takket være korrupte amerikanske politikere, som f.eks. Orin Hatch, har man for at føje spot til skade indført omvendt bevisførelse på området, hvilket vil sige, at der skal lig på bordet, før f. eks. en obskur leverødelæggende urt fra Island eller bagindien med 5 års forsinkelse kan fjernes fra markedet.
Og de samme mennesker, der bruger timer i supermarkedet på minutiøst at læse indholdsfortegnelser, slår hjernen fra og sætter liv og lem på spil ved tankeløst at svine deres kroppe til med rene affaldsprodukter markedsført af samvittighedsløse quasimafiøse fupforetagender i USA i håbet om lidt større overarme.
En gang imellem bør man gribe i egen barm og rette blikket indad, - og der er sgu noget rav rusk rivende galt med mentaliteten hos store dele af menigheden i vores "kirke"!
Næsten dagligt møder jeg smådrenge med tændstikarme, der mener at have nået deres plateau efter 4 ugers træning, og som kender samtlige de latinske navne på stort set alle de giftstoffer, der findes i vores branche.
De kender så til gengæld ikke forskel på deadlifts og wristcurls.
Eller også konfronteres man med store flommefede badejern, der tager så meget L-arginin og så mange steroider, at blandingen af kronisk herpesudbrud og cystisk akne kan få selv en stæreblind 90-årig dermatolog til at løbe skrigende væk.
Efter sigende er uddunstningerne fra proteinmisbrugernes bagudgang også så voldsom, at det umuliggør retvisende målinger af luftforureningen på landets hovedgader, hvis der ligger et fitnesscenter tættere end 1800m fra måleapparaturet, og selv har jeg måttet skifte center 3 gange i nyere tid, da blandingen af metan- og svovlgasser ætser emaljen af mine fortænder.
Jeg græmmes!!

KasperLP skrev:Bare indrøm du har krudtet den.

unknown13 skrev:kongevad - holdte du pauser da du drak PWO ?
unknown13 skrev:men det er jo ikke første gang kosttilskud har givet leverskade, en dame i nordkylland spiste animal cuts i 5 uger og blev indlagt med alvorlige leverskader.

Equus skrev:Det er selvfølgelig trist at du er kommet galt afsted, men jeg finder det lidt morsomt at du har proppet dig med alle mulige mere eller mindre suspekte stimulanser, men har hold pauser fra kreatin.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster